sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Ostroh Španělské stěny
ROZLÁMANÁ STĚNA - M
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7.-31.1. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: Ostroh Španělské stěny, skála: ROZLÁMANÁ STĚNA  - M
Obr.1: ROZLÁMANÁ STĚNA - M , vystaveno: 2020

Obr.2: ROZLÁMANÁ STĚNA - M , vystaveno: 2020

TRYCHTÝŘEK, VIIa (Písk.Sasko), 2. 9. 2004, Vladislav Nehasil, Jan Paul. Vlevo od cesty „Zářijoví hoši“ koutem zužujícím se v trhlinu, výše vlevo spárou na vrchol.
ZÁŘIJOVÍ HOŠI, VIIIa (Písk.Sasko), 30. 9. 1994, Michal Burda, Petr Štěpán. Nástup lámavou stěnkou vlevo od „Šílené Símy“ přes 4 kruhy na vrchol.
DOLE V DOLE, VIIc (Písk.Sasko), 2004, Michal Burda, Rostislav Sedliský. Vlevo od cesty „Šílená Síma“ přímo přes 4K ke 2. K cesty „Šílená Síma“ a tou na vrchol.
[d.] ŠÍLENÁ SÍMA, VIIc (Písk.Sasko), 29. 8. 1994, Michal Burda, Petr Štěpán. Nástup 8m vlevo od „Deziluze“ stěnou přes K na vrchol.
[c.] DEZILUZE, VIIc (Písk.Sasko), 2. 4. 1990, Petr Laštovička(2) . Sokolíkem vlevo od „Osmibřízkové“ na konec a stěnou šikmo doprava přes 1. kruhuke 2. K. Vzhůru do římsy, šikmo doleva a stěnou přes balkón na vrchol.
ČERNÝ MOST, IXb RP (Písk.Sasko), 5. 4. 2015, Tomáš Sobotka(1), Veronika Kuncířová. Z nástupu cesty Deziluze stěnou kolem volného bloku a nad ním vpravo ke kruhu. Hranou, stěnou a výše koutkem na vrchol. ( slanění  )
[b.] OSMIBŘÍZKOVÁ, V (Písk.Sasko), 3. 10. 1984, Miroslav Michlík, Petr Laštovička(1) . Vlevo od nápadného střechovitého převisu koutovou spárou pod převis. Komínem a spárou na vrchol.
Poznámka:RP VIIIa
2 ŠVÉDSKÝ STŮL, VIIIc RP (Písk.Sasko), 19. 5. 2013, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Od 1. kruhu cesty Chleba s máslem stěnou a nápadným střechovitým převisem přes 7 BH na vrchol. 1
[a.] CHLEBA S MÁSLEM, VIIc (Písk.Sasko), 24. 5. 1989, Petr Laštovička(2), Pavel Černý(2), Richard Litochleb(1). Vpravo od cesty „Osmibřízková“ středem stěny přes borhák k 1. K. Vpravo stěnou přes 2 kruhy pod převis. Zprava spárkou a hranou do římsy. Vlevo stěnou na vrchol. 1
1 TECTONIC PLATE, IXa RP (Písk.Sasko), 25. 1. 2018, Konrad Schlenkrich stř. Stefan Hille. Vpravo od cesty Chleba s máslem (začátek z horní terasy) stanoviště (1. bh) vlevo koutem dále stěnou výše převisem (6 bh) ke slaň. bh
1 ZÓNA BEZ ZEMĚTŘESENÍ, VIIc (Písk.Sasko), 20. 10. 2019, Konrad Schlenkrich stř. Benno Hanschmidt. Začátek ze stanoviště (štandu) cesty "Tectonic Plate"  k 2. bh a poté vpravo stěnou přes 6 bh ke slaň. bh.
1 ZEMĚ PŘED NAŠÍ DOBOU, VIIIb (Písk.Sasko), 20. 10. 2019, Konrad Schlenkrich stř. Sven Gramsch stř. Stefan Hille . Od 3. Bh  cesty "Zóna bez zemětřesení" vpravo výraznou hranou přes 5 Bh ke slaň. bh
HOVORY Z LÁN, Xa RP (Písk.Sasko), 30. 12. 2015, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes stř. Tomáš Sobotka(1). "Vlevo od Pýchy středem stěnky přes dva bh na vrchol bloku.
PÝCHA, IXa RP (Písk.Sasko), 24. 3. 2015, Tomáš Sobotka(1), Jiří Chocholoušek, Robert Hes. Převislou hranou přes borhák ke slanění.
1 STŘEPY ZNAMENAJÍ ŠTĚSTÍ, VIIIb RP (Písk.Sasko), 2013, Konrad Schlenkrich, Stefan Hille. V pravé části stěny ca. 10m doleva od “Walk the Line” ostrou hranou, stěnou a doleva, křižuje kout, nahoře hranou (9BH) ke slaňáku.
ŠTĚSTĚNA, IXa (Písk.Sasko), 23. 10. 2021, Konrad Schlenkrich stř. Stefan Hille. Od 3BH cesty Střepy znamenají štěstí 3 m hranou a vpravo stěnou přes malý převis 5BH ke slanění
KAMENEM DO HLAVY, IV (Písk.Sasko), V pravé části stěny nalevo od výrazného pilíře koutovým zářezy a hranou na temeno.
1 WALK THE LINE, IXa RP (Písk.Sasko), 28. 9. 2012, Konrad Schlenkrich stř. Stefan Hille. Vpravo od „S kamenem na hlavě“ z police (velký blok) stěnou doleva přes 2 borháky ne polici a doleva vystrčenou hranou přes 6 borháků ke slaňáku.
2 BOLTS ON FIRE, VIIIa RP (Písk.Sasko), 3. 10. 2012, Stefan Hille stř. Konrad Schlenkrich. Vpravo od “Walk the Line” stěnou BH na polici a doprava při hraně, potom vlevo stěnou (7 borháků) ke slaňáku. 1