oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Ostrov
podsektor  Ostrov - severní část
ZALESNĚNÁ VĚŽ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
2 [a)] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), Pravou částí náhorní stěny.
1 [b)] NÁHORNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 9. 5. 1981, Karel Bělina, Jan Nedvědický, Miloš Burýšek. Nástup vlevo od Staré cesty. Stěnou v trhlině a spárou na polici St.c.. Sokolíkem středem stěny na vrchol.
[c)] BÍLÁ STĚNKA, V (Písk.Sasko), 9. 8. 1980, František Žid, Karel Bělina, Vladimír Kašpar. Středem V stěny (vlevo od slanění), vzhůru a komínem na vrchol.
[d)] VÝCHODNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 3. 8. 1967, Jan Bílek, Günther Lehmann. Spárou v náhorní V stěně na vrchol.
[e)] JV HRANA, IV (Písk.Sasko), 19. 7. 1978, Jan Bílek. Nástup z kamene na hranu a po ní mírně vpravo na vrchol.
[f)] PRAVÁ J CESTA, II (Písk.Sasko), 29. 7. 1967, Jan Bílek. Vhloubením v pravé části J stěny na vrchol.
[g)] J CESTA, IV (Písk.Sasko), 27. 8. 1967, Jan Bílek, Bedřich Fabián. Spárou středem J stěny na vrchol.
[h)] LEVÁ J CESTA, VI (Písk.Sasko), 3. 8. 1967, Günther Lehmann, Jan Bílek. V levé části J stěny spárou do kouta, jím na plošinu a levou spárou na vrchol.
[i)] JZ PILÍŘ, VIIb (Písk.Sasko), 6. 7. 1983, Karel Bělina, František Žid. Vlevo od Levé J cesty šikmo doleva ke kruhu. Po hraně na balkón a vpravo pod převislý kout. Sokolíkem, výše po hraně na vrchol.
1 [k)] PŘÍMÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 3. 7. 1983, Karel Bělina, Jindřich Vlček, Jiří Bechyně, Miroslav Vlk. V pravé části údolní stěny doleva k 1. kruhu. Stěnou přes římsu ke 2. kruhu. Dále ke kruhu Traverzové cesty a jí na vrchol.
[l)] ÚDOLNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 3. 7. 1967, Günther Lehmann, Jan Bílek. Z předskalí v údolní stěně postavením nejprve doprava, pak doleva pod převis. Doprava ke kruhu, stěnou a koutovou spárou na vrchol.
[m)] LUBOŠŮV ODKAZ, VIIc (Písk.Sasko), 10. 5. 1981, Karel Bělina, František Žid. V údolní stěně z bloku na velkou římsu, po ní doleva a koutem ke kruhu. Velkým převisem, výše spárou na vrchol.
[n)] PLES UPÍRŮ, VIIc (Písk.Sasko), 2. 7. 1980, Karel Bělina, Karel Frič. V levé části údolní stěny (vlevo od bloku) stěnou k sokolíku. Jím šikmo doleva a na konci stěnou ke kruhu. Stěnou do zářezu, výše spárou na vrchol.
[o)] ČERNÝ PILÍŘ, VIIc (Písk.Sasko), 11. 5. 1986, J. Chrt, Marek Prokop. Cestou Ples upírů ke kruhu, doprava na hranu pilíře a jím na vrchol.
1 [p)] S STĚNA, VIIa (Písk.Sasko), 30. 7. 1967, Günther Lehmann, Jan Bílek. Středem S stěny spárkami na římsu. 2m doleva, spárami a stěnou na vrchol.
2 [r)] KONEC LESNÍKŮ V ČECHÁCH, VIIb (Písk.Sasko), 14. 6. 2008, Karel Bělina, Radka Krumplová. Nástup cca 4m vlevo od "S stěny" spárou k 1.K. 3ikmo doprava k žebrua jím na polici (2. kruh). Stěnou krátce doleva a výše doprava ke 3.K. Stěnou n.v. 1
[q)] SV HRANA, VI (Písk.Sasko), 2. 7. 1980, Karel Bělina, Karel Frič. Z balkónu pod SV hranou převislou trhlinou a výše stále po hraně na vrchol.
KÁMEN MUDRCŮ, VIIa (Písk.Sasko), 11. 5. 2003, Karel Bělina, J.Řežníková.
BAREVNÝ STÍN, VIIa (Písk.Sasko), 28. 6. 2003, Karel Bělina, K.Rájecký, L.Müllerová.
HOUBOHLED, VIIIa (Písk.Sasko), 6. 8. 1994, Jiří Slavík a Petr Slanina(2).
[j)] TRAVERZOVÁ CESTA, VI (Písk.Sasko), 18. 11. 1967, Jaroslav Maršík(1), William Kubinec. Z pravé strany údolní stěny traverz podél volného bloku doleva do Údolní cesty. Kolem kruhu doprava ke spáře a k dalšímu kruhu. Spárou vlevo přes převislý balvan na vrchol.