oblast  Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec
sektor  Tisá
podsektor  Stěny pod silnicí
NÝTOVÁ STĚNA - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Bělá, Sněžník, Ostrov, Tisá a Rájec, sektor: Tisá, podsektor: Stěny pod silnicí, skála: NÝTOVÁ STĚNA - M
Obr.1: Nýtová stěna, JL 2011 , vystaveno: 2011

Obr.2: NÝTOVÁ STĚNA - M (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

Obr.3: NÝTOVÁ STĚNA - M (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

Obr.4: NÝTOVÁ STĚNA - M (Tisá), foto: z aplikace zs , vystaveno: 2022

[a] VÝCHODNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 2. 5. 1994, Karel Bělina, Lubor Fiala. V stěnou šikmo doleva podél spárek ke K. Do římsy a převislou krátkou spárou n.v.
[b] SVATÝ JIŘÍ, VIIb (Písk.Sasko), 24. 4. 1994, Stanislav Lukavský(1), Milan Krauskopf, Aleš Skalák, Eva Skaláková. Pravou JV údolní hranou (kruh) n.v.
[c] OBĚŤ HULIHLADU, VIIIc (Písk.Sasko), 30. 4. 2005, Luděk Šlechta a Václav Šatava(2), Jan Vršovský. Středem údolní stěny přes 2 kruhy n.v.
[e] SLUNEČNÍ KOUT, III (Písk.Sasko), 16. 4. 1994, Karel Bělina, Jiří Chára. Středem údolní J stěny koutovou spárou n.v.
[f] JEMNÁ TRHLINA, VI (Písk.Sasko), 15. 4. 1994, Karel Bělina, Jiří Chára. Středem J stěny trhlinou šikmo doleva, výše pak stěnou přes stupně n.v.
1 [g] TICHO PO PĚŠINĚ, VIIa (Písk.Sasko), 15. 6. 1999, Karel Bělina, J. Mudra. Vpravo od J hrany ke K a jemnou trhlinou n.v. 1
5 [h] JARNÍ HRANA, VIIa (Písk.Sasko), 15. 4. 1994, Karel Bělina, Jiří Chára. Vlevo v J stěně hranou přes malou díru přes K n.v. 1
[i] ZÁPADNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 16. 4. 1994, Karel Bělina, Jiří Chára. Středem Z stěny podél klikaté spáry n.v.
1 [d] STRMINA, VI (Písk.Sasko), 9. 4. 1994, Karel Bělina, Alain Nescheida, Lubor Fiala. Vlevo od nýtu v J stěně spárou ke K. Dále spárou výše hranou n.v.
[j] ŠTAFETKA, V (Písk.Sasko), 25. 4. 1994, Stanislav Lukavský(1). Středem Z stěny podél trhliny n.v.
[k] JIHOZÁPADNÍ KOUT, III (Písk.Sasko), 16. 4. 1994, Karel Bělina, Jiří Chára.
3 [m] ŠLEHAČKOVÝ DORT, VIIa (Písk.Sasko), 24. 4. 1994, Aleš Skalák a Stanislav Lukavský(1), Eva Skaláková, Milan Krauskopf. Vpravo od údolní JZ hrany stěnou podél sokolíků a stěnou (kruh) do římsy pod převis. Přímo stěnou n.v.
[n] ŠLEHAČKOVÝ DORT - VAR. ANANASOVÝ POHÁR, VIIa (Písk.Sasko), 24. 4. 1994, Stanislav Lukavský(1), Aleš Skalák, Eva Skaláková. Od K cesty Šlehačkový dort vlevo traverz za hranu a podél ní (hodiny) a krátké spárky do římsy. Vlevo přes převis n.v.
[o] POD POKLIČKU, VI (Písk.Sasko), 15. 4. 1994, Karel Bělina, Jiří Chára. JZ koutem pod převis, traverz doprava do krátké spáry a tou do zářezu pod střechovitý převis. Vpravo přes něj n.v.
[p] KOUTEK, IV (Písk.Sasko), 25. 4. 1994, Stanislav Lukavský(1). Mělkým koutem v JZ hraně pod převis a vlevo stěnou n.v.
[q] KRATIČKÁ, IV (Písk.Sasko), 25. 4. 1994, Stanislav Lukavský(1). Od Z v levé části stěnou podél trhliny na balkónek a stěnou n.v.
[l] JIHOZÁPADNÍ KOUT - VAR. LASKONKA, V (Písk.Sasko), 25. 4. 1994, Stanislav Lukavský(1). Cestou Jihozápadní kout na konec kouta a vlevo stěnou podél mělkého koutku do římsy, přes převis n.v.