sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Centrální část
ZRCADLO - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[g.] INDIÁNSKÁ ZIMA, VIIb (Písk.Sasko), 17. 6. 1995, Petr Slanina(2), Jan Pleticha, J. Cozlová. Od J středem pilíře v levé části stěny přes borhák a po stupních pod stropový převis. Zleva nad něj (kruh) a podél trhliny a hranou do spáry cesty „Zdání klame“. Tou na vrchol.
BÍLÁ LAJNA, IXa (Písk.Sasko), 19. 4. 2014, Tomáš Sobotka(1) x Robert Hes x Jiří Chocholoušek. Spolu s cestou Zdání klame koutem (nebo zpočátku nalevo stěnou ) a vlevo ke hrance .Tou přes 2 borháky a hodiny v římse na polici a vpravo (kříží se druhý kout cesty Zání klame) ke 3. bh . Nalevo od hlavního kouta (4 a 5 bh) ke slanění.
[f.] ZDÁNÍ KLAME, VIIc (Písk.Sasko), 24. 2. 1990, Stanislav Lukavský(1), Vladimír Sojka, Petr Hejtmánek, Josef Koudelka. V levé části stěny po stupních pod hladký kout, tím na konec a vlevo dalším koutem na žebro (stanoviště). Převislou koutovou spárou pod převis a spárou přes převis na vrchol.
LEVÁ HRANA ZRCADLA, IXb RP (Písk.Sasko), 25. 5. 2003, Petr Slanina(2) stř. Jiří Slavík. Od 5. K cesty „Ďábelská omáčka“ podél hrany (2 kruhy) a doprava ke slaňovacímu borháku.
[e.] ĎÁBELSKÁ VOMÁČKA, IXb (Písk.Sasko), 20. 5. 1995, Petr Slanina(2), Milan Bulín, Zdeněk Vostřel, Jiří Slavík. V levé části stěny přes 3K ke hraně. Tou přes 2 kruhy na polici. Žlábkem (6. kruh) a stěnou přes 2 kruhy ke slaňovacímu K.
[d.] BLÝSKÁNÍ NA LEPŠÍ ČASY IXC, Xb (Písk.Sasko), 29. 4. 1995, Petr Slanina(2), Jiří Slavík . Vlevo od „Světelného roku“ stěnou (kruh) ke 2. K „Světelného roku“. Tím dále do římsy. Vlevo a vzhůru stěnou přímo přes 4K do trhliny. Tou a stěnou (borhák) n. v.
[c.] SVĚTELNÝ ROK, Xa (Písk.Sasko), 3. 10. 1986, Jindřich Hudeček, Pavel Weingartl. Středem údolní stěny přes K do kouta a jím šikmo vlevo ke 2. K (nebo od 1. kruhustěnou šikmo doleva přes 2BH. Zleva přes borhák do římsy a doprava ke 3. kruhu. Stěnou na vrchol. 1
TATARSKÁ LAJNA, IXb RP (Písk.Sasko), 25. 5. 2003, Jiří Slavík stř. Petr Slanina(2). Cestou „Světelný rok“ do římsy. Stěnou přímo přes 4K na vrchol. 1
PŘÍSTUPOVÁ VARIANTA SVĚTELNÉHO ROKU, IXc (Písk.Sasko), Od 1 kruhu cesty Světelný rok stěnkou nalevo od kouta přes 2 borháky ke 2 kruhu Světelného roku dále ke slan. bh.
LA BELLE ET LA BÊTE, Xa RP (Písk.Sasko), 8. 5. 2004, Jiří Slavík stř. Petr Slanina(2). Jako „Světelný rok“ přes K a 2BH, dále doprava přes 2 kruhy do římsy. Šikmo doprava přes 5K ke slaňovacímu K.
ROZBUŠKA, Xa (Písk.Sasko), 19. 4. 2014, Tomáš Sobotka(1) x Robert Hes. V pravé části Zrcadla přes 2 borháky na římsu, štand. Vpravo a sokolíkem do spáry výše přes hodiny a kruh hranou přímo k sl. BH.
[b.] ZÁBLESK ZRCADLA, VIIb (Písk.Sasko), 19. 9. 1984, Miroslav Michlík, Pavel Černý(2). Spárou vlevo od „Hrany zrcadla“ a šikmo doprava stěnou ke K „Hrany zrcadla“. Zpět doleva do spáry a tou na plošinu „Hrany zrcadla“. Stěnou vzhůru do kouta, jím šikmo doprava až na konec a stěnou na vrchol.
KDO JSME, VIIIb (Písk.Sasko), 25. 4. 2015, Robert Hes, Vladimír Jošt, L. Bukovská. Vpravo od cesty Záblesku zrcadla přes borhák ke kruhu Hrany zrcadla přes převis bh a stěnou 2 bh ke slan. bh.
1 [a.] HRANA ZRCADLA, VIIb (Písk.Sasko), 5. 4. 1982, Miroslav Michlík, Ladislav Černý, Miroslav Tůma(1). V pravé části údolní stěny spárou a doleva stěnou k 1. K. Traverz vpravo na hranu a žlábkem na velkou plošinu. Zde přes 2. K na vrchol.
RUSKÝ EXEKUTOR, VIIIc (Písk.Sasko), 21. 8. 2011, Robert Hes x Lukáš Rakoncaj. Pravou hranou přes 3 K na balkon a dále po hraně ( 3 K ) k polici a z ní v levo přes hodiny a stěnou (2 K ) k poslednímu kruhu cesty La Be¨lle et.. . a tou na vrchol
Od 17.8. 2011 zákaz nových prvovýstupů zdůvodu uchování linií cest. Oznámení správců Pravého a Levého břehu v Labském údolí. 17.8. 2011