region  Severozápadní Čechy
oblast  České středohoří
sektor  Výří skály
VELKÝ SOKOL
LÍZÁTKO, 6- (UIAA), 5. 7. 2016, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Hladkou plotnou (2 nýty) vlevo od cesty Pekárna na pilíř (strom). Přes stupně k převisu. Dále jako cesta Pekárna.
PEKÁRNA, 5+ (UIAA), 24. 8. 2013, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. V levé části stěny koutem a kolmou plotnou k převisu. Zleva nad převis a hranou na plošinu ke stromu. Koutovou spárou na pilíř Vidrholce. Vlevo stěnou, nahoře spárou na polici a traverz doprava ke sl. kruhu.
LEDOVÁ KRÁLOVNA, 5 (UIAA), 3. 7. 2015, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Stěnou vpravo od Pekárny pod zakřivenou spárku a tou, dále na štand společný s cestou Pekárna. Zde buď slanit, nebo pokračovat druhou délkou cesty Pekárny. Do spárky se hodí malý a střední friend. 1
VÁNOČNÍ, 6 (UIAA), 14. 12. 2015, Zdeněk Hubka a Miroslav Dříza. Vpravo od Ledové královny levým koutem a přes bílou stěnu, dále po stupních na štand. Vlevo spárou na pilíř cesty Vidrholec a dále libovolně na n.t.
METYL, 8- (UIAA), 16. 9. 2012, Oldřich Krejza, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Cestou Na puntíky na štand, vlevo převislou stěnou ke slanění.
NA PUNTÍKY, 7+ (UIAA), 28. 10. 2010, Zbyněk Lebduška, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Stěnou vlevo od Hlavní rokle pod hladkou stěnu (štand). Vpravo po hraně přímo n.t. ke slanění.
VIDRHOLEC, 5 (UIAA), 9. 10. 2010, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Hlavní roklí na terasu. Z terasy šikmo doleva do výrazného kouta a tím na pilíř. Vpravo soustavou koutů n.t. ke slanění.
HLAVNÍ ROKLE, 3 (UIAA), 2. 10. 2009, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Ve spádnici mohutného komína roklí (4 bh a nýty) na terasu v polovině stěny (štand). Nástup pro cesty začínající na terase.
BÍLÁ OBLAKA, 6 (UIAA), 17. 10. 2016, Zdeněk Hubka stř. Miroslav Dříza, J. Kuba. Z terasy v polovině stěny vpravo od výrazného komína od slaňáku stěnou (2 nýty) ke 2. bh cesty Blue Moon, dále vlevo koutem, nahoře do kopce (4 nýty) na polici. Dále převislým koutem (nýt) na štand. Z police se dá také vlevo hranou (2 bh) a doprava na štand, nebo přímo na štand cesty Na puntíky.
1 BLUE MOON, 6+ (UIAA), 29. 11. 2009, Zdeněk Hubka, Martin Tučka. Z terasy v polovině stěny vpravo od mohutného komína (7 bh) na polici ke sl. kruhu.
8-), 7 (UIAA), 10. 11. 2012, Zbyněk Lebduška, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Mezi Měsícem a Koutovou přímo, nahoře jako Koutová k řetězu.
Poznámka:Někdy též nesprávně uváděno jako Precedens.
KOUTOVÁ, 6 (UIAA), 21. 11. 2009, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Z terasy v polovině stěny koutem vlevo od odštípnutého bloku (6 bh) ke sl. kruhu.
STARONOVÁ, 4 (UIAA), 25. 10. 2015, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Z terasy z odštípnutého bloku vhloubením n.t.
ZULU, 5+ (UIAA), 19. 7. 2017, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Vlevo od buku koutem, přes převis, plotnou a po stupních na terasu. (6 nýtů)
CESTA ZA BUKEM, 5 (UIAA), 24. 8. 2013, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Stěnou vpravo od buku na odštípnutý blok. Dále přímo na terasu (štand). Dále jako Centrála.
1 CENTRÁLA, 6+ (UIAA), 2. 10. 2010, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Asi 20 m od Hlavní rokle plotnou do kouta, dále přímo na terasu (štand). Dále vpravo nevýrazným koutem a přes stupně na polici ke stromům ke sl. kruhu.
ARGUS, 5 (UIAA), 17. 10. 2016, Zdeněk Hubka a Miroslav Dříza. Vpravo od cesty Centrála pilířkem (nýt), doprava koutkem (nýt, skoba), a vlevo (nýt) podél trhlinky k bh cesty Mozkodlab. Přímo (bh) a vlevo spárkou na pilířek (nýt). Dál po stupních na štand.
1 MOZKODLAB, 5 (UIAA), 13. 11. 2010, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Z bivaku vhloubením a koutky, nahoře kolmou plotnou a přes stupně na štand (35 m). Dále koutem na pilíř a vpravo velkým vhloubením n.t. ke slanění.
1 HRÁTKY S KÁČOU, 7 (UIAA), 4. 10. 2013, Pavel Henke, Zdeněk Hubka. Z bivaku hladkou plotnou a přes střechovité převisy (3 bh) k bh cesty Hrátky s čertem. Dále společně na terasu.
HRÁTKY S ČERTEM, 5- (UIAA), 8. 7. 2011, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Vpravo od bivaku plotnou (2 nýty), dále soustavou koutků (10 bh a nýtů) a na konci vpravo po hraně na pilířek (štand, 35 m). Dále doprava a jako Mozkodlab n.t.ke slanění.
HRNEČKU, VAŘ, 5 (UIAA), 4. 11. 2014, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Pilířem mezi cestami Hrátky s čertem a Nouzový východ pod hladký kout. Levou hranou kouta, nahoře doprava pod kolmou stěnku. Středem stěnky a mírně doprava k nýtu cesty Nouzový východ a tou na štand.
NOUZOVÝ VÝCHOD, 6- (UIAA), 7. 2. 2011, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Několik metrů od Mariánského příkopu výraznou hranou (4 nýty) na společný štand s Mariánským příkopem. Dále vlevo od pilíře kouty (7 nýtů) na balkon (štand). Dále jako Mariánský příkop.
MARIÁNSKÝ PŘÍKOP, 5 (UIAA), 5. 2. 2011, Zdeněk Hubka, Miroslav Dříza. Levou stranou výrazného kouta (4 nýty) k hladké plotně (štand). Doprava do komína a jím (4 nýty) na balkon (2. štand). Dále velkým vhloubením jako Mozkodlab n.t. ke slanění.
ŠPEKÁČEK, 4 (UIAA), 17. 8. 2014, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Několik metrů vpravo od výrazného kouta cesty Mariánský příkop stupňovitou stěnou do kouta (bh), vpravo okolo věžičky, nebo přímo spárou (5) a mírně vlevo ke stromu. Vlevo od stromu vhloubením n.t.