region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Jevišovice u Znojma
STĚNA NAD VODOU
TĚTIVA, 4 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. První cesta v levé části stěny skály nad vodou. Vodorovnou spárou po vlastním jištění doprava ke slaňáku.
Poznámka:F č.1,2,3, slaňák
KŘEČ, 6- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. V levé části stěny skály nad řekou úplně nahoře zelenou stěnkou vpravo od Tětivy přes borhák nahoru ke slaňáku.
Poznámka:1 bh, F č.2,3, slaňák
ZA CO, SOUDRUZI, ZA CO?, 8 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup zcela nahoře v levé boční stěně skály nad řekou přes borhák pod převisem mírně doleva ke druhému borháku nad převisem a od něj dále doleva zelenou stěnkou nahoru ke třetímu borháku. Odtud doleva nahoru ke společnému slaňáku s cestami Tětiva a Křeč.
Poznámka:3 bh, slaňák
LUK, 2 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Robert Wolf. Ve střední části levé stěny skály nad vodou doprava ubíhající spárou po vlastním na polici ke slaňáku.
Poznámka:F č. 1,2,3, Slaňák
MOTYKA, 4 RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Vpravo od cesty Luk přes dva borháky přímo nahoru do cesty Luk a jí na polici ke slaňáku.
Poznámka:2 bh, slaňák
KOTRMELEC, 6+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup cca 5m vpravo od cesty Luk, stěnou přes čtyři borháky přímo ke slaňáku.
Poznámka:4 bh, slaňák
VYVALENÉ OČI, 6+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup cca 2m vpravo od cesty Kotrmelec, stěnou při pravé hraně přes 5 borháků ke slaňáku.
Poznámka:5 bh. slaňák
GORDICKÝ UZEL, 5+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vlevo od Titaniku přes čtyři borháky stále doleva po ukloněném pilíři.
Poznámka:4bh, smyčka, slaňák
TITANIC, 6 RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. 4 borháky, malý friend č.3. Slaňák
POMSTA KAMARÁDŮM, 7- RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. 2 borháky, dvě sady friendů 1 až 3, slaňák
Poznámka:Cesta u níž psychická stránka lezení převažuje nad fyzickou, na délce více než 20metrů jsou použity pouze dva borháky. Velmi dobře lze odjistit Friendy. Pro větší pocit jistoty lze doporučit ještě jeden Friend č.2 navíc k oběma sadám.
MALÁ POMSTA, 6- RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup Pomstou kamarádů přes první borhák do spáry, v polovině spáry ubíhající doleva přímo nahoru k druhému borháku a od něj k pátému borháku Tarzana, od něj vlevo stěnkou ke slaňáku Pomsty kamarádům.
Poznámka:3bh, Friendy č.1 až 3, Malé Friendy č.1 až 3, slaňák
TARZAN, 7+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Pomsta kamarádům, od prvního borháku šikmo doprava ke druhému a dále přes dva borháky nahoru, od čtvrtého traverz šikmo doleva nahoru přes pátý borhák ke slaňáku Pomsty kamarádům.
Poznámka:5 borháků, smyčka F č. 1 a 3, slaňák, od čtvrtého borháku zajímavé odlezy.
OPIČÍ MUŽ, 6 RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. 6 borháků, Friend č.2, smyčka.Slaňák
GYNEKOLOG, 7 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup přes první borhák cesty Napříč stěnou přímo pod převis, převisem přes dva broháky ke čtvrtému borháku Opičího muže a jím ke slaňáku.
Poznámka:6 bh, smyčka, Friend č.2, sl.
NAPŘÍČ STĚNOU, 6- RP (UIAA), Napříč poslední stěnou zleva doprava až za hranu.
Poznámka:9bh, slaňák, smyčky na prodloužení jištění. Původně se v klíčovém místě lezlo asi jako A0.
AMAZONIE, 8- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Z velké díry přímo nad vodou zleva přes dva borháky přímo pod převis, převisem přes tři borháky k pátému borháku cesty Opičí muž a tou ke slaňáku.
Poznámka:7 borháků, smyčka, Friendy č.2,3 slaňák
OČISTA, 8 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta UFO z vody pod převis, přímo převisem přes dva borháky do ukloněné plotny k poslednímu jištění cesty UFO a tou ke slaňáku.
UFO, 6 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Stěna nad řekou. Nástup z vody cca 5 metrů vpravo od levé údolní hrany na polici, po její pravé straně šikmo doprava spárou pod boční převislou stěnu, její levou částí nahoruna pilíř, ukloněnou plotnou nahoru ke slaňáku.
Poznámka:7bh, Friendy č.1,2,3, slaňák Lze lézt za nízkého satvu vody a nebo ze člunu.
ZÁBAVNÝ KOUTEK, 7 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup z vody v místě, kde se dvě spáry sbíhají do vrcholu V, levou spárou šikmo doleva pod boční převislou stěnu, pod ní až do její pravé části pod převislý kout, jím nahoru a doleva na pilíř. Na pilíři ukloněným sokolíkem ke slaňáku.
Poznámka:7bh, Friendy č.3,1,2, slaňák. Lze lézt pouze za nízkého stavu vody a nebo ze člunu.
VODNÍ SVĚT, 8- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup z vody stejně jako Zábavný koutek, doprava ubíhající spárou přes dva borháky, od druhého přímo nahoru plotnou pod převis, přes převis přímo ke slaňáku Prvního koupání.
Poznámka:7 bh, slaňák. Pozor na netopýry v díře u 6 borháku. Lézt raději bez ní.
PRVNÍ KOUPÁNÍ, 5 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Přímo pravým pilířem, v polovině stěny nahoru do koutu a jím ke slaňáku.