region  Český kras
oblast  Srbsko
sektor  Alkazar
VANOVÝ KOUT
KRÁSNÝ NOHY, 5 (UIAA), Cesta nejvíce vlevo. Položeným koutem doleva přes tři BH, pak rovně do podvrcholového kouta a k BH s majlonkou vpravo. 5. a 6. BH je společný s cestou Honzova, která jde od 6. BH doleva do převislé stěnky. Kdo chce, může prodloužit od 6. bh doleva cestou Honzova přes převislou s…
HONZOVI K NAROZKÁM, 6+ (UIAA), Petr Resch stř. Jan Jakůbek. Cesta druhá zleva. Položeným koutem jako Krásný nohy. jím přes 2 BH, pak rovně stěnou ke třetímu, doleva ke čtvrtému, dále stěnou přes 2 BH a přes převislou stěnku přes další 2 BH k řetězu s karabinou (5. a 6. bh je společný s cestou Krásný Nohy, ta jde od 6. bh doprava)
POD PŘEVIS A DOST, 5+ (UIAA), Miloš Sládek, Miroslav Betlach. Nástup napravo od pravé štoly, přes dvě jištění ke slanění pod převisem.
NEPOSLUŠNÁ KOZA, 7- (UIAA), 2020, Petr Resch. Vlevo od cesty Napřímené Rovno přes čtyři bh a doprava ke stejnému slaňáku jako Napřímené Rovno.
NAPŘÍMENÉ ROVNO, 6 (UIAA), Petr Resch. Vlevo od Švihlé Chůze jasným koutem (narovnání Křižmo Kroužmo)
ŠVIHLÁ CHŮZE, 8 (UIAA), 2020, Petr Resch. Pěknou nástupovou stěnkou, posléze převislou stěnou a traverz doprava ručkováním, pak již snadněji na vrchol společně s Takhle tady lezeme. Velmi pestré, na tuto oblast silové lezení.
KŘIŽMO KROUŽMO, 7+/8- (UIAA), 2020, Petr Resch. Vpravo od Švihlé chůze, po rampě doleva k 2. bh Chůze, tou ke 3. bh, pak přes 4. bh opět doleva až do cesty Napřímené rovno a tou ke sl.
TAKHLE TADY LEZEME, 9- (UIAA), 2020, Petr Resch. Nástup cestou Vanový Kout (3 BH, pak vlevo hladkou stěnou do Švihlé chůze a tou nahoru. Zajímavý divnoskok, boulder
VANOVÝ KOUT, 7 (UIAA), 2020, Petr Resch. Nejvýraznější cesta podsektoru vpravo od Černého domu (přístup od kontejnerů V Kozle), jasným (ne vždy čistým) koutem.
HANBIVÝ CHLAPEČEK, 7+ (UIAA), 2020, Napravo od Vanového Koutu, uprostřed přes malý převísek. Sl. společný s cestou Klepáček.
KLEPÁČEK, 6+ (UIAA), 2020, Petr Resch. Hladkou plotnou vlevo přes tři jištění na štand. Sl. společný s cestou Hanbivý chlapeček. Jasná linka. Krásný krok nad druhým. Když se klíčové místo leze zprava, bude to spíš 5+.
ZDE SE DOBŘE LENÍ, 5+ (UIAA), Nástup přes první dva bh Klepáčka, pak doprava přes bh ke 3. bh cesty Vyklepáček a tou ke sl.
VYKLEPÁČEK, 7 (UIAA), Nalevo od cesty Křemílek, do které se u jejího 5. bh připojuje.
KŘEMÍLEK, 6+ (UIAA), 2001, Petr Resch, K. Hegr. Ve střední části stěny, přes 5 bh n. t.
VOCHOMŮRKA, 7 (UIAA), 2001, Petr Resch, K. Hegr. Balanc kol prvního, snaha kol druhého, chod dále.
HOUBIČKY, 9- (UIAA), Petr Resch. Hladkou nástupní stěnkou, pak už lehce. Pro nedlouhány výrazně těžší. Devět a více.
ROZHÁZENÉ POLIČKY, 5+ (UIAA), Napravo od hladké stěny cesty Houbičky.
SLABÁ MÍSTA, 4+ (UIAA), K 1. bh společně s cestou Rozházené poličky, odtud doprava ke 2. bh cesty Peřinka, odtud doleva ke 3. bh cesty Rozházené poličky, tu překřížit a dále doleva ke 3. bh Houbiček, tu opět překřížit a dále doleva k vlastnímu bh a od něj přímo nahoru ke sl.
PEŘINKA, 6+ (UIAA), V pravé části stěny, mezi cestami Rozházené Poličky a Sebrané Smetí, přes čtyři borháky do společného slaňáku se Sebraným Smetím. Nástupový boulder.
POLŠTÁŘEK, 5 (UIAA), 6. Lehčí alternativa cesty Peřinka 6+. Společný začátek s Rozházené poličky a Slabá místa. Jako Slabá místa k 2. bh a od něj dál jako Peřinka.
SEBRANÉ SMETÍ, 5 (UIAA),
PRCEK, 4+ (UIAA),
GIMLI, 6 (UIAA), Krátka cesta úplně vpravo. Přes 3 bh k majlone. K 1. bh jako Prcek, pak lehoulince doprava a přímo.