sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  U Josefovy hlavy
JOSEFOVA HLAVA
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7.-31.1. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: U Josefovy hlavy, skála: JOSEFOVA HLAVA
Obr.1: , vystaveno: 2014

Obr.2: , vystaveno: 2014

Obr.3: , vystaveno: 2014

Obr.4: Josefova hlava během let 12 a 13, Jéňa , vystaveno: 2014

Obr.5: JOSEFOVA HLAVA (Labské údolí - pravý břeh), foto: z aplikace Jeňa, Údolní stěna a cesty Pozvánka a Konkláve , vystaveno: 2022

NÁHORNÍ CESTA, Přeskok 1 (Písk.Sasko), II (Písk.Sasko), Z masívu krátce sestoupit, přeskok na velkou polici a lámavou stěnou libovolně na vrchol.
[i.] PLANETA OPIC, VIIb (Písk.Sasko), 25. 8. 1979, Karel Bělina, Norbert Hnátek, Karel Frič, Vladimír Pilař. Vlevo v S stěně ruční spárou ke K, traverz vpravo do další spáry a tou ke 2. K. Pod převisem traverz vlevo (hodiny) až na hranu, spárou a oblou hranou na vrchol.
NÁVRAT NA PLANETU OPIC, IXc (Písk.Sasko), Xa RP (Písk.Sasko), 26. 4. 2015, Vladislav Nehasil stř. Jiří Chocholoušek, Hynek Cholasta. Od 1. kruhuPlanety opic stěnou mírně vlevo přes borhák ke konci traverzu Planety opic. Vpravo, přes převis (2. borhák) a koutkem (slaňovací borhák)
DOLNÍ VARINTA PLANETY OPIC, VIIb (Písk.Sasko), 9. 9. 2007, Michal Aulický, J. Horčička. Mezi „Kultem osobnosti“ a „Planetou opic“ stěnou do díry, žebrem a spárou ke 2. K „Planety opic“.
Poznámka:Schváleno OVK Labské pískovce 15.11.07.
PERSON OF INTEREST, IXa RP (Písk.Sasko), 6. 7. 2014, Chris-Jan Stiller. Jako Kult osobnosti k 2 kruhu a přímo vzhůru přes 2 borháky na vrchol.
[h.] KULT OSOBNOSTI, VIIIb (Písk.Sasko), 5. 9. 1987, Milan Krauskopf, Martin Červenka, Karel Bělina, Jiří Souček. Vpravo od „Planety opic“ žebrem k 1. kruhua vzhůru do dalšího žebra (2. kruh). vpravo stěnou (3. kruh) ke spáře a tou na vrchol.
NOVÁ VĚCNOST (NEUE SACHLICHKEIT), Xa RP (Písk.Sasko), 7. 2012, Jörg Andreas. Jako „Kult osobnosti“ k 1. kruhua doprava stěnou a převisem. Hranou přes 4 borháky ke slaňáku.
[g.] KONKLÁVE, VIIb (Písk.Sasko), Karel Bělina . V S stěně hlubokým koutem až pod velký převis (1. K). Traverz doleva za hranu ke 2. K a stěnou na vrchol.
Poznámka:nejištěno
[e.] POZVÁNKA, VIIIc (Písk.Sasko), 15. 8. 1986, Milan Krauskopf, Karel Bělina. V SZ stěně, vpravo od nástupu cesty „Konkláve“, spárkami do ploché díry a traverz doprava k 1. K. Stěnou ke spáře a tou (2. kruh) přes převis a stěnou ke 2. K cesty „Gitana“. Tou n. v.
MAŠKARNÍ BÁL, Xb RP (Písk.Sasko), 8. 2013, Jörg Andreas stř. Felix Neumärker. Vpravo od Váhavého střelce stěnou přes borhák k 1. borhák cesty Českoněmecko. spolu s ní vzhůru a zleva převislou hranou přes 4 borháky ke slanění. 2
GULAG, IXb RP (Písk.Sasko), 20. 4. 2013, Tomáš Sobotka(1) stř. Jiří Chocholoušek, Robert Hes, David Kouřil. Stěnou mezi cestami Pozvánka a Přímá Pozvánka přes 4 borháky a slaňák ke 2. kruhu Pozvánky. (Od 3. borháku výrazně zprava jako Pozvánka do žebra a zpět ke 4. borháku. )
[f.] PŘÍMÁ POZVÁNKA, VIIIc (Písk.Sasko), 26. 6. 1988, Milan Krauskopf, Petr Laštovička(2) , Jiří Souček, František Hochwalder, Radek Bohman. Spárou a stěnou přes K přímo k 1. kruhu„Pozvánky“.
PROCES, IXc (Písk.Sasko), 20. 10. 2013, Tomáš Sobotka(1) stř. Robert Hes stř. Jiří Chocholoušek, Filip Hašek. Vpravo od Přímé Pozvánky pilířem přes 4 borháky ke 2. kruhu Pozvánky. Nad ním podél ostré převislé hrany přes 2 borháky a slaňák.
Poznámka:1.BH osazen dodatečně.
[d.] GITANA, VIIIb (Písk.Sasko), Karel Bělina, Roman Brt. Vlevo od „Komína“ na Kukačku spárou, pak stěnou k 1. K. Stěnou vzhůru a doleva spárou ke 2. K. Vlevo převislým koutkem na hranu a vlevo stěnou na vrchol
KATAPULT, Xb RP (Písk.Sasko), 10. 2013, Jörg Andreas stř. Felix Neumärker. Od 1. BH od „Váhavého střelce“ stěnou a žebrem silně doleva přes 3 borhákyke slaňáku.
[c.] VÁHAVÝ STŘELEC, IXc RP (Písk.Sasko), 14. 10. 1989, Vladislav Nehasil. Z vrcholu Sovy stěnou přes borhák a K do sokolíka. Tím přes 2. K na konec ke 3. kruhu. Doleva na vrchol.
IN FLAGRANTI, Xc RP (Písk.Sasko), 7. 2012, Felix Neumärker stř. Jörg Andreas. Od 4. BH „Maškarního bálu“ (police), vlevo převislou stěnou přes 2 borháky ke slaňáku pod stříškou.
ČESKONĚMECKO, IXb (Písk.Sasko), 4. 6. 2012, Tomáš Sobotka(1) stř. Pavel Henke. Z vrcholu „ Sovy“ hranou „ Stalinovy hlavy“ přes 3 borháky na vrchol.
[b.] HNÍZDĚNÍ, VIIa (Písk.Sasko), 23. 5. 1982, Karel Bělina, V. Příhoda. Komínem na Sovu, v jeho horní části z kouta doleva do stěny ke K. Vzhůru k velkým hodinám, od nich doprava a koutkem na vrchol.
[a.] JARNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 18. 3. 1979, Karel Bělina, Jan Hoffmann. Vpravo od komína mezi Sovou a Josefovou hlavou koutovou dvojspárou k velkému balvanu. Dále vpravo spárami a přepadem a vlastní vrchol.
EASY LIVIN, VIIc (Písk.Sasko), 13. 7. 2009, Michal Aulický, J. Vrabec, O.Šolc . Od JZ koutem krátce na balkon stěnou přímo do trhlinky a sokolíkem ke kruhu  a dále stěnou so díry a podél hrany na balkon trhlinou na vrchol. 1
EULE MIT BEULE, IXa (Písk.Sasko), 27. 10. 2015, Konrad Chlenkrich x Stefan Hille. Vpravo od cesty Easy Livin hranou a dále stěnou 4 bh ke sl bh
KONFLIKT, Xb (Písk.Sasko), 16. 9. 2015, Pavel Henke stř. Tomáš Sobotka(1).   Vlevo od cesty Nedělní komín stěnou k bh, vpravo a s hranou ke druhý bh. Stropem přímo ke třetí bh a hranou přes balkony na vrchol. "
NEDĚLNÍ KOMÍN, II (Písk.Sasko), 17. 7. 2011, Jan Paul, Šárka Paulová. Údolním komínem na plošinu a z ní V komínem na vrchol.
SLUŽEBNÍ VOLNO, VIIb (Písk.Sasko), 13. 11. 2013, Zdeněk Novák stř. Martin Čepec. Nástup k jižnímu pilíři (Sojka) ze skalního předskalí. Přepadem v koutě k 1BH, spárkou na balkon a následně přes dva borháky na vrchol.
ROTÁTOR, IXb (Písk.Sasko), 14. 4. 2015, Zdeněk Novák stř. Martin Čepička. Nástup ze skalního předskalí vlevo od cesty “Služební volno” Stěnkou přes 2 borháky na balkon (smyce), přes břicho na druhý balkon a dolez cestou “Služební volno”.
OKLIKA, III (Písk.Sasko), Náhorního masívu sestoupit na polici překrok a stěnou přímo k velké polici Náhorní cesty na vrchol.