region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Jevišovice u Znojma
HLAVNÍ MASIV
KOMÍN, 3 RP (UIAA), Komínem vpravo od cesty El Nino na vrchol.
Poznámka:F č. 1 až 4, MF 0,25 až 0,75, smyčky.
STĚNKA, 4 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Stěnou vpravo od komína na vrchol po vlastním jištění.
Poznámka:F 1 až 4, MF 0,25 až 0,75, smyčky.
KOUT, 3 RP (UIAA), Koutem vpravo od Komína na vrchol po vlastním jištění.
Poznámka:F č.1 až 4, MF 0,25 až 0,75, smyčky.
NAROVNÁNÍ KOUTU, 4 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Cestou Kout zhruba do úrovně pátého borháku cesty Šikana, dále přímo stěnou na vrchol.
KOSATKA, 4 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vlevo od cesty Šikana přímo nahoru stěnou na vrchol.
Poznámka:F č. 1 až 4, MF 0,25 až 0,75, smyčky.
NEBEZPEČNÁ ÚCHYLKA, 5 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Kosatka, v úrovni pod třetím borhákem cesty Šikana mírně doprava stěnou, nad slaněním cesty Šikana se ve výlezu napojí do cesty Kosatka a tou na vrchol.
BIDÝLKO, 5 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Kosatka, ale doprava ke třetímu borháku cesty Šikana, od něj doprava ke čtvrtému borháku cesty Číšník a stále doprava nad slaňák cesty Requiem pro ovečku a zde nahoru na vrchol.
ŠIKANA, 8+ RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. 6 borháků, 2 smyčky, Friendy 1až 3.Slaňák
Poznámka:Jištění pod převisy je vhodné si prodloužit kvůli tahu lana. Delikátní dolez po Friendech ke slaňáku.
ČÍŠNÍK, 7 RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Druhá cesta zleva na hlavním masivu, nástup výrazným převisem.
Poznámka:7 borháků, slaňák
REQUIEM PRO OVEČKU, 8 RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od Dívčího snu přes 4 borháky dvěma převisy ke slaňáku.
Poznámka:4 bh, slaňák Cesta je věnována všem ovečkám, zahynuvším u jejího nástupu.
DÍVČÍ SEN DIREKT, 7 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Stejně jako cesta dívčí sen ke čtvrtému borháku a od něj přímo nahoru po vlastním jištění na vrchol.
Poznámka:4bh, F č. 1 až 4, MF 0,25 až 0,75, smyčky.
VARIANTA DÍVČÍHO SNU, 7 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Stejně jako cesta Dívčí sen k pátému borháku a od něj nahoru stěnou po vlastním jištění na vrchol.
Poznámka:5bh, F č. 1 až 4, MF 0,25 až 0,75, smyčky.
DÍVČÍ SEN, 7 RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Čtvrtá cesta zleva na hlavním masivu.
Poznámka:8 borháků, smyčka.Slaňák
JEBEM TI HROB, 10- RP (UIAA), 2009, Michal Rožek. Nástup vpravo od cesty Dívčí sen, hladkým převisem přímo přes něj k šestému borháku cesty Dívčí sen.
TATRANKA, 5- RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup společný se starou cestou č.2, poté doleva na pilíř.
Poznámka:8 borháků, friendy č. 1-3, slaňák
DUNIVÝ KOUT, 5- RP (UIAA), Uprostřed centrální stěny, ukloněnou plotnou a dále převislým koutem. V koutě místy lámavé. Délka 28m.
Poznámka:6 bh + slaňák, Friend č.1,2,3, smyčka malý Friend č.3, vhodné jsou i smyčky na prodloužení jištění pod převislým koutem.
DUNIVÝ KOUT DIREKT, 5+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Cestou dunivý kout ke čtvrtému borháku, od něj mírně doprava k pátému a od něj po vlastním jištění ke slaňáku.
Poznámka:5bh, F č. 1 až 3, MF 0,75, smyčka, sl.
FLOUTEK Z MĚSTA, 7- RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup cca 4metry vpravo od Dunivého koutu přímo přes pět borháků pod převisy, přes převisy do plotny a tou přímo nahoru, od druhého borháku v plotně šikmo doprava k poslednímu jištění Šupáka a jím ke slaňáku.
Poznámka:9 borháků, slaňák délka cca 28metrů.
MICHALOVA, 7+ RP (UIAA), Michal Mezník. Nástup zhruba uprostřed stěny vlevo od spáry koutem a doprava nad první převis přes pět borháků pod horní převisy, zde cca 4metrový traverz doprava a přímo nahoru přes převisy ( další 4 borháky ) ke slaňáku.
Poznámka:9 bh, slaňák
ŠUPÁK Z DĚDINY, 8- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Dřevorubecká symfonie, od druhého jištění stále spárou ke třetímu a od něj přímo pod převis ke čtvrtému, přes další dva borháky v převise do plotny a tou k dalšímu borháku, od něj mírně zleva ke slaňáku.
Poznámka:7 borháků, F č.3,MFč.3,slaňák délka cca 28 metrů.
DŘEVORUBECKÁ SYMFONIE, 8- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup zhruba uprostřed stěny šikmo doleva ubíhající spárou přes čtyři borháky Michalovy cesty pod horní převisy, dále přímo přes další čtyři borháky ke slaňáku.
Poznámka:8bh, Friendč.3, slaňák
HRÁTKY S NETOPÝRY, 8- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako Dřevorubecká symfonie šikmo doleva ubíhající spárou, od 2.borháku stěnou přes 3.borhák pod převis(4.bh), přes převis (5.bh) k 5 borháku cesty Dřevorubecká symfonie a tou až ke slaňáku.
Poznámka:9bh, Friend č.3,slaňák
DERATIZACE, 9+/10- RP (UIAA), 2008, Michal Rožek. Cca 5 m vpravo od Michalovy pod střechovitý převis, přes něj a plotnou k 5.jištění Michalovy a tou ke slaňáku.
Poznámka:9bh, slaňák
STAŘÍKOVA SMRT, 7- RP (UIAA), 2007, Vladimír Wolf, Ilja Březina.
Poznámka:5 borháků, Friend č.3, slaňák
PRDELAČKA, 4+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Koutem vlevo od Cesty bláznů.
Poznámka:4 bh, F č.2, slaňák.
CESTA BLÁZNŮ, 7- RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Stěnou vlevo od pravého pilíře převískem, plotnou pod další převis a systémem spar nahoru.
Poznámka:Dlouhý odlez ukloněnou plotnou od 3 ke 4 jištění. 5 bh, F č.3, slaňák
PLNÉ GATĚ, 5+ RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Pravým pilířem hlavního masivu přes čtyři borháky ke slaňáku.
Poznámka:Delší odlezy. 4 bh, MFč.3, Fč.1, slaňák
PRVOMÁJOVÁ, 4 RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. První cesta v pravé krátké stěně nejširšího masivu širokou spárou.
Poznámka:2bh, Friend č.1,2, slaňák
MEZI KOZY, 5+ RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Stěnkou mezi cestami Prvomájová a Svátek práce, pro jištění se využívají borháky z cesty Svátek práce.
SVÁTEK PRÁCE, 4 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Prostřední cesta v pravé krátké stěně hlavního masivu po dobrých chytech.
Poznámka:2bh, slaňák
KOZEL ZAHRADNÍKEM, 3 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Vpravo od cesty Svátek práce přes jeden borhák ke slaňáku.