region  Střední Čechy
oblast  Brdy
sektor  Tři skalky (Žežické skalky)
HLAVNÍ MASÍV
oblast: Brdy, sektor: Tři skalky (Žežické skalky), skála: HLAVNÍ MASÍV
Obr.1: HLAVNÍ MASÍV , vystaveno: 2020

LEVOBOČEK, 2 (UIAA), 25. 9. 1973, Zdeněk Míka, J.Masner. Nevýrazným koutkem ve stěně vlevo od hrany na temeno.
SCHOD, 3 (UIAA), 25. 9. 1973, Zdeněk Míka, J.Masner. Výšvihem přes převis u levé hrany stěny n.t.
SPÁROVÁ, 3 (UIAA), Asi 1m doprava od levé hrany přes převis a podél spárky n.t.
JEMNÁ CESTA, 5 (UIAA), Zdeněk Míka. Přes převis n.t.
SKLUZAVKA, 4+ (UIAA), 1974, Jaromír Masner, Gireth. Hladkým koutem přes malý převis a ubíhajícím koutem vzhůru.
MAKÁTKO, 3 (UIAA), 1981, Zdeněk Míka. Vpravo od Skluzavky podél tenké trhliny přes převis a dále n.t.
KOSTKA, 3 (UIAA), 8. 5. 1972, Zdeněk Míka, J.Masner. Vlevo od širokého komína přes převis a výše ustupující stěnkou (smyčka) pod vrcholový převísek a přes něj n.t.
LEVÁ HRANA, 3 (UIAA), 1979, Zdeněk Dušek, František Mezera. Nástup u levě hrany širokého komína. Podél sokolíka (smyčka) a přes vrcholový převísek zprava n.t.
SPRCHA, 2 (UIAA), Jaromír Masner, Z.Míka. Širokým komínem n.t.
ŽEŽICKÁ STĚNA, 5+ (UIAA), 1982, Ivan Fulajtár. Hladkou stěnou n.t.
ŽEŽICKÁ HRANA, 4+ (UIAA), 8. 5. 1972, Zdeněk Míka, J.Masner. Ze širokého komína vysokým krokem doprava na hranu (smyčka) a po hraně vzhůru na balkón. Vlevo od vrcholového převisu (skoba) n.t.
TOUHA PO SLUNCI (DIRETTISSIMA), 5+ (UIAA), Nástup asi 2m vpravo od Žežické hrany. Přes převis ke skobě, od ní doleva (spodní chyty) a stěnou při hraně přímo vzhůru na koutový balkón (kruh) po vrcholovým převisem. Přímo přes střechu převisu (skoba) ke kroužku nad ním a zleva na temeno.
TRIO, 6 (UIAA), Nástup vpravo od Touhy po slunci ve spádnici velkého střechovitého převisu. Přes první převis pod okraj druhého (kruh) a přes něj vzhůru pod střechovitý převis, Přímo přes převis v místě, kde je největší (skoba) a pomocí nýtu na temeno.
KOMÍNOVÁ, 3 (UIAA), Jaromír Masner, Z.Míka. Komínem v pravé části stěny, který se výše zužuje, na t.
PLOTNY, 4 (UIAA), 10. 12. 1972, Zdeněk Míka, Bezouška. Nástup vpravo od komína pod pásy šikmých hladkých ploten. Vysokým krokem na první plotnu a vzhůru pod převis (skoba). Přes převis a hladkou plotnou n.t.
TUPÁ, 4 (UIAA), 1980, Zdeněk Míka. Pravou tupou hranou na šikmou plotnu a vzhůru pod převis. Přes něj (spodní chyt) na hladkou plotnu a po ní podél úzké trhlinky n.t.
TRAVERS, 4 (UIAA), 1980, Zdeněk Míka, J.Masner. Nástup jako u cesty Tupá. Pravou hranou na plotnu, travers doleva přes komín (sem též přímo komínem) a dále travers doleva ubíhajícím šikmým koutem (skoba) a doleva vzhůru pod střechovitým převisem na koutový balkón (kruh). Koutem vpravo n.t.
MEŠNÍ STĚNKA, 5 (UIAA), 25. 9. 1973, Zdeněk Míka. Stěnkou vpravo od hrany a výše při hraně n.t.
ŽELEZNÉ PRSTY, 6 (UIAA), 1983, Ivan Fulajtár. Středem stěny n.t.
ZMÝLENÁ, 5+ (UIAA), Hladkou stěnkou po jemných chytech n.t.
IRONIE, 1 (UIAA), 1979, Zdeněk Dušek, František Mezera. Ubíhajícím koutem na zarostlou polici n.t.
VESELÁ CESTA, 3 (UIAA), 1981, Zdeněk Míka. Po hraně přes malý převis a vzhůru n.t.
PRCEK, 3 (UIAA), 1981, Zdeněk Míka. Krátkou lámavou stěnkou skalního bloku na zarostlou polici a n.t.
BALADA O LÉTÁNÍ, 4 (UIAA), 17. 5. 1980, Zdeněk Dušek, František Mezera. Stěnkou pod převis (výše vpravo nad převisem ve stěnce skoba) a přes převis vzhůru n.t.
MRAVENČÍ, 4 (UIAA), 1982, Zdeněk Dušek. Středem stěnky n.t.
SPÁRA, 2 (UIAA), 16. 2. 1972, Jaromír Masner, Z.Míka. Koutovou spárou n.t.
MECHOVÁ, 2 (UIAA), Vpravo od koutové spáry další šikmo doleva ubíhající koutovou spárou n.t.
KAPSIČKA, 3 (UIAA), 29. 3. 1980, Zdeněk Dušek, František Mezera. Přes stupně pod převis (skoba), přes něj pomocí chytu Kapsičky nad převisem a ubíhající stěnkou n.t.
VÝKŘIK PRVOLEZCE, 4 (UIAA), 21. 2. 1982, František Mezera. Převislou hranou n.t.
SOKOLÍK, 3 (UIAA), 8. 5. 1972, Zdeněk Míka, J.Masner. Sokolíkem v koutové spáře n.t.
RYCHLÁ CESTA, 3 (UIAA), 28. 5. 1984, František Mezera. Stěnou pod převis a přímo n.t.
VEČERNÍ, 2 (UIAA), 14. 3. 1980, Zdeněk Dušek, František Mezera. Krátkou, mechem zarostlou stěnkou a přes malý převísek n.t.