region  Severní Morava
sektor  Vrbensko
podsektor  Bílý potok
RABENŠTEJN - JZ STĚNA
NEKONEČNÁ, 3 (UIAA), 1977, Bohumil Hajzera, Jakub Macek, J. Pospíšil. Komínovým zářezem pod převis, doleva pod kout, tímto na plošinku a komínkem na vrchol prvního bloku. Nebo z pod převisu doprava a přes bloky mírně doprava na vrchol prvního bloku. Stěnkou se stromem na terasu, přes převis do stěnky a na další plošinu. Hranou na vrchol druhého bloku. Sestupem dolů do sedélka. Zleva na hranu a na vrchol třetího bloku.
KOUTEK, 4+ (UIAA), 2009, Roman Šrek, Ivan Foltýn, Hana Nešutová. Koutem, spárou a zleva stěnou na vrchol.
SKLEROTICKÁ, 5 (UIAA), 1980, Bohumil Hajzera, Z. Florián. Koutovou spárou pod převis, přes něj (bh) a doleva na hranu. Vhloubením s bloky (bh) do jeskyňky se stromkem (bh), podél trhliny na terasu.
Poznámka:IV A0
ZPACKANEJ ŽIVOT, 7 (UIAA), 9. 2013, Jan Jedlička, Roman Šrek. Vlevo od hrany stěnou a koutem (2 bh) na hranu, stěnou (bh) pod převis, přes něj (bh) a dále stěnou pod další převis. Pod ním doleva (bh) na hranu (bh) a na vrchol.
KATAPULT, 6+ (UIAA), 1980, Z. Florián, Bohumil Hajzera. Vpravo od hrany stěnou pod převis (bh), přes něj a dále stěnou (bh). Podél trhliny (bh) vlevo do výklenku (bh). Přes převis (!) na římsu a přímo na lavici (bh). Stěnkou ke spáře a přes převis na další lavici. Zleva po hraně na vrchol.
Poznámka:VI- A0
LETECKÁ, 6 (UIAA), 1977, Z. Florián, P. Kubalák. Podél úzké spáry pod převis (bh), další spárou až pod kolmou stěnku (bh) a doleva na šikmou římsu. Trhlinou do stěnky a doleva (bh) na římsu. Zleva na blok, doleva na hranu a na vrchol.
Poznámka:V+ A0
PĚKNEJ DEN, 6+ (UIAA), 10. 2013, Jan Jedlička, Roman Šrek. Vpravo od Letecké přímo pod kolmou stěnu (bh). Stěnou vlevo od hrany (2 bh) na polici. Z ní levou části převisu (bh) a stěnou (bh) na vrchol.
HLADOMORNA, 6 (UIAA), 1981, Petr Marcalík, J. Pospíšil. Členitým koutem (bh) na šikmou lavici. Doleva a stěnkou pod převis (bh). Přes něj a spárkou na polici. Traverz doprava (bh) ke hraně a podél spárky a stěnou (bh) na vrchol.
Poznámka:V A1
PADACÍ, 6 (UIAA), 1977, Petr Marcalík, M. Pekárek. Členitým koutem (bh) na šikmou lavici. Výrazným zářezem a vhloubením (6 bh) na vrchol.