sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Ostroh Východního rohu
VÝCHODNÍ ROH
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: Ostroh Východního rohu, skála: VÝCHODNÍ ROH
Obr.1: VÝCHODNÍ ROH , vystaveno: 2020

[a.] STARÁ CESTA, I (Písk.Sasko), Hranou masivu sestup do sedla, překrok na věž a po stupních na vrchol.
[b.] PRŮDUŠKOVÝ KOMÍN, V (Písk.Sasko), 9. 11. 1975, František Záběhlík, Václav Hluchý, L. Poc. Od SZ spárou do komína mezi věží a masivem. Rozporem na balkón ke K. Pak zužujícím se komínem na jeho S stranu, kde se zužuje ve spáru. Spárou do sedla (hodiny) a komínem na vrchol.
[b1.] PRŮDUŠKOVÝ KOMÍN - VAR., IV (Písk.Sasko), 11. 4. 1976, Walter Tamme, František Záběhlík. Od K šikmo doprava rozporem na balkónek a vnitřkem komína do sedla.
[c.] ELDORÁDO, IXa (Písk.Sasko), 12. 9. 1979, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl. S stěnou podél pravé hrany, pak šikmo doleva k 1. K. Výlomy ke 2. K a stěnou šikmo doleva, pak přímo do zářezu a tím doprava ke 3. kruhu. Šikmo doprava za hranu ke 4. K a převislou hranou, nahoře mírně doleva na vrchol. 1
MILKY WAY, Xa (Písk.Sasko), Xc RP (Písk.Sasko), 28. 6. 2003, Tomáš Sobotka(1) stř. Ondřej Beneš. Cestou „Eldorádo“ k 1. K. Vlevo stěnou přes 5 borháků do zářezu ke 3. kruhu „Eldoráda“. Stěnou přímo přes 2 borháky ke slaňovacímu K.
[d.] VELKÝ TŘESK, Xa (Písk.Sasko), 1998, Petr Laštovička(2) , Richard Litochleb(1). S stěnou ke spárce a tou na polici. Traverz doleva ke 2.K cesty „Dítě času“. Od něj zprava a pak stěnou doleva a podél hrany přes 10 borháků na vrchol.
1 HURÁ NA ZÁPAD, VIIc (Písk.Sasko), 15. 10. 2016, Pavel Rýva, Markéta Kolofíková . Pravé části údolní stěny (cca. 6 m od vpravo od kouta) stěnou a převisem přes 5 borháků zprava po hraně ke 2. kruhu cesty „Dítě času"( zde cesta končí).
2 DĚTSKÝ DEN, VIIb (Písk.Sasko), 29. 5. 2004, Pavel Rýva. Vpravo od nástupu cesty „Dítě času“ stěnou přes 3 borháky ke 2. K cesty „Dítě času“. Zde cesta končí.
[e.] DÍTĚ ČASU, IXa (Písk.Sasko), 23. 8. 1983, Pavel Weingartl, Zdeněk Weingartl. Velkým koutem v údolní stěně k 1. K, přes převis a šikmo vpravo za hranu ke 2. K. Šikmo vlevo za hranu a vzhůru přes 3. K, 4. K a BH do velké díry. Doprava ke hraně a tou 2 borháky do zářezu. Doprava ke 3. kruhu „Eldoráda“ a jím na vrchol. 1
CESTA DO BUDOUCNOSTI, IXa RP (Písk.Sasko), 22. 7. 2003, Ondřej Beneš stř. Tomáš Sobotka(1). Údolní hranou přes 7 BH ke 3. kruhu cesty „Dítě času“, tou přes 4. K a BH do velké díry. Stěnou přímo přes borhák k 10. BH. Traverz doleva na velký balkón a libovolně na vrchol.
ZPŘÍTOMNĚNÍ, XIa (Písk.Sasko), 2022, Adam Ondra. Od 10. BH cesty Cesta do budoucnosti dále stěnou přes 2 BH n.v.
[g.] PŘÍMÁ CORRIDA, VIIIa (Písk.Sasko), 28. 6. 1980, Jindřich Hudeček, M. Komrska. Z velkého balkónu vpravo převislou hranou na vrchol.
1 [f.] CORRIDA, VIIIa (Písk.Sasko), 2. 7. 1977, Jaroslav Houser, Zdeněk Hubka, Miroslav Cach. Zleva na JV hranu a podél ní k 1. K. Šikmo doprava za hranu a stěnou k děrám, pak vlevo hranou k hodinám a stěnou doprava ke 2. K. Stěnou ke 3. kruhu, k díře a doleva ke 4. K. Šikmo doleva na hranu a tou ke 2. K „Hokejky“. Tou na vrchol.
1 AVE MY, VIIIb (Písk.Sasko), 24. 6. 2014, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2). Nástup trhlinou přes převis a dále stěnou a hranou přes 8 borháků k poslednímu kruhu cesty „Corrida“
3 [h.] PUK A VEC, VIIIb (Písk.Sasko), 30. 8. 1998, Petr Laštovička(2), Richard Litochleb(1), Ondřej Huml, Pavel Černý(2). Od 1. kruhu„Corridy“ stěnou přes 6 borháků na velký balkón. Libovolně na vrchol.
[i.] HOKEJKA, VIIb (Písk.Sasko), 17. 4. 1977, Jaroslav Houser, Zdeněk Kropáček, Zdeněk Hubka. Od JV stěnou nebo od S do strže na J straně věže, tou průchod do komína. Stěnou na plošinku v komíně, traverz doprava za hranu a spárami ke K. Traverz stěnou doprava do údolní stěny ke 2. K, (postavením) a stěnou na velký balkón. Přechod doleva do komína a tím na vrchol.
[j.] PŘÍMÁ HOKEJKA, VIIc (Písk.Sasko), 20. 6. 1979, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl, Petr Brzák, Ivo Nový, František Záběhlík, Petr Laštovička(1). Spárou v J stěně téměř na její konec, traverz doleva a spárou „Hokejky“ ke K. Traverz doleva a podél hrany na velký balkón. Levou částí J stěny na vrchol.
INSIDE JOB, Xa (Písk.Sasko), 19. 5. 2018, Matěj Svojtka stř. Ondřej Tůma. Z Hulícího salonku podél jižní hrany přes 3 borháky ke slaňovacímu BH. Komínem n. v
Článek
ke skále:
Oznámení další dočasné uzavírky v oblasti Levý břeh v Labském údolí
V oblasti Levý břeh v Labském údolí na Východním rohu byla ohlášena další dočasná uzavírka z důvodů zahnízdění puštíka obecného.

Dočasná uzavírka se týká cest Puk a vec, Corrida, Přímá Corrida, Ave my, Cesta do budouctnosti a je vyhlášena do 30.6. 2022.
zapsáno: 25.4.2022

Historické VK
VÝCHODNÍ ROH, výstupy od roku do (9,1Mb).
Z důvodu vyčerpání možností vytyčení nových logických linií jsou nové prvovýstupy jen se souhlasem správcem oblasti. Oznámení správců Pravého a Levého břehu v Labském údolí 17.8. 2011