region  Český kras
oblast  Skály u Koněprus
sektor  Koukolova hora
BIG WALL
AFRICKÁ ODYSEA, 9/9+ (UIAA), 2000, Petr Resch. Nástup jako Paličova dcera, po hraně převisu doprava přes nýt až do cesty Hic sunt leones a tou ke slaňáku.
ALIGÁTOR, 8+ (UIAA), 1. 5. 1997, Petr Resch. Vpravo od hrany přes 2 bh pod převis a přímo přes něj (nýt) a doprava (bh) ke slaňáku.
ALTÁNOVÝ KRYSY, 9- (UIAA), 26. 5. 1997, Petr Resch. Silně převislou hranou přes 4 bh.
BLEDÉ TVÁŘE, 7+ (UIAA), 14. 3. 1997, Petr Resch. Přes 4 nýty zcela vpravo (strop).
HIC SUNT LEONES, 9+ (UIAA), 2. 4. 1997, Petr Resch. Spárou pod strop, přes něj a stěnou a dalším strůpkem ke slaňáku. Možnost pokračovat dále nevábným terénem přes dva bh k dalšímu slaňáku.
HUBTE TREMPY, SEROU V LESE, 7+ (UIAA), 13. 4. 1997, Petr Resch, Zdeněk Resch. Výrazným koutem plným silných zážitků na vrchol.
KANIBAL, 8 (UIAA), 4. 1997, Petr Resch. Zleva od hrany traverz pod spárku, tou pod strop a přes něj na vrchol.
MASAY SONG, 8/8+ (UIAA), 25. 3. 1997, Zdeněk Resch, Petr Resch. Plotnou zleva pod převisem k bh, přes převis (2.bh) a doleva převislou pomocí vrtané díry kousavky stěnou k dalšímu bh. Mírně doprava ke slaňáku.
PALIČOVA DCERA, 10- (UIAA), 1999, Petr Resch. Hladkou mírně převislou stěnou přes tři nýty, od třetího doprava ke slaňáku.
STARÝ DOBRÝ ČASY, 9-/9 (UIAA), 1997, Zdeněk Resch, Petr Resch. Vlevo od velkého koutu (Cesta Hubte...) stěnou (bh) a přes převisy (3 bh) pod strůpek. Doleva ke slaňáku.
TAŽNÁ DCERA, 8+ (UIAA), 7. 1997, Petr Resch. Od 3.bh cesty Tažný koně doprava přes další převisy (3 nýty) ke 2.slaňáku cesty Hic sunt leones.
TAŽNÝ KONĚ, 8 (UIAA), 25. 3. 1997, Zdeněk Resch, Petr Resch. Plotnou zleva pod převisem (bh) a převisem k 2.bh. Mírně doprava k dalšímu převisu a přes něj (bh) a doleva ke slaňáku.
PŘEMYSL, 8 (UIAA), 2019, Petr Resch. Varianta, aby bylo co lézt, silovka po dobrých chytech
ROZÁRKA, 10 (UIAA), 2019, Petr Resch. Těžké lezení po malých chytech, rozhodně do chladnějšího počasí. V místě napojení na Mustang bez madla vlevo.
POZOR ZÁKRUTA, 9+/10- (UIAA), 1999, Petr Resch. Ze silového boulderu do lišt.
LÉTAJÍCÍ KRYSY, 9/9+ (UIAA), 7. 2020, Petr Resch. Chcete-li si zalétat, pak pěkně přímo ke slaňáku
RÝŽOVÉ POLE, 6+ (UIAA), 7. 2020, Petr Resch. Lehčí cesta. V závěru traverzu lze cvaknout borhák z varainty Duši v buši, ale je to spíš komplikace
DUŠI V BUŠI, 7- (UIAA), 8. 2020, Petr Resch. Boulderová varianta
POSLEDNÍ VÝSTŘEL, 5- (UIAA), 12. 2019, Petr Resch. Pěkná varianta
BOROVIČKA, 4+ (UIAA), 1988, František Mezera, Z. Vaník, L. Vaníková. To nejlehčí na závěr