sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  U Zloděje a Atlantidy
ATLANTIDA - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
TY KLUKU, BEZ GRAMU TUKU, IXb RP (Písk.Sasko), 22. 9. 2017, Martin Jüngling. Vlevo od Ztraceného světa položenou stěnou lehce na balkon, doprava převislým pilířem přes 2 borháky (od druhého borháku přímo tupou hranou) k 6. BH Ztraceného světa a spolu s ním ke slanění.
1 ZTRACENÝ SVĚT, VIIIb RP (Písk.Sasko), 11. 5. 2014, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Nástup členitou položenou stěnou úplně vlevé části stěny k 1. bh. Stěnou přes 4 Bh a zleva mírně převislou stěnou (6. bh) přímo n. v. (7. bh)
NOMINACE NA OSKARA, IXa RP (Písk.Sasko), 11. 5. 2019, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Nástup jako „Ztracený svět“ a vpravo stěnou přes 1. bh na balkón. Dále středem stěny přes 5 borháků ke slaňáku.
1 ZEMĚPLOCHA, VIIIb RP (Písk.Sasko), 1. 5. 2018, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). V levé části pravé stěny koutem (1. Bh) a výše vlevo stěnou (4 Bh). Zprava přes převis na polici k 6. Bh. 1
KE DNU, IXb (Písk.Sasko), 20. 5. 2020, Robert Hes stř. Jiří Chocholoušek, Lucie Sobotková. Koutem cesty Zeměplocha pod její 1. BH (smyce) a doprava k 1. K. Vzhůru (2. kruh) na polici a do kouta, vlevo přes 3. kruhu a převislým kýlem (4. kruh) ke slanění. (Nastoupit lze též cestou Do třetice a nad jejím 1. BH v římse traverzovat doleva k 1. K. )
DO TŘETICE, Xb RP (Písk.Sasko), 14. 5. 2017, Martin Jüngling. Vlevo od cesty Vyhlídka na věčnost   stěnou a plotnou přes 3 borháky ke slanění.
Poznámka:(jištěn)
VYHLÍDKA NA VĚČNOST, IXc RP (Písk.Sasko), 24. 10. 2015, Richard Litochleb(1), Richard Litochleb(2). Převislým hladkým břichem v údolní stěně do police (4 Bh) a dále položenou stěnou bh ke slan. bh.
ATLANTIS, Xc RP (Písk.Sasko), 6. 5. 2017, Martin Jungling stř. Jens Manka. Vlevo od cesty ,,Chupistos"" stěnou přes 4 bh ke slan.bh.
2 CHUPITOS, VI (Písk.Sasko), 16. 4. 2017, Petr Laštovička(2). stř. Richard Litochleb(1). Údolní stěně vlevo od buku koutovým sokolíkem přes 6 borháků k slan. bh.
2 PAKITO CHOCOLATO, VIIb RP (Písk.Sasko), 16. 4. 2017, Petr Laštovička(2). stř. Richard Litochleb(1). Vpravo od cesty "Chupitos" stěnkou (borhák) dále žlábkem přes 2 borháky do sokolíka od cesty "Chupitos" přes 3 borháky ke slan.bh. 1
TREFA DO MILUNY, VIIa (Písk.Sasko), 28. 10. 2003, Milan Řehák stř. Jan Hlaváček. Z údolí koutem a pilířem k borháku pod převisem. Vlevo přes převis a ke 2. borháku. Přímo stěnou (hodiny), doprava na polici a vpravo stěnou přímo ke slaňovacímu borháku.
ZATÍM JSME VĚČNÝ, VIIIc RP (Písk.Sasko), 25. 4. 2018, Jiří Chocholoušek, Robert Hes. Na S straně masivu napravo od cesty Trefa do Miluny pilířkem k převisu (1. borhák), zleva nad převis (2. borhák) a podél hrany přes slaňovací borhák na balkon; případně dále až ke slanění cesty Trefa do Miluny.
ELEKTROŠOK, VIIIa RP (Písk.Sasko), 14. 8. 2022, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2). Jako Hamburger Crack krátce koutem na balkon a vlevo stěnou přes 3 borháky na balkon ke slaňovacímu borháku.
HAMBURGER CRACK, VIIc RP (Písk.Sasko), 25. 4. 2018, Robert Hes, Jiří Chocholoušek. Na S straně masivu ve velkém koutě levým zářezem přes 2 borháky na balkon. Sokolíkem vzhůru ke slanění.
SERU NA ÁDRŠPACH, VIIIb (Písk.Sasko), 19. 4. 2019, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). Úplně v pravé části masivu (vlevo od Sklerotika), koutovou spárou (2 borháky) šikmo doleva do stěny ke 3. BH. Hranou a stěnou přes 4. borhák ke slan. bh.