oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Velké stěny
STRÁŽNÍ VĚŽE
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[b] KOMÍNOVÁ CESTA, I (Písk.Sasko), Koutem v S stěně V věže k děrám, vlevo spárou nad převis, pak vlevo do komína a dále n.v.
3 [c] HASTRMANOVA CESTA, V (Písk.Sasko), 1957, František Grassl, Gerhard Tschunko. Cestou Komínová cesta nad převis a dále úzkou spárkou kolem K n.v.
[o] STARCI NA CHMELU, VIIa (Písk.Sasko), 20. 9. 1979, Petr Brzák, M. Kulic. Vpravo v S stěně Z věže do díry, sokolíkem pod převis, vpravo do komína a n.v.
[j] TORNÁDO, VIIb (Písk.Sasko), Leo Stoy . Středem J stěny Z věže ke K a spárou n.v.
[p] DEZERT, IXa (Písk.Sasko), 4. 7. 1991, Jan Paul, Vladimír Pešek. Středem S stěny Z věže přes 2 borháky n.v.
2 [d] TVRDÁ REALITA, VIIIa (Písk.Sasko), 10. 9. 1983, René Pohořálek, Milan Havlák. Středem S stěny V věže kolem 2 K n.v.
[e] NOVOMANŽELSKÁ HRANA, VIIc (Písk.Sasko), 10. 9. 1983, René Pohořálek, Milan Havlák. Levou částí S stěny V věže doleva na hranu a kolem K n.v.
[f] SMYČKA KLASIKŮ, VI (Písk.Sasko), 11. 7. 1992, Josef Drašnar, V. Hvozda, K. Vopatová. Středem J stěny V věže po pilíři do největší díry (smyčka) a dále širokou spárou n.v.
Poznámka:Dle Přílohy 3 Souhlasu s provozováním horolezectví v PP Tiské skály (2013) je tato cesta zakázaná!
[h] KOMÍNOVÁ ZÁPADNÍ, VIIb (Písk.Sasko), V průchodu V stěnou Z věže ke K, vzhůru, přepad a komínem n.v.
[g] ŽENY, VI (Písk.Sasko), 28. 8. 1983, Vladimír Pilař, Radim Přibyl. Komínem mezi věžemi spárou ve V věži ke K a přímo vzhůru n.v.
[a] MUŽI, VIIa (Písk.Sasko), 28. 8. 1983, Radim Přibyl, Vladimír Pilař. Vpravo od cesty Komínová stěnou šikmo doprava ke K. Nejprve vzhůru, později traverz doprava na balkón a n.v.
[k] PANAMA, VIIb (Písk.Sasko), Leo Stoy . JZ hranou Z věže ke K a n.v.
[l] ESKALÁTOR, VIIIb (Písk.Sasko), 4. 6. 1995, Vladislav Nehasil, David Nehasil. Vpravo v Z stěně vhloubením do díry (smyčka) a přes převis ke K. Stěnou přes 2. K n.v.
3 [m] KATERLE HONY, VIIc (Písk.Sasko), 27. 7. 1992, Padlo Werdermann, Z. Werdermann. Vlevo v Z stěně přes 2 kruhy ke 2. K cesty Labutí písek a tou n.v.
1 [n] LABUTÍ PÍSEŇ, VIIc (Písk.Sasko), 14. 7. 1984, Vladimír Pilař a Radim Přibyl, Jiří Malík(2). V pravé části S stěny Z věže na hranu ke K a jí přes 2. K n.v.
[q] HORKÝ LED, VIIIc (Písk.Sasko), 25. 10. 1994, Jan Paul a Karel Blažek(2). Vlevo od cesty Dezert přes 2 borháky n.v.
[r] RODEO, VIIb (Písk.Sasko), 1970, Leo Stoy . V stěnou při pravé hraně Z věže k díře (K. Vpravo sokolíkem na hranu a n.v.
[i] JIHOVÝCHODNÍ HRANA, V (Písk.Sasko), 8. 5. 1960, Rudolf Wokržínek, František Kodeš, Wolfgang Bruch, William Kubinec. U průchodu stěnou vpravo od JV hrany Z věže vzhůru, pak vlevo za hranu a stěnou n.v.