sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Katedrální stěny
ADMIRÁL - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OP a předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
VÝSTŘEL PŘED PŘÍĎ (SCHUSS VOR DER BUG), VIIIa (Písk.Sasko), Frank Meissner stř. Matthias Werner. Vlevo v SZ stěně z balkonu spárou dále stěnou 7 BH ke slanění.
VÝPRODEJ SNŮ, VIIIb (Písk.Sasko), 22. 4. 2004, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Od 1. kruhucesty „Tržiště iluzí“ přímo přes převis a stěnou podél hrany (2 kruhy) ke spáře. Tou do výklenku, šikmo vlevo na hranu a tou na vrchol.
[j.] TRŽIŠTĚ ILUZÍ, VIIc (Písk.Sasko), 4. 7. 1989, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2) . V blízkosti levé údolní hrany stěnou a sokolíkem k 1. K. Stěnou pod převis, traverz asi 4m vpravo, přes převis a mírně vlevo ke 2. K. Stěnou do římsy a traverz vpravo ke 3. kruhu. Stěnou (4. kruh) a spárami na vrchol.
VARIANTA, VIIc (Písk.Sasko), 22. 10. 1994, Peter Kohbach stř. Tino Kohbach. Od 4. K cesty „Tržiště iluzí“ šikmo doprava ke K a stěnou (borhák) přímo na vrchol.
2 OPUSŤTE PALUBU, VIIIb (Písk.Sasko), 5. 8. 2012, Konrad Schlenkrich stř. Stefan Hille. Nástup jako „Schůzka s ďáblem“ a vlevo stěnou (4BH) přímo přes převis ke 2. K „Tržiště iluzí“. Vzhůru (3BH), nakonec vlevo spárou cesty „Výprodej snů“ na římsu ke slaňovacímu borháku.
[i.] SCHŮZKA S ĎÁBLEM, VIIIa (Písk.Sasko), 10. 5. 1985, Miroslav Michlík, Michal Nagy. Vlevo od „Cesty přes skobičku na obraz“ koutem a širokou spárou ke K. Dále ruční spárou do jeskyně (stanoviště). Vpravo přes převis a vzhůru ke 2. K a 3. K, šikmo vlevo a stěnou ke 4. K. Stěnou do římsy, přes převis do spáry a tou na vrchol.
4 [h.] CESTA PŘES SKOBIČKU NA OBRAZ, VIIIa (Písk.Sasko), VIIIb RP (Písk.Sasko), Tino Kohbach, Peter Kohbach. Stěnou přes 3K do police. Stěnou přímo přes 3K ke 4. K cesty „Schůzka s ďáblem“. Tou na vrchol. 2
CHLÉB A HRY, VIIIa (Písk.Sasko), 20. 4. 2016, Jens Manka stř. Chris Jan Stiller. Vlevo od hrany cesty Morituri te salutant stěnou přes 7 borháků k 2. kruhu od cesty Schůzka s ďáblem a pak´přímo dále přes 6bh ke slaňovacímu bh.
[g.] MORITURI DE SALUTANT, VIIIa (Písk.Sasko), 15. 5. 1982, Miroslav Mikyška, Pavel Petrle. V levé části stěny po vystouplé hraně na balkón a vpravo ke K. Šikmo doleva na hranu a po ní ke 2. K. Traverz doprava do komína a jeho levou stěnou do římsy, tou doleva na plošinu na hraně. Hranou přes převis a dále stěnou na vrchol.
[f.] ROZNOŽKA, VIIa (Písk.Sasko), 15. 10. 1984, Miroslav Michlík, Petr Laštovička(1), Ladislav Černý. Vpravo od cesty „Morituri de salutant“ koutem a komínem ke K této cesty. Dále komínem a spárou do jeskyně (stanoviště). Převislou spárou a rozpěrným komínem nad převis a komínem na vrchol.
1 PLNOU PAROU VPŘED, VIIIb RP (Písk.Sasko), 18. 4. 2004, Pavel Černý(2) stř. Richard Litochleb(1). Vpravo od cesty „Roznožka“ spárou a stěnou přes 6 borháků ke K. Stěnou přes 5 borháků pod převis a cestou „Mořský vlk“ přes 2 kruhy ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:9 BH osazených dodatečně
[e.] MOŘSKÝ VLK, IXa RP (Písk.Sasko), 11. 9. 1997, Jan Paul stř. Vladimír Pešek stř. Tomáš Hovorka, David Peterka. Stěnou vpravo od cesty „Plnou parou vpřed“ přes 2 borháky k 1. K. Přes převis a stěnou přes 4 borháky ke 2. K. Stěnou ke 3. kruhu a zprava na polici. Traverz vlevo ke 4. K. Přes převis a stěnou (2 kruhy) ke slaňovacímu borháku.
[e1.] MOŘSKÝ VLK - VAR., IXa RP (Písk.Sasko), 11. 9. 1997, Jan Paul stř. Vladimír Pešek, Tomáš Hovorka, David Peterka. Od 2. K vlevo do trhliny, tou na konec a stěnou (2BH) mírně vlevo ke 4. K cesty „Mořský vlk“.
[d.] NÁPRSTEK, VIIc (Písk.Sasko), 24. 8. 1982, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. Nástup stejně jako cesta „Tatranský pozdrav“. 30m lehkým terénem mírně vlevo na balkónek (stanoviště). Vlevo spárou na její konec a stěnou ke K. Stěnou, později spárou a komínem na vrchol.
[c.] TATRANSKÝ POZDRAV, VI (Písk.Sasko), 11. 10. 1984, Miroslav Michlík, Petr Laštovička(1) . Nástup velkým koutem v pravé části stěny. Koutem pod převis, komínem a spárou nad něj. Dále stěnou šikmo vpravo do rozpěrného komína a tím na vrchol.
HLADOVÝ OCEAÁN, Xa RP (Písk.Sasko), 2012, Vladislav Nehasil stř. Jan Paul. Od prvního kruhu cesty,, (Up in the Air) " vlevo podél trhlin ke hraně pilíře 2 kruhy a stěnou k 3 kruhu středem pilíře přes 2 kruhy na polici k 6 kruhu cesty (Up in the Air)  a dále ke slanáku.
Poznámka:Pouze na polici k 6.K cesty Up in the Air - RP VIIIb
1 UP IN THE AIR, Xa RP (Písk.Sasko), 9. 2012, Jörg Andreas stř. Felix Neumärker. Vpravo v JZ stěně nevýraznými trhlinami ke K. Přímo, později mírně vpravo zahnutou hranou přes 3K na polici. Trhlinou a převislou stěnou přes 2 kruhy na římsu ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:Pouze na polici k 6.K - RP VIIIb
[b.] DAVOVÁ PSYCHÓZA, VIIIa (Písk.Sasko), 6. 6. 1992, Stanislav Lukavský(1), Vladimír Sojka. Spárou (hodiny) na její konec ke K. Stěnou do trhlin, těmi do velké římsy a stěnou n. v.
Poznámka:RP VIIc
DLOUHÝ JAKO BLBEC, Xa (Písk.Sasko), 25. 10. 2020, Filip Hebelka stř. Václav Šatava stř. Miroslav Sameš. Nástup vlevo  cesty  Varianty Teta Hela přímo za velkým bukem se zarostlým kamenem přes 2 kruhy a borhák ke 3. kruhu v bílé, převislé stěně, dále přímo stěnou přes  4BH, dále vlevo k prstové spáře a to přes 2Bh  na její konec a dále mírně vpravo (borhák) ke slanění (slBH)  Pozor délka cesty 50 m
[a1.] TETA HELA - VAR., VIIc (Písk.Sasko), 15. 5. 1984, Miroslav Mikyška, J. Mach. Stěnou ve spádnici spáry ke K a dále na vrchol.
1 PÍSEK NA OBZORU, IXa RP (Písk.Sasko), 6. 4. 2014, Chris-Jan Stiller stř. Sebastian Thiele. Vlevo od „Tata Hela“ stěnou (křižujeme spáru) přes 7 borháků ke slaňáku.
VOLUME DOPRAVA, Xb (Písk.Sasko), 8. 11. 2015, Tomáš Sobotka(1) stř. Jiří Chocholoušek stř. Martin Klonfar, Robert Hes. Asi 6 m nalevo od cesty Teta Hela z balkonu (od suchého pahýlu) stěnou mírně vlevo, později vzhůru přes 6 borháků. Doprava k 7. BH, vlevo při hraně na římsu a ke slaňovacímu borháku. Doprava a jako Teta Hela zářezem na temeno.
1 [a.] TETA HELA, VIIb (Písk.Sasko), 15. 5. 1984, Miroslav Mikyška, Pavel Petrle, J. Zubač, T. Bařtipán. Nástup doleva ubíhající trhlinou (za velkým bukem) ke spáře (kruh). Spárou n. v.
2 SLUNCE SMRDÍ PŘÍLIŠ HLASITĚ, IXa (Písk.Sasko), 1. 4. 2012, Pavel Jiráček stř. Filip Pavelka. Asi 3m od pravé údolní hrany přes 9 Qkruhů stěnou, pak zprava na v.
1 NEMÁDŽISTÁN, IXa (Písk.Sasko), 9. 2008, Pravou hranou Admirála přes 7K n. v. 1
2 ÚKOLOVÁ PRÁCE, VIIIa RP (Písk.Sasko), 26. 6. 2011, Jens Manka stř. Thomas Küntscher. Od právé údolní hrany vpravo stěnou přes 6 kruhů ke slanáku.
1 SOLÁRNÍ PANEL, VIIIa RP (Písk.Sasko), 1. 8. 2009, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2) stř. Radim Antoš. Jižní stěnou přes 8 borháků ke slaňovacímu borháku.
1 PANEM ET CIRCENSES, VIIIb (Písk.Sasko), 2016, Jens Manka stř. Chris-Jan Stiller. Vlevo od Morituri de salutant stěnou (7 borháků), mírně vlevo ke K Schůzky s ďáblem, dále mírně vpravo a přímo (6 borháků) ke slanění.
2 PANELSTORY, VIIIb (Písk.Sasko), 19. 6. 2010, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2), Radim Štrunc. V J stěně vpr. od c. Solární panel přes 6 borháků
1 SORRY JAKO, VIIIc RP (Písk.Sasko), 15. 2. 2017, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes. Společně s cestou Panelstory ke 2. borháku. Nad ním stěnou šikmo vpravo ke 3. borháku a přímo vzhůru přes 4. borhák, římsu a 5. borhák, nakonec vlevo ke slanění. (Dolní část též koutkem a pak vlevo k 1. vlastnímu BH. )
Poznámka:(dolní část též koutkem a pak vlevo k 1. vlastnímu BH.)
MISS SUNRISE, VIIc (Písk.Sasko), 28. 4. 2022, Elisabeth Erbes stř. Konrad Schlenkrich . Ca. 3m Re.v.Einstieg Panelstory u Sorry Yako?, Wand, Reibung und Kante über 8 BH zu UH.
Poznámka:8 kruhů
Z důvodů vyčerpání možností vytyčení nových logických linií jsou z rozhodnutí OVK Labské pískovce další prvovýstupy na tu to skálu podmíněny přechozím souhlasem správcem skal.
(Jan Pleticha / 31.03.2012 10:24:38)