oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Bělá
podsektor  Západní údolí
HAVRANÍ STĚNA JIŽNÍ - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec, sektor: Bělá, podsektor: Západní údolí, skála: HAVRANÍ STĚNA JIŽNÍ - M
Obr.1: HAVRANÍ STĚNA JIŽNÍ - M , vystaveno: 2020

Obr.2: HAVRANÍ STĚNA JIŽNÍ - M (BĚLÁ) JIHOZÁPADNÍ PILÍŘ , vystaveno: 2020

Obr.3: , vystaveno: 2020

[a.] JIHOZÁPADNÍ PILÍŘ, III (Písk.Sasko), 25. 4. 2000, Petr Laštovička(1) . Vpravo v J stěně pilíře stěnou na plošinu, vlevo dvojspárou a vhloubením na balkón. Vpravo dvojspárou ve výrazném koutě na podvrcholovou plošinu a zprava stěnou na vrchol.
[b.] ZÁPADNÍ KOMÍN, II (Písk.Sasko), 22. 7. 1997, Petr Laštovička(1) . Vlevo v Z stěně komínem na vrchol.
ZÁPADNÍ PILÍŘ, VIIa (Písk.Sasko), 1997, Petr Vostřel. Vlevo od ,,Západního komína,, stěnou přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
SARDEGNOVA STĚNA, VIIIb (Písk.Sasko), 25. 3. 2012, Mario Witte, J.Nescheida. ,,Západním komínem,, krátce vzhůru, doprava na velký balkon k 1.K, od něj vlevo ke 2.K na žebro a vpravo n.t.
CASA TONIA, VIIIb (Písk.Sasko), 6. 4. 2012, Mario Witte, J.Nescheida. Jako ,,Sardegova stěna,, k 1.K, od něj vpravo ke 2.K, krátkou spárou a stěnou ke 3.K, vlevo n.t.
ZÁPADNÍ HRANA, III (Písk.Sasko), 5. 5. 2012, Jaroslav Sinecký. Po hraně z údolní strany, pod věžičkou v levé stěně trhlinami.
VÝCHODNÍ SPÁRA, V (Písk.Sasko), 4. 3. 2012, Mario Witte, J.Nescheida. Cca 5m vlevo od ,,Jižního koutu,, spárou na balkon ,,Jihozápadního pilíře,,. Vpravo koutem, dále levým žebrem na hranu a tou n.t.
JIŽNÍ KOUT, IV (Písk.Sasko), 27. 11. 2011, Jörg Nescheida, Mario Witte. Spárou v jižním koutě na polici ,,Jihozápadního pilíře,, A jím n.t.
DIA DE LOS MUERTES, VIIb (Písk.Sasko), 15. 11. 2012, Mario Witte, J.Nescheida. Od nástupu ,,Berg heil,, policí traverz doleva na hranu, hranou vzhůru ke K, trhlinou n.t.
BERG HEIL, IV (Písk.Sasko), 24. 12. 2011, Jörg Nescheida, Mario Witte. Pravým koutem v JV stěně n.t.
PRAVÝ KOMÍN, IV (Písk.Sasko), 5. 2. 2012, Jörg Nescheida, Mario Witte. Cca 3m vpravo od ,,Berg heil,, komínem přímo n.t.
JIŽNÍ HRANA, VIIa (Písk.Sasko), 1. 4. 2012, Mario Witte, J.Nescheida. Vlevo ve V stěně kolem hrany na jižní stranu a stěnou přes K na pilíř. Jako ,,Východní spára,, n.t.
JIŽNÍ TRHLINY, VIIc (Písk.Sasko), 9. 5. 2020, Jan Paul. Podél trhlinek stěnou (bez odšlapu v koutě) ke kruhu a přímo na polici a spárkou výše k borovici. (Možno též koutem a šikmo vpravo ke K - lehčí)
ZAPOMENUTÁ KRÁSKA, VI (Písk.Sasko), 9. 5. 2020, Jan Paul, Šárka Paulová. Spárou a trhlinami v položené Z stěně Z pilíře ke kruhu, stěnou podél hrany na vrchol pilíře (dobírání), dále jižní trhlinou a vlevo stěnou podél hrany na temeno.
POSLEDNÍ, VI (Písk.Sasko), 24. 6. 2020, Jan Paul, Šárka Paulová. Vpravo od ,,Pravého komína,, stěnou podél trhlin na temeno (špatně jištěno).