region  Severozápadní Čechy
oblast  České středohoří
sektor  Hetov
CENTRÁLNÍ STĚNA
BABKA, 5- (UIAA), 3. 10. 2012, Petr Klaboch, Richard Hamak. V levé části Centrální stěny (2 nýty) na balkon (slanění).
LUKOVSKÁ, 5- (UIAA), 3. 10. 2012, Josef Nestler, Martin Šmrha. Nástup převislou spárou vpravo od cesty Babka, výše koutem n.v. (vklíněnce)
STARÁ CESTA, 3 (UIAA), 6. 11. 2011, Lukáš Chalupecký, Richard Hamak, Ladislav Vörös. V levé části amfiteátru žlabem a doleva k borovici. Přes stupně n.v.
ŠTĚPÁNOVSKÁ SPÁRA, 5 RP (UIAA), 6. 11. 2012, Lukáš Chalupecký, Richard Hamak, Ladislav Vörös. V levé části amfiteátru žlabem a doprava do ruční spáry (bh). Spárou a hranou horního pilíře n.v.
RADOVESICKÁ, 5+ (UIAA), 18. 6. 2012, Richard Hamak, Lukáš Chalupecký. Nástup stěnkou z police (nýt) vlevo od cesty Komínek černých holínek. Stěnkou doleva do koutku a jím krátce vzhůru (bh). Dále mírně zleva a po tupé hraně (2 bh) do stěny vrcholového pilířku. Tou (bh) n.v.
KOMÍNEK ČERNÝCH HOLÍNEK, 4 (UIAA), 18. 6. 2012, Lukáš Chalupecký, Richard Hamak. Spárou ve spádnici levé hrany centrálního převisu do komína vlevo od tohoto převisu (bh). Komínem a po stupních pod vrcholovou stěnku a tou (bh) n.v.
OKAMŽIK RADOSTI, 8- (UIAA), 27. 8. 2012, Josef Nestler. Středem centrálního převisu (2 nýty).
NEVOLNÍKŮV SMÍCH, 5- (UIAA), 13. 6. 2012, Richard Hamak, Lukáš Chalupecký. Nástup ve spádnici pravé hrany centrálního převisu. Stěnkou nebo zprava při hraně (1. bh) do koutku vpravo od centrálního převisu (2. bh). Jím krátce a dále doleva nad převis pod vrcholovou stěnu. Vrcholovou stěnou (skoba a nýt) n.v.
NÁHROBNÍ KÁMEN, 5- (UIAA), 15. 7. 2012, Josef Nestler, Daniela Drobná, Petr Knebl, Richard Hamak. Pilířem mezi cestami Nevolníkův smích a Stará Hetovská (2 bh) k bh cesty Stará Hetovská pod vklíněným "náhrobním kamenem". Dále přímo stěnou "náhrobního kamene" (bh) n.v.
STARÁ HETOVSKÁ, 3 (UIAA), 6. 11. 2011, Richard Hamak, Ladislav Vörös, Lukáš Chalupecký. V pravé části amfiteátru výrazným žlabem (bh) pod vklíněný "náhrobní kámen". Koutem vlevo mezi "náhrobním kamenem" a stěnou n.v.
TYČKOVÝ KOUT, 3 (UIAA), 6. 11. 2011, Ladislav Vörös, Lukáš Chalupecký, Richard Hamak. Vpravo od Staré Hetovské stěnkou a koutem kolem vrcholové knížky n.v.
ZA SVITU ČELOVKY, 5- (UIAA), 12. 12. 2011, Ivan Zajan, Petr Vladař. Koutem vpravo od cesty Tyčkový kout. Vlastní jištění.
ČAPÁJEV, 5 (UIAA), 13. 6. 2012, Richard Hamak, Josef Nestler, Lukáš Chalupecký. Pravou část Centrální stěny tvoří dominantní stěna (tzv.Pravý pilíř). Nástup v levé části této stěny (skoba a nýt) na stupeň pod spáru v horní části stěny. Kolem této spáry (2. bh) n.v.
PŘES PEKÁČ, 5 (UIAA), 13. 6. 2012, Josef Nestler, Lukáš Chalupecký, Richard Hamak. Nástup spárkou vpravo od cesty Čapájev kolem 1. nýtu, který je přírodně ohraničený tvarem kosočtverce. Dále přímo (2. nýt) a zleva spárou n.v.
BOŘEŇSKÁ, 5- (UIAA), popis chybí
DETOX, 7- (UIAA), 13. 6. 2012, Josef Nestler, Lukáš Chalupecký, Richard Hamak. Cesta vede vlevo od údolní hrany tzv.Pravého pilíře. Nástup stěnkou pod převis (nýt). Převisem zleva (bh) a přímo (bh) n.v.