region  Střední Čechy
oblast  Posázaví
sektor  Poříčí nad Sázavou (Lom v Měsíčním údolí)
TERASA
oblast: Posázaví, sektor: Poříčí nad Sázavou (Lom v Měsíčním údolí), skála: TERASA
Obr.1: Lom v Měsíčním údolí u Poříčí. Foto: Kuba Turek - Horydoly.cz (2004) , vystaveno: 2013

Obr.2: TERASA (POŘÍČÍ NAD SÁZAVOU (LOM V MĚSÍČNÍM ÚDOLÍ)), zstrnad , vystaveno: 2020

4 [15.] BOBULKA, 5 (UIAA), Nástup na levém dolním okraji Terasy v koutě. Přes hladký stupeň do kouta a tím na plošinu. Z plošiny v původním směru koutu ještě asi 2m lámavým zářezem, traverz vlevo a přes stupeň na římsu ke kruhu. 1
[16.] I. LIGA, 9- (UIAA), Středem hladké stěny samostatného trojúhelníkového bloku na plošinku na jeho vrcholu a stěnou ke kruhu.
[16a] I. LIGA - VAR. NÁSTUPU, 0 (UIAA), Koutem vpravo od trojúhelníkového bloku podél spáry na jeho vrchol.
[17.] NETOPÝR, 8+ (UIAA), Středem stěny nad Terasou pod hranu pilířku, zprava přes menší převis na pilíř, po něm do ploten a přímo na vrchol.
[17a] NETOPÝR - VAR. ZLEVA, 8- (UIAA), Cestou Netopýr pod pilířek, vlevo do kouta pod velký převis a zpět vpravo na pilířek.
4 [18.] ZDENČINA, 6- (UIAA), Podél vlevo ubíhající spárky do kouta pod převis. Pod převisem vpravo plotnou do zprvu mělkého, později stále hlubšího kouta. Koutem na konec a vlevo ke slaňovacímu kruhu. 1 1
9 [19.] STARÁ, 5 (UIAA), 5m vpravo od Zdenčiny cesty podél doleva ubíhající spárky až ke kruhu na začátku velkého koutu.
7 [20.] CESTA PRO ALBIHO, 5+ (UIAA), Z pravé strany terasy mělkým koutkem, výše vpravo přes hranu do plotny a podél hrany vzhůru na vrchol.
4 [21.] BEZ NÁZVU, 6 (UIAA), Z pravé strany terasy podél šikmé spáry doprava asi 3m, plotnou šikmo doleva a přes vodorovnou spáru přímo na vrchol.
[22.] ARABSKÁ PRINCEZNA, 6 (UIAA), Jako předchozí cesta podél šikmé spáry vpravo asi 5m k pravé hraně plotny, koutem vpravo podél hrany pod převis, vlevo pod ním přes hranu zpět do plotny a vzhůru ke slaňovacímu borháku.
ALERGIE NA TRÁVU, 8 (UIAA), 18. 4. 2015, Jan Novák, P. Novák, . Nalevo od Netopýra přes 3 bh a zprava na vrchol
PLNĚNÁ PAPRIKA, 7- (UIAA), Mezi Starou stř. Albiho.
JEDNADVACET, 6+ (UIAA), Vpravo od Cesty pro Albiho po šikmé plošině doprostřed plotny. Pomocí šikmých spár středem přes dva bh do členitějšího terénu ke sl. borháku.
ARABSKÁ PRINCEZNA - DIREKT, 6+ (UIAA), Jako Arabská princezna k 1. bh, dál až ke slaňáku přes 2. bh přímo (plotnou bez koutu).
Poznámka:pozn. : od doby 1. známého přelezu se oloupaly chyty a dnes se obtížnost ustálila na 7.