region  Český kras
sektor  Kotýz
podsektor  Jižní úbočí
SLONÍ HLAVA
oblast: Skály u Koněprus, sektor: Kotýz, podsektor: Jižní úbočí, skála: SLONÍ HLAVA
Obr.1: SLONÍ HLAVA (KOTÝZ), zstrnad , vystaveno: 2021

ROZVODOVÉ ŘÍZENÍ, 8 (UIAA),
BÍLÉ TICHO, 8+ RP (UIAA), 7a+ RP (FR), Ivan Fulajtár, František Mezera. Stěnou stále velmi mírně šikmo vpravo přes pět bh k bh při pravé hraně (tento úsek je velmi lámavý). Dále šikmo vlevo přes dva bh ke kruhu. Těžce kolem kruhu do sokolíka mírně vpravo nad kruhem a doleva nad převis přes poslední bh vlevo ke spáře a řetězu.
Poznámka:Označena šipkou na skále u nástupu. Dříve 8 UIAA.
1 1
KRAKONOŠOVA ZAHRÁDKA, 6+ (UIAA),
1 JELÍNKŮV MOST, 5 (UIAA), 1977, Zdeněk Vaník a Jaromír Masner. Vhloubením do zužujícího se komína, přes převis mezi vklíněnými balvany. Vnitřním komínem a dírou v mostě na vrchol.
1 A ZASE NIC, 5+ (UIAA), 1982, Zdeněk Vaník a Jaromír Masner. Stěnou vzhůru ke kruhu. Vzhůru ke spárce, a tou do kouta (hexy) a jím až na jeho konec. Doprava za hranu a koutkem na vrchol.
VOSÍ HNÍZDO, 6 (UIAA), 1
A PROČ, 6+ (UIAA), 3
SVATEBNÍ POCHOD, 7 (UIAA), 2
SVÁTKY TRPĚLIVOSTI, 7 (UIAA),
PŘÍBRAMSKÝ EXPRES, 8- (UIAA), Roman Blahník, Petr Obst.
ZAROSTLÝ CHODNÍČEK, 4- (UIAA), 1984, Jaromír Masner, Zdeněk Vaník. Koutem a stěnou na vrchol.
ODYSSEA, 1984, František Mezera, Jaromír Masner. Koutem Pegase 8 m vzhůru, traverz doprava (hodinky), stěnou a koutkem ke kruhu. Šikmým zářezem (kniha) na vrchol. 1
PTAČÍ, 6- (UIAA), 4+ (UIAA), 1976, Zdeněk Vaník a Jaromír Masner. Koutkem na lávku jako u Pegase. Travers po skobách doleva, převislou stěnkou do kouta a jím na vrchol.
Poznámka:4+/A0
PEGAS, 4 (UIAA), 5 (UIAA), 1976, Zdeněk Vaník, Lída Vaníková. Koutkem na lávku, vzhůru do kouta, kterým do díry. Zvonovým komínem na vrchol.
Poznámka:4 / A0
1 RONDO, 4+ (UIAA), 5+ (UIAA), 1976, Zdeněk Vaník a Jaromír Masner. Po pilířku doprava na šikmou římsu. Doleva k trhlině, podle ní vzhůru a šikmo doprava na římsu pod převisem. Doleva do komína (kniha) a jím na vrchol.
Poznámka:IV+ A0
1 PANOPTIKUM, 4+ (UIAA), 1978, Zdeněk Vaník a Jaromír Masner. Po šikmé římse jako u Ronda až pod převis Černého komína. Zleva přes převis (skoba) a stěnou na vrchol.
ČERNÝ KOMÍN, 4 (UIAA), 1977, Zdeněk Vaník a Jaromír Masner. Vhloubením pod převis (kniha) a zprava na vrchol.
SESTUPOVÁ, 1 (UIAA), Výrazným vhloubením vzůru k Děravé jeskyni.
BÍDNÁ CHUDOBA, 9- (UIAA), Roman Blahník, Petr Obst.
SUUM CUIQUE, 9 RP (UIAA), 2. 7. 2014, Roman Blahník,Petr Obst. Cestou Bílé ticho výše přímo stěnou a trhlinou 3bh. ke slanění.
STÁLE MĚ TO BAVÍ, 7+ RP (UIAA), 13. 9. 2015, Roman Blahník,František Mezera. Vpravo od cesty Bílé ticho výrazným vhloubením dále stěnou a trhlinou přes 8bh ke slanění.