sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Mordor
MISTR - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
poznámka: asi 200m vpravo od Sicilské stěny
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: Mordor, skála: MISTR - M
Obr.1: MISTR - M (Levý břeh), foto: z aplikace , vystaveno: 2016

1 UŽ ZASE SKÁČU PŘES KALUŽE VIIIC, IXa (Písk.Sasko), 10. 7. 2010, Pavel Rýva. Vlevo od hrany levého pilíře stěnou přes 3 borháky a dále podél tupé hrany přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku. (lze použít i 3.K cesty Levý pilíř).
[g.] LEVÝ PILÍŘ, VIIc (Písk.Sasko), 8. 7. 1994, Milan Krauskopf, Stanislav Lukavský(1). Hranou levého pilíře přes 3 K ke slaňovacímu borháku. 1
1 [f.] ROZUM V PYTLÍKU, VIIIc (Písk.Sasko), 2000, Pavel Rýva, Tomáš Rakovič. Vlevo od „Spárokomína“ stěnou přes 4 borháky a dál přímo ke slaňovacímu borháku.
[e.] SPÁROKOMÍN, V (Písk.Sasko), 8. 7. 1994, Milan Krauskopf, Stanislav Lukavský(1). V koutě mezi levým pilířem a centrální stěnou spárou, výše komínem na temeno.
1 [d1.] TVŮRČÍ ŘEŠENÍ, VIIa (Písk.Sasko), 8. 2002, Pavel Rýva, Petr Livonec. Vpravo od „Spárokomína“ tupou hranou přes 2 borháky a hodiny na polici. Doleva přes Spárokomín a stěnou levého pilíře ke slaňovacímu borháku cesty „Rozum v pytlíku“.
TOMÁŠKOVA CESTA DO SVĚTA, IXc (Písk.Sasko), 30. 8. 2011, Pavel Rýva, Jan Rejf. Od 2. borhák cesty " Tvůrčí řešení" vzhůru stěnou vpravo od komína přes 5 borháků ke slaňovacímu borháku.
PRACOVNÍ NESCHOPNOST, VIIIb (Písk.Sasko), IXa RP (Písk.Sasko), 3. 7. 2010, Petr Laštovička(2) . V levé části údolní stěny šikmou spárou přes 4 borháky až na konec a stěnou přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku.
ÚKOLOVÁ MZDA, VIIc (Písk.Sasko), 9. 7. 1994, Stanislav Lukavský(1) stř. Milan Krauskopf, Aleš Skalák. Z pilířku doleva a spárou na balkon. Stěnou, spárou a stěnou přes 3 K na vrchol.
MISTER BOOMBASTIG, IXa (Písk.Sasko), 9. 8. 2020, Chris-Jan Stiller, Cornelia Ley, Volker Kindermann, Katja Kindermann, Veit Herzog, Uwe Richter. Od 1.K cesty "Želízko v ohni" vlevo stěnou přes 5 borháků ke slaňovacímu borháku.
[c.] ŽELÍZKO V OHNI, VIIIa (Písk.Sasko), 26. 6. 1994, Stanislav Lukavský(1), Milan Krauskopf. Středem stěny při tupé hraně přes 5 K na vrchol.
1 MAJSTRŠTYK, IXc RP (Písk.Sasko), 27. 6. 2010, Petr Laštovička(2) ,, Jan Pleticha. Vlevo od cesty „Sokolík“ stěnou přes 8 borháků ke slaňovacímu borháku.
[b.] SOKOLÍK, VIIc (Písk.Sasko), 5. 7. 1994, Stanislav Lukavský(1), Milan Krauskopf. Mělkými kouty v pravé části stěny a dále výrazným žebrem přes 6 K ke slaňovacímu borháku.
ŠIKANA, IXa RP (Písk.Sasko), 13. 9. 2016, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes. Napravo od cesty Sokolík stěnou přes 4 borháky doleva 5 BH a pod převis ke slaňovacímu borháku.
[a.] PÍCHAČKY, VIIIa (Písk.Sasko), 22. 7. 1995, Milan Krauskopf, Stanislav Lukavský(1). Pravou hranou k 1.K. Vpravo spárou opět hranou přes 2.K na vrchol.
LUJ DEFINÉ, IXc RP (Písk.Sasko), 13. 9. 2016, Tomáš Sobotka(1), Robert Hes, Jiří Chocholoušek. Od 1.K cesty Píchačky přímo hranou ke 2.K a dále na temeno. (Nejištěno!!!!!!!!)
Poznámka:(Nejištěno)
PODVLÍKAČKY BLAHO CÍTÍ, VIIb (Písk.Sasko), 14. 3. 2016, Jiří Chocholoušek, Vladislav Nehasil, Robert Hes. Z terasy na Z straně od BH (stanoviště) traverz doleva do kouta a koutem, komínem, později spárou přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
KŘIŽOVNICKÁ ŠKOLA, IXc (Písk.Sasko), 19. 4. 2016, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes. Na Z terase od BH (stanoviště) vzhůru podél hrany přes borhák přímo k 1. borhák cesty Podvlíkačky. Překrok doleva a středem úzké stěny (3. borhák) do římsy ke 4.BH. Vzhůru a při hraně doprava ke slanění cesty Podvlíkačky.
1 HEJ, MISTŘE!, VIIIb (Písk.Sasko), 14. 3. 2016, Jiří Chocholoušek stř. Vladislav Nehasil, Robert Hes. Na Z terase z balkonu doleva k 1. borhák a stěnou vzhůru přes 2 borháky do římsy. Vlevo spárou cesty Podvlíkačky ke slanění.
1 PEŘÍ LETÍ DO NEBE, VIIIa (Písk.Sasko), 14. 3. 2016, Robert Hes stř. Vladislav Nehasil, Jiří Chocholoušek, . Z balkonu na Z terase vpravo krátce koutem a stěnou vlevo vzhůru přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.