region  Západní Čechy
HROMNICKÁ PLOTNA
oblast: Plzeňsko - sever, sektor: Hromnická plotna, skála: HROMNICKÁ PLOTNA
Obr.1: , jskuhravec , vystaveno: 2016

1 [1] VITRIOLOVÝ TRAVERZ, 4+ (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Traverzem zleva přes spodní řadu borháků.
Poznámka:Pozor, místy lámavé.
2 [2] HROMNIČKA, 3 (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Krátkou stěnkou k bh a po hraně na vrchol.
1 [2a] HROMNIČKA VARIANTA, 2 (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Zleva od hrany lehce na vrchol. Bez jištění.
2 [3] HROMSKEJ DEN, 4+ (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Levou částí stěny.
Poznámka:Pozor, místy lámavé.
[4] HROMY A BLESKY, 5 (UIAA), 26. 6. 2015, Jiří Košař, Ema Košařová, Zdeněk Vaník. Stěnou (2 bh) přímo ke třetímu (bh) cesty Hromskej den.
2 [5] HROM DO POLICE, 5+ (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Středem stěny.
1 [6] NA HROMNICE O STRACH VÍCE, 5+ (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(1), Josef Skuhrovec(2). Přímo do kouta a podél něj vzhůru.
Poznámka:Pozor, místy lámavé.
[6a] NÁSTUPOVÁ VARIANTA, 5+ (UIAA), 2011, Josef Skuhrovec(2), Josef Skuhrovec(1). Zprava při koutu přes bh.
[7] OTVÍRÁK, 6 (UIAA), 16. 6. 2015, Zdeněk Vaník, Jiří Košař. Libovolně ke stupni v horní části cesty Na Hromnice o strach více (bh). Traverz doprava (dva bh) ke třetímu (bh), vpravo a koutkem k řetězu (vrcholová kniha).
[8] NEBE NAD HLAVOU, 6 (UIAA), 28. 7. 2015, Zdeněk Vaník, Jiří Košař. Nástupovou variantou cesty Na Hromnice o strach více vpravo přes dva přidané borháky vzhůru ke druhému borháku Otvíráku. Doprava k jeho třetímu borháku a nad ním k přidanému borháku. Levou převislou hranou vzhůru a doprava k řetězu.
Poznámka:Pozor, místy lámavé.
[9] NÁVRAT SÍLY, 8-/8 (UIAA), 5. 10. 2015, Zdeněk Míka. Vlevo od Nástupové varianty přímo k jejímu borháku, přes další tři BH vzhůru, pod 3.BH doprava na hranu plotny, šikmo doprava k řetězu. (2.v rcholová kniha).
[10] ZATRACENÝ VEDRO, 8- (UIAA), 21. 8. 2015, Zdeněk Míka. Nástupovou variantou cesty Na Hromnice o strach více přes převis do koutu (3 BH). Přes převis ke 4.BH, šikmo doprava pres hranu převisu na ukloněné police a vzhůru k řetězu Návratu síly.
[11] HROMNICKÝ PROBLÉM, 9-/9 (UIAA), 27. 10. 2016, V. Peltrám. Vlevo od nástupu cesty č. 12 podél doleva ubíhající převislé hrany přes 3 BH vzhŮru na polici k řetězu. Borháky osadil Z. Míka v roce 2015.
Poznámka:Pozor, místy lámavé.
[12] RAZ DVA, 6+ (UIAA), 10. 8. 2015, Zdeněk Míka, Zdeněk Vaník. Hranou koutu (BH) přímo vzhůru, šikmo doleva (BH) na poličku a přes převísek vzhůru k řetězu (vlevo vrcholová kniha).
[13] SLÍBENÁ CESTA, 4- (UIAA), 31. 7. 2015, Jiří Košař, Ema Košařová, Zdeněk Vaník. Podél koutu vpravo od převislé hrany (2 BH), dál vlevo na hranu a přímo k řetězu.
[13a] VARIANTA VÝVRTKA, 4 (UIAA), 9. 8. 2015, Zdeněk Vaník. Od 2.BH Slíbené cesty po poličce doleva a přes převísek cesty Raz dva vzhůru k řetězu.