region  Český ráj
sektor  Bezděčínský hřeben
podsektor  Kvočny u Hodkovic
MALÁ KVOČNA
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou povoleny. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
poznámka: Z Radoňovic polní cestou podél lesa na východ asi 500 metrů. Zde 30 metrů v lese vlevo od potoka se nachází věž. Vrcholová kniha je umístěna na vrcholu Velké kvočny.
oblast: Severní oblasti Českého Ráje, sektor: Bezděčínský hřeben, podsektor: Kvočny u Hodkovic, skála: MALÁ KVOČNA
Obr.1: MALÁ KVOČNA (BEZDĚČÍNSKÝ HŘEBEN), pfajgl , vystaveno: 2024

Obr.2: MALÁ KVOČNA (BEZDĚČÍNSKÝ HŘEBEN), pfajgl , vystaveno: 2024

NÁHORNÍ CESTA, II (Písk.Sasko), Pěšinou z náhorní strany, výše lehkou stěnkou s umělými stupy k vrcholovým hlavičkám. Libovolně nahoru.
1 CVIČNÁ LEVÁ, IV (JPK), 18. 10. 1980, Rostislav Nosek, Petr Boček, Luděk Hloušek. Levou spárou na západní předskalí.
CVIČNÁ PRAVÁ, V (JPK), 6. 4. 1981, Rostislav Nosek, Petr Boček. Přes díry do žlábku a jím na západní předskalí.
1 SLEPIČÍ SEN, VIII (JPK), 1. 6. 1990, Petr Boček, Z. Mlejnková. Nástup vpravo od jihozápadní hrany. Plotýnkou pod převislou stěnku k 1. kruhu. Vlevo za hranu a při ní na plošinu. Přechod 5 metrů vpravo, stěnou přes 2. kruh do žlábku a tím na vrchol.
ALIEN, VIIIc (JPK), 28. 4. 1983, Miroslav Vyvadil, Zbyněk Lád, Michal Lopota. Nástup 4 metry od rampy. Tupou hranou ke kruhu. Vpravo přes díru a přes převis ke 3. kruhu "Žluté stěny" a tou na vrchol.
ACH TY KONCE, VIIIb (JPK), 20. 10. 1990, Ivo Wondráček stř. Petr Slanina(2), Vladimír Výtiska. Od začátku rampy stěnou přímo (kruh) ke 2. kruhu "Žluté stěny", tou ke 3. kruhu. Dále přímo sokolíkem a stěnou ke 4. kruhu. Traverz šikmo vlevo až na hranu 5.kruhu. Hranou a stěnou na vrchol.
2 ŽLUTÁ STĚNA, VIIb (Písk.Sasko), 1969, Václav Tůma(1), Jaroslav Marek, V. Cejnar, J. Pavlata. Rampou cesty Východní Rampa 3m a jemnou stěnou k 1. a 2. kruhu, postavením přes převis ke 3. kruhu a převisem vpravo do spáry ustupující šikmo do středu stěny. Další spárou k vrcholu. 1
VÝCHODNÍ RAMPA, VIIa (Písk.Sasko), 1965, Václav Tůma(1), Jaroslav Marek. Od potůčku při JV rohu rampou přecházející výše v šikmou spáru (kruh) do vhloubení a n.v.
PAVOUČÍ STĚNA, VIIa (Písk.Sasko), Rampou cesty Východní Rampa ke kruhu. Postavením vlevo přes skobu k ústí spáry, tou k rozvětvení a levou větví n.v.
PAVOUČÍ STĚNA - PAŘEZOVÁ VAR., VIIIc (JPK), 30. 5. 1991, Petr Slanina(2) . Z velkého pařezu od potoka stěnou a trhlinou přímo do rampy, ke kruhu cesty "Pavoučí stěna" a tou bez stavění na vrchol.
HLAVOLAM, X (JPK), 27. 8. 1991, Petr Slanina(2) . Krátce stěnou do "Východní rampy", z ní vpravo od "Žluté stěny" stěnou (kruh) pod strop. Převisem (2. kruh) v dírách na konec, šikmo vpravo do trhliny a tou do římsy a ke 2. kruhu cesty "Hazardní hra". Od něj mírně zprava a přímo na vrchol.
HAZARDNÍ HRA, IX (JPK), 14. 10. 1990, Petr Slanina(2), Pavel Vedral, Vladimír Výtiska. Vpravo od začátku rampy z hrázky stěnou na rampu, dále asi 2 metry doprava a koutem pod strop. Spárou ve stropě (vlevo 1. kruh) a zprava v dírkách přes převis. Stěnou, výše spárou do římsy, v ní doleva ke hraně ke 2. kruhu. Hranou, výše stěnou na vrchol.
KOLUMBOVO VEJCE, IX (JPK), 19. 6. 1991, Petr Slanina(2) stř. Roman Balek stř. Petr Krulich. Od potoka v dírkách přes převis (1. kruh) a na šikmou rampu ke kruhu "Pavoučí stěny". Mírně zprava v dírkách a přímo (3. kruh), výše do spáry a tou do římsy. Z ní přímo přes 4. kruh do další římsy a na vrchol.
2 PŘEVISLÁ STĚNKA, VIIc (JPK), 18. 10. 1980, Rostislav Nosek, Z. Košek, Petr Boček, Luděk Hloušek. Převislou stěnou přes dvě velké díry ke kruhu, stěnou vzhůru do mělké díry a z ní vpravo nebo vlevo do římsy a vhloubením na vrchol.
2 JÁRO JE JARO, VIII (JPK), 3. 4. 1993, Petr Slanina(2) . Vlevo od převislého komínu stěnou přes 2 kruhy na polici a libovolně na vrchol.
PŘEVISLÝ KOMÍN, VIIb (Písk.Sasko), 1965, Václav Tůma(1), Jaroslav Marek. Převislým komínem v pravé části V stěny do vhloubení a snadno n.v.
Poznámka:namáhavé!
2 VAPTADAP, VIII (JPK), 3. 4. 1993, Petr Slanina(2) . Pilířem přes 2 kruhy na polici a libovolně na vrchol. 1
PŘEVISLÁ SPÁRKA, VIIb (Písk.Sasko), 1965, Václav Tůma(1), Jaroslav Marek. Pod převislou SV hranou ke spárce, s postavením ve smyčce do spárky a tou na plošinku a n.v.
MASTNÁ ZLOBA, VIIIb (JPK), 30. 6. 1995, Petr Boček . Nástup vpravo od severovýchodní hrany, převisem přes kruh ke smrčku, vlevo do východní stěny (2. kruh). Přímo k hodinám, spárou přes oblé díry ke 3. kruhu cesty "Komáří opojení" a tou na vrchol.
KOMÁŘÍ OPOJENÍ, VIIc (JPK), 1. 6. 1995, V severní stěně 3 metry vlevo od jeskyně po dírkách přes kruh do římsy. Vpravo po stupních ke 2. kruhu, vlevo na oblou hranu, jí přes 3. kruh a oblé břicho na vrchol.