region  Západní Čechy
oblast  Plzeň - město
sektor  Melicharka
MELICHARKA
poznámka: Terén je v obtížnějších místech fixně zajištěn skobami nebo borháky. Na vrcholu jsou nainstalovány dobírací borkáhy, oko, řetěz a kruh.
oblast: Plzeň - město, sektor: Melicharka, skála: MELICHARKA
Obr.1: Melicharka; Melicharův hněv 5-, jskuhravec , vystaveno: 2015

[1] NA KUKAČCE, 3+ (UIAA), 3. 6. 2015, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Vlevo od koutu a stále mírně nalevo vzhůru přes vrcholový blok.
[2] ŠŤÁHLAVSKÁ, 3+ (UIAA), 3. 6. 2015, Jiří Košař, Ema Košařová. Koutem k balvanu a stěnkou nalevo od oblé hrany na vrchol.
[3] MARŠÁLSKÁ HŮL, 4 (UIAA), 3. 6. 2015, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Po pilíři (sk), výše po hraně.
[4] RETROHRANA, 4+ (UIAA), 31. 5. 2015, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Při hraně na balkon a dál po nevýrazné hraně vzhůru.
[5] BAMBOUSKOVO DOBRODRUŽSTVÍ, 4- (UIAA), 31. 5. 2015, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Středem plotny na balkon. Z něho při spárce na balkon a na vrchol.
[6] PYLOVÁ SEZÓNA, 4- (UIAA), 31. 5. 2015, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Pravou částí plotny na balkon. Z něho pravou částí plotny při spáře a přes stupně na vrchol.
[7] ENERGIT, 5+ (UIAA), 4. 7. 2015, Zdeněk Vaník. Stěnkou do vhloubení, jím ke stromu a šikmo doprava na vrchol.
[8] OPATRNÁ JÍZDA, 5 (UIAA), 4. 7. 2015, Zdeněk Vaník, Jiří Košař. Stěnkou pod převis (bh), šikmo doprava ke stromku a přímo na vrchol.
[9] KOLMICE, 5 (UIAA), 25. 6. 2015, Zdeněk Vaník, Jiří Košař. Stěnou (bh) přímo na vrchol.
[10] ODMEŠENÝ PŘEVIS, 5+ (UIAA), 25. 6. 2015, Zdeněk Vaník, Jiří Košař, Ema Košařová. Stěnou na polici, přes převis (bh) na vrchol.
[11] MECHOVÁ, 3- (UIAA), 11. 6. 2015, Jiří Košař, Zdeněk Vaník, Ema Košařová. Koutem vzhůru na vrchol.
[12] NÁSTUPOVÁ VARIANTA, 6- (UIAA), 4. 7. 2015, Zdeněk Vaník. Přímo stěnou na blok cesty Špacír.
[13] ŠPACÍR, 3- (UIAA), 25. 6. 2015, Ema Košařová, Jiří Košař, Zdeněk Vaník. Koutem vlevo na blok (jištění) a přímo stěnkou na vrchol.
[14] A DOST, 4 (UIAA), 10. 7. 2015, Zdeněk Vaník, Ema Košařová, Jiří Košař. Stěnou vlevo od žebříku na vrchol.
[15] ŽABIČKA, 4- (UIAA), 10. 7. 2015, Zdeněk Vaník, Ema Košařová, Jiří Košař. Vlevo od Židlové koutem a vpravo podél hrany na vrchol.
[16] ŽIDLOVÁ, 5 (UIAA), 31. 5. 2015, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Koutem (sk) (bh) pod převis, vrcholovou stěnou se spárami na vrchol.
[17] ŽEBŘÍKOVÝ TRAVERZ, 4- (UIAA), 3. 6. 2015, Josef Skuhrovec(1), Ema Košařová, Josef Skuhrovec(2), Jiří Košař. Koutem, doprava na velký balkon, po něm traverz doprava a cestou č. 9 vzhůru.
[18] BALKONOVÁ, 5 (UIAA), 11. 6. 2015, Zdeněk Vaník, Ema Košařová, Jiří Košař. Levou hranou na první balkon. Nad ním zaklíněný kamínek (hodiny). Doprava a středem stěnky na druhý balkon pod převisem se spárami. Podél levé spáry přes převis na vrchol.
[19] STAŘECKÁ CESTA, 6+ (UIAA), 14. 6. 2015, Tom Kavka. Přes převis nad ohništěm na druhý balkon, pravou převislou spárou na vrchol. Jištění dva vklíněnce.
[20] ORTODONTICKÁ, 4 (UIAA), 13. 5. 2015, Josef Skuhrovec(1), Dáša Hořejší, Josef Skuhrovec(2). Koutkem, po druhém balkoně doleva k bříze, nahoru na balkon a vzhůru na vrchol.
[21] ORTOPEDICKÁ, 3+ (UIAA), 13. 5. 2015, Josef Skuhrovec(1), Dáša Hořejší, Josef Skuhrovec(2). Pilířkem, výše zalomenou spárou na balkon a na vrchol.
[22] VYHRANĚNÁ, 3 (UIAA), 13. 5. 2015, Josef Skuhrovec(2), Dáša Hořejší, Josef Skuhrovec(1). Po nevýrazné hraně vzhůru.
[23] ŽÍZNIVÁ ČÁRA, 4+ (UIAA), 13. 6. 2015, Zdeněk Vaník, Lída Vaníková. Vpravo od Vyhraněné přímo přes borhák k řetězu.
[24] MELICHARŮV HNĚV, 5- (UIAA), 13. 5. 2015, Josef Skuhrovec(2), Dáša Hořejší, Josef Skuhrovec(1). Stěnou přes převislé stupně (bh) na balkon (sk) a vzhůru na vrchol.
[25] ZA PĚT MINUT DOMA, 5 (UIAA), 13. 5. 2015, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Nalevo od hrany (sk) (bh) na vrchol.
[26] SVIDENSKÝ KOUT, 3+ (UIAA), 31. 5. 2015, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Zleva do kouta (jeho spodek je lámavý), dále pod stěnu a jí na vrchol.
[27] KOZÁCKÁ, 4- (UIAA), 3. 7. 2015, Jiří Košař, Jiří Kozák. Přímo do Svidenského kouta a pod převis. Dál vlevo na balkon a vpravo po hraně na vrchol.
[28] KOUTKOVÁ, 3 (UIAA), 11. 6. 2015, Jiří Košař, Zdeněk Vaník, Ema Košařová. Koutem a dál stěnkou vlevo od stromu. Dalším koutem pod stěnu a podél spáry mírně šikmo vlevo na vrchol.