oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Stěny pod silnicí
DĚDOVA VYHLÍDKA
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec, sektor: Tisá, podsektor: Stěny pod silnicí, skála: DĚDOVA VYHLÍDKA
Obr.1: DĚDOVA VYHLÍDKA (Tisá), foto: z aplikace Green6plus , vystaveno: 2019

Obr.2: DĚDOVA VYHLÍDKA (Tisá), foto: z aplikace Green6plus , vystaveno: 2019

Obr.3: DĚDOVA VYHLÍDKA (TISÁ) - Hana Chlumská 2022 , vystaveno: 2022

Obr.4: DĚDOVA VYHLÍDKA (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

Obr.5: DĚDOVA VYHLÍDKA (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

Obr.6: DĚDOVA VYHLÍDKA (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

Obr.7: DĚDOVA VYHLÍDKA (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

3 [a] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), V náhorní stěně do vhloubení a po jeho pravé straně n.v.
1 [b] NÁHORNÍ CESTA, III (Písk.Sasko), V náhorní stěně koutem vlevo n.v.
[c] SEVEROVÝCHODNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 13. 8. 1974, Uwe Franke, Helmut Marx, Manfred Kolb. Vpravo od SV hrany spárou n.v.
1 [d] SPÁROVÁ CESTA, VI (Písk.Sasko), 1962, Miloš Matras, Jaroslav Budín. Vlevo od SV hrany do úzké spárky a tou n.v.
[e] ÚZKÁ CESTA, V (Písk.Sasko), 4. 9. 1980, Karel Bělina, Miroslava Bělinová, J. Kacvinská. Vpravo od cesty Komínová cesta úzkou stěnou a spárou n.v.
1 [f] KOMÍNOVÁ CESTA, I (Písk.Sasko), Komínem ve V stěně n.v.
[g] JIHOVÝCHODNÍ HRANA, VI (Písk.Sasko), 28. 8. 1980, Karel Bělina, J. Kacvinská. JV hranou n.v.
[h] ZMÝLENÁ NEPLATÍ, VIIc (Písk.Sasko), 2. 7. 1988, Karel Bělina, František Žid. Vpravo v J stěně spárou do díry pod převis (smyčka). Převislou spárou n.v.
2 VARIANTA KRPÁL, VIIa (Písk.Sasko), VIIb RP (Písk.Sasko), 10. 4. 2011, Petr Slanina(2), Alena Švadleňáková, Jiří Švadleňák. Cestou „Zmýlená neplatí“ do díry ke smyčce. Vlevo do převislé stěny a tou n. v.
Poznámka:Schváleno OVK Tisá 4. 11. 2011.
4 [i] JIŽNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 1958, William Kubinec, Pavel Novák(1). Od JZ hrany podél pukliny šikmo doprava na lavici. Koutem šikmo doleva na polici. Spárou n.v. 3
JIŽNÍ CESTA - 1.VAR., III (Písk.Sasko), Od JV hrany traverz šikmo doleva na velkou polici.
2 JIŽNÍ CESTA - 2.VAR., III (Písk.Sasko), Převislou spárou přímo vzhůru na velkou polici.
VARIANTA POUŠTNÍ TULEŇ, VIIIa (Písk.Sasko), VIIIb RP (Písk.Sasko), 10. 4. 2011, Petr Slanina(2), Jiří Švadleňák. Uprostřed údolní stěny cestou „2. varianta“ na polici a přímo ke K. Podél šikmé trhliny do „Jižní cesty“.
Poznámka:Schváleno OVK Tisá 4. 11. 2011.
VARIANTA BRUTŮV TAH, VIIIb (Písk.Sasko), VIIIc RP (Písk.Sasko), 10. 4. 2011, Petr Slanina(2). Vpravo od cesty „Jonatánova volba“ stěnou a sokolíkem ke K, od něj přímo na polici a středem stěny ke 2. K cesty „Přímka“.
5 [k] TĚŽKÁ VOLBA, VIIb (Písk.Sasko), 2. 7. 1988, Karel Bělina, František Žid. Vlevo od JZ hrany stěnou k 1. kruhuTrhlinou doprava na balkón ke 2. K. Spárou pod převis a stěnou (3. kruh) n.v. 1
TĚŽKÁ VOLBA - VAR. JONATÁNOVA VOLBA, VIIb (Písk.Sasko), 22. 9. 2003, Daniel Hölzl, Jarmil Hofírek, Libor Velík. Vpravo od JZ hrany ke K a šikmo doleva do cesty Těžká volba. 1
NÁHORNÍ CESTA - VAR., III (Písk.Sasko), Spárou vlevo v náhorní stěně.
1 [l] JZ HRANA, IV (Písk.Sasko), 5. 9. 1959, Sláva Stehlík, Rudolf Wokržínek. Vlevo od JZ hrany podél pukliny šikmo vpravo na lavici, vlevo při hraně na polici. Vlevo do kouta a jím n.v.
12 [m] ÚDOLNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 10. 5. 1959, Wolfgang Bruch, Rudolf Wokržínek. Středem Z stěny spárami na římsu a stěnou n.v. 1
1 [o] STŘÍBRNÁ CESTA, IV (Písk.Sasko), 1. 5. 2000, Karel Bělina, Miroslava Bělinová. Nástup vlevo od Údolní cesty spárou dále stěnou ke K. Po hraně na polici. Převislou hranou přes 2. K n.v. 2
2 [j] PŘÍMKA, VIIc (Písk.Sasko), 2. 7. 1988, Karlheinz Bardoux, Helmut Bardoux, E. Kühne, Wolfgang Engel. 5 m vpravo od JZ hrany jemnými převislými spárkami (2 K) n.v.
[p] ZÁPADNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 1964, Jan Kašpar, Gerhard Tschunko, V. Žluva. V SZ stěně šikmo doprava na římsu a stěnou koutu n.v.
[q] VEČERNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 4. 9. 1980, Karel Bělina, J. Kacvinská, Miroslava Bělinová. Vlevo v SZ stěně trhli nou, vlevo na hranu ke K. Stěnou n.v.
[r] NÁHORNÍ SPÁRA, VI (Písk.Sasko), 13. 8. 1974, Helmut Marx, Uwe Franke. Vpravo od Staré cesty ruční spárou na konec. Vpravo šikmo spárou n.v.
KRÁTKÁ, V (Písk.Sasko), 13. 10. 2006, Jan Pácha, Olga Kmoníčková. Na náhorní straně mírně převislou spárkou pod slaněním n.v.