sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Růžové stěny
ROBINSON - M
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období 1.7.-31.1. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: Růžové stěny, skála: ROBINSON  - M
Obr.1: ROBINSON - M (Labské údolí - pravý břeh), foto: z aplikace Black , vystaveno: 2017

Obr.2: ROBINSON - M (LABSKÉ ÚDOLÍ - PRAVÝ BŘEH), zstrnad , vystaveno: 2022

ZTROSKOTANEC, Xb (Písk.Sasko), 11. 11. 2014, Tomáš Sobotka(1) stř. Robert Hes. Z balkonu v S stěně přes borhák přímo k hodinám a vpravo ke 3. borháku cesty Metr hola.
METR HOLA, Xb (Písk.Sasko), 11. 11. 2014, Tomáš Sobotka(1) stř. Robert Hes. Z balkonu v S stěně napravo od cesty Ztoskotanec stěnou přes 3 borháky a dále přes balkony na vrchol.
SAMETOVÉ DĚDICTVÍ, IXb RP (Písk.Sasko), 17. 11. 2014, Tomáš Sobotka(1), Hynek Cholasta. Z balkonu S stěně traverz v římse doprava ke 3.K cesty Ostrý roh. Stěnou, zleva sokolíky a výše trhlinou vpravo na hranu ke 4.K cesty Ostrý roh. Tou dále na vrchol.
OSTRÝ ROH, IXc (Písk.Sasko), 10. 2007, Bernd Arnold, Christine Arnold. Jako „Cesta Pátků“ na polici. Vlevo markantní ostrou hranou přes 2 kruhy do římsy pod převisem a doleva za hranu ke 3.K. Spárkami při hraně (nebo vlevo stěnou) a hranou přes 4.K na vrchol nebo doprava ke slanění cesty Země v dohledu.
PŘÍMÁ VARIANTA, IXb RP (Písk.Sasko), 9. 2013, Jörg Andreas, Hanka Owsian. Z římsy nad 2.K cesty Ostrý roh napravo od hrany přes převis (kruh) stěnou přímo ke 4.K cesty Ostrý roh.
[a.] CESTA PÁTKŮ, VIIa (Písk.Sasko), 7. 3. 1981, František Záběhlík stř. Ladislav Černý, Vladimír Kočka. Nástup ze S strany z plošiny. Šikmo doprava údolní stěnou na plošinu (stanoviště). Spárou a sokolíkem ke K. Stěnou vlevo nebo vpravo na vrchol.
CESTA PÁTKŮ - VARIANTA, VIIa (Písk.Sasko), 9. 11. 2014, Vladislav Nehasil. Na Jižní straně napravo od výrazného levého komína stěnou na bloky překrok vlevo do stěny žebrem přes police na plošinu stanoviště Cesty Pátků
ZEMĚ NA OBZORU, IXb RP (Písk.Sasko), 6. 10. 2013, Sebastian Thiele stř. Chris-Jan Stiller. Vlevo od „Robinsonády“ stěnou 3 borháky na velkou polici. Přímo přes 4.BH dále ke 4.K. od „Robinsonády“. Žebrem a stěnou přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku. 1
VARIANTA ROBINSONÁDA, IXc (Písk.Sasko), 22. 9. 2019, Thomas Küntscher, Uwe Richter. Od 3.K cesty Robinsonáda stěnou a převisem (2 borháky) k 5.K a dále cestou Robinsonáda přes 6.K n.v.
ROBINSONÁDA, IXa (Písk.Sasko), 12. 4. 2007, Bernd Arnold, A.Hammer. Středem údolní stěny stěnou a žebrem (2 K) na polici ke 3.K. Žebry mírně vlevo (4. kruh) později vpravo stěnou přes 3 K na vrchol.
BIONADE, IXb RP (Písk.Sasko), 1. 10. 2017, Chris-Jan Stiller. Jako Robinsonáda přes 2 kruhy na polici a podél trhliny (která je vpravo od 3.K cesty Robinsonáda) a poté stěnou přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:(jištěn)
1 DĚČÍNSKÝ ŠPÁS, VIIIa (Písk.Sasko), VIIIc RP (Písk.Sasko), 29. 11. 2014, Jiří Chocholoušek stř. Vladislav Nehasil, Jan Paul. 2 metry napravo od nástupu cesty Robinsonáda stěnou mírně vpravo přes 3 borháky do traverzu Cesty Pátků přes 4.BH vzhůru k trhlině a jí pod převis k 5.BH. Zleva přes převis a stěnou vlevo od hrany přes 6.BH ke slaňovacímu borháku.
VARIANTA (CESTY PÁTKŮ), VIIa (Písk.Sasko), 9. 11. 2014, Vladislav Nehasil. Na Jižní straně napravo od výrazného levého komína stěnou na bloky překrok vlevo do stěny žebrem přes police na plošinu stanoviště Cesty Pátků a tou dále na temeno.
VZKAZ V LAHVI, VIIIc (Písk.Sasko), 29. 11. 2014, Vladislav Nehasil, Jan Paul, Jiří Chocholoušek. Vlevo v J stěně sokolíky přes 1.K na polici ke 2.K a stěnou na plošinu Cesty Pátků. Napravo od hrany stěnou přes 2 kruhy na temeno ke slanění.
KURZ PŘEŽITÍ, VIIa (Písk.Sasko), 4. 10. 2020, Vladislav Nehasil, Zuzana Nehasilová. Vpravo od cesty Vzkaz v láhvi stěnou přes 2 borháky na balkon (křížíme Variantu cesty Pátků), dále stěnou, výše přes převis (3. borhák) a na plošinu (stanoviště). Sokolíkovou spárou, výše koutkem na vrchol.
LŮNO PACIFIKU, VI (Písk.Sasko), 27. 9. 2014, Markéta Koudelková, Josef Koudelka. Stěnou vpravo od komína přímo přes 2 borháky na balkon. Libovolně n.v.
DLOUHÁ PLAVBA, V (Písk.Sasko), 27. 9. 2014, Josef Koudelka, Markéta Koudelková. Levou spárou (vpravo od komína s vklíněným balvanem) na balkon. Středem stěny ve 2.patře přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
LEDNOVÁ CESTA, VI (Písk.Sasko), 22. 8. 2014, Petr Waller, Josef Koudelka. Středem stěny mezi spárami přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku.
PLAVČÍK SVÁTEK, V (Písk.Sasko), 6. 9. 2014, Markéta Koudelková. Pravou spárou na balkon.
HLEDÁM PŘÍSTAV, V (Písk.Sasko), 22. 8. 2014, Josef Koudelka, Petr Waller. Vpravo od pravé spáry (cesta Plavčík svátek) stěnou přes 2 borháky na balkon. Dále po hraně přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku. 1
BAFUŇÁŘSKÁ, V (Písk.Sasko), 6. 9. 2014, Josef Koudelka, Markéta Koudelková, Petr Waller. Pilířem přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku.
EX LEX, V (Písk.Sasko), 28. 9. 2014, Josef Koudelka, Jana Koudelková, Markéta Koudelková. Levou hranou horního pilíře přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
PÁTEK NA DOHLEDU, VIIIb (Písk.Sasko), WEG DES FREITAG zum gr.Band.