region  Střední Čechy
Obr.1: Řež - III. masiv (3. část), zstrnad , vystaveno: 2007

Obr.2: Řež - III. masiv (1. část), zstrnad , vystaveno: 2007

Obr.3: Řež - III. masiv (2. část), zstrnad , vystaveno: 2007

DEŠŤOVÁ, 3 (UIAA), Martin Mach, M. Jančarová. Po malém pilířku na levém okraji skal, 2 varianty.
2 DAVIDOVA CESTA, 4 (UIAA), 1974, Vladimír Pašek, Ivan Rigel. Koutem vzhůru na plošinu. Zde 2 m dol. vzhůru, dále krok dopr. a na vrchol. 1
BOŘIVOJOVA, 4 (UIAA), Marek Hylmar,Martin Mach. Na plošinku a doleva sokolíkovitou spárou přes převis.
VIVAT FRIEND, 6+ (UIAA), 13. 3. 1995, Jiří Žák(2), Borek Metal. Vl. od c. Špinavá po stupních (sk.) až pod převis (hex,friend). Přes něj na polici a vp. na T.
ŠPINAVÁ, 3 (UIAA), 2. 11. 1993, Borek Metal. Koutkem na hliněnou lavici. Koutem na další lavici (vl. sk.). Koutem a stěnou na T.
1 REHABILITACE, 5 (UIAA), 21. 10. 1993, Borek Metal, Petr Vlasák. Koutem mezi ""Davidovou c."" a ""Akát. kout""
AKÁTOVÝ KOUT, 5 (UIAA), 5. 6. 1974, Ivan Rigel, Pavel Šust. Výrazným koutem zprava na plošinu se stromem, odtud převislým koutem na temeno.
AKÁTOVÝ KOUT VAR., Levou stěnou koutu (sk. ?)
LAKMUS, 5+ (UIAA), 4. 11. 1993, Borek Metal,Jiří Žák(2). Žebrem vp. od ""Ak. koutu"". Stěnkou do kouta, vp. na poličku (sk.) a žebrem na balkon (SK). Krátce koutem a vp. pod převis. Přes něj na T.
DVĚ SEDMY, 6- (UIAA), 13. 3. 1995, Borek Metal,Jiří Žák(2). Koutem vp. od ""Lakmusu"" až ke skobě. Vp. přes převis (sk.) na T.
1 BLANČINA CESTA, 4 (UIAA), 3. 5. 1974, Vladimír Pašek, Ivan Rigel. 2 m vzhůru, doprava krok za balvan, šikmo dolů na plošinku a přímo vzhůru na temeno.
2 ZPOCENÝ KOUT, 4 (UIAA), 5. 6. 1974, Vladimír Pašek,Ivan Rigel. Koutem vzhůru přes převis a dále na temeno.
CESTA NEZNÁMÝCH LEZCŮ, 6- (UIAA), Po pilíři mezi cestami ""Zpocený kout"" a ""Žíznivá cesta"" pod převis (skoba), přes něj a přímo vzhůru na temeno.
1 ŽÍZNIVÁ CESTA, 5 (UIAA), 11. 5. 1976, Jiří Pechouš,Ivan Rigel. Přímo koutem přes převis pod vrchol. Zde krok doprava a po hraně na temeno.
PŘEDVOLEBNÍ, 5+ (UIAA), 3. 5. 1990, Martin Mach,M. Lipert. Nástup mezi ""Zednickou"" a ""Mrtvým králíkem"". Koutkem pod převis (skoba). Přes něj přímo a přes druhý převis zleva a přímo k břízce.
DVOULETÁ POUŤ, 5 (UIAA), 26. 9. 1985, Luděk Kolesa,Ivana Kynclová. Z travnaté police vpravo od zarostlého kuloáru koutkem na levém okraji přes převis na balkon a koutovou spárou na temeno.
POZVÁNÍ, 3 (UIAA), 7. 11. 1987, Luděk Kolesa. Od nástupu cesty ""Dvouletá pouť"" pravou stěnou kouta na galerii. Po ní doprava pod první výrazný kout a jím na temeno.
LOUČENÍ, 5- (UIAA), 26. 9. 1985, Luděk Kolesa,Ivana Kynclová. Z travnaté police hladkým převislým koutem na galerii. Zářezem mírně vlevo a plochým koutem na balkon. Přímo přes převísek na temeno.
KRŮČEK, 5 (UIAA), 3. 10. 1987, Luděk Kolesa,H. Groman. Nástup 3 m vpravo od ""Loučení"". Vzhůru na galerii. Koutem ""Pozvání"" na polici. Dlouhým překrokem vpravo na hranu a po pilířku na temeno.
NIC MOC, 4 (UIAA), 3. 10. 1987, Zdeněk Vévoda,L. Nondek. Z police pilířkem na galerii. Koutem vlevo od výrazného střechovitého převisu na temeno.
BRNĎÁK, 5- (UIAA), 3. 10. 1987, Ivan Králik,Jiří Baloun. Z police koutem na galerii. Koutem přes vklíněný balvan k břízce. Komínem na temeno.
PAŘEZ, 5 (UIAA), 7. 11. 1987, Zdeněk Vévoda,Jiří Voráček,Luděk Kolesa. Vpravo od spádnice kazatelny a koutem na ní. Stěnou pod převis a přes něj na temeno.
VÁHAVÁ, 4 (UIAA), 7. 11. 1987, Jiří Voráček,Luděk Kolesa,Zdeněk Vévoda,. Koutky při pravém okraji pod převis. Přímo přes něj na temeno. (Jedná se o pravý kraj střední části stěny).
ČSD, 4+ (UIAA), 28. 2. 1987, David Franěk,Jaroslav Luxemburg. Nástup 6 m od ""Lasroky"". Zářezem přes skobu, z travnaté police doprava do kouta, jím na poličku. Odtud buď traverz doleva a dvěma koutovými výšvihy na stanoviště, odtud přímo na temeno (IV+). Nebo z poličky přes převis přímo vzhůru na polici s keři a vlevo koutem přes převis na temeno. (IV).
LASROKA, 4 (UIAA), 28. 2. 1987, Jan Tuháček,Marek Hylmar. Z police převisem vzhůru a pilířem vlevo od ""Koutové"" podél skob až na polici s keři. Odtud komínem na temeno.
2 KOUTOVÁ, 3+ (UIAA), Koutem pod nápadnou spáru. zde traverz doleva a kouty a stěnkami vzhůru na plošinu. Koutem vpravo na temeno. Varianty nástupu:
VECPANÁ, 5 (UIAA), Marek Hylmar,Jan Tuháček. Vpravo od ""Lasroky"". Koutem přes dvě skoby do cesty Koutová.
MIKULÁŠSKÁ, 5+ (UIAA), 12. 1987, David Franěk,P. Zámostný.
1 MATESŮV RYS, 5+ (UIAA), 4. 1974, Ivan Rigel,Jiří Špringer. Koutovou pod nápadnou spáru. Spárou a podél ní na temeno.
1 VĚRA, 5+ (UIAA), 12. 1987, Marek Hylmar, Miroslav Lauda. Z nástupu na "Matesův rys" vpravo přes stupně, pak poněkud doleva (skoby) pod velké převisy. Exponovaný traverz vpravo (skoby) a výlez za hranu, stěnou snadno na polici (stanoviště "Hokejky"). Libovolně na temeno.
PRAVÝ PILÍŘ, 5 (UIAA), 3. 1979, Ivan Rigel, Vladimír Pašek. Hokejkou do úrovně díry na spodním okraji plotny vlevo. Zde traverz k trhlině v plotně. Jí, plotnou a nakonec přes stupně na stanoviště ""Hokejky"". Při hraně na temeno. Varianta nástupu:
VLTAVSKÁ, 4 A0 (UIAA), 8. 4. 1983, František Mrvík,V. Chotětický. Nástup na pilíři. Po stupních a přímo přes první převis, druhý převis překonáváme zprava (A0), do plotny vlevo od trhliny (čistě V0).
NEZNÁMÁ, 5 A0 (UIAA), Plochým koutem vpr. od spáry v plotně a nakonec spárou na stupně. Z nejvyššího stupně dopr. do vhloubení, jím na plošinu.Z plošiny buď vzhůru, nebo dopr. na vrchol.
3 HOKEJKA, 5 (UIAA), Dvořák. Plochým koutem vpravo od spáry v plotně a nakonec spárou na stupně. Po nich na plošinu (stanoviště). Z plošiny přímo vzhůru levým okrajem převisu nebo vpravo (lehčeji) na temeno.
INDIÁNSKÉ LÉTO, 5 (UIAA), 9. 11. 1986, Martin Mráz,B. Myslík. Středem stěny přes převisy a plotnu do kouta, jím na kazatelnu. Dále šikmo vpravo na hranu a vytlačujícím zářezem na temeno. Jištěno vklíněnci.
4 JARNÍ, 4+ (UIAA), 4. 1976, Jiří Pechouš,Ivan Rigel. Od nástupu vpravo do kouta a jím na plošinu. Z té koutem v plotnách a po stupních na další plošinu pod výrazným koutem. Jím na temeno.
3 ZEDNICKÁ, 4+ (UIAA), Od podpěrné zídky vpravo nástup koutem na balvan. Sem též z levé strany zídky zarostlým koutem nebo přímo zídkou. Přímo vzhůru a dalším koutem na temeno.
MRTVÝ KRÁLÍK, 5 A0 (UIAA), 12. 1982, P. Pelikán,Jiří Blesk. Nástup 5 m vpravo od podpěrné zídky. Mechovitým koutkem pod výrazný převis. Zde traverz doleva na plošinu. Odtud pravým koutem vzhůru na temeno. Varianta:
VLASTINA, 5 A1 (UIAA), 1988, Josef Hanzl,Martin Mach.
ZPOCENÝ KOUT - HRACHOVÁ VARIANTA, 6 (UIAA), Zpoceným koutem na podvrcholovou polici a přes převis a jednu skobu na vrchol.
1 ŘEŽ, 7- (UIAA), Jako Akátový kout 5 metrů, odbočit vlevo (modrá šipka) a v horní polovině koutem mezi Akátovým koutem a Rehabilitací (stěnová kniha), přes převis n. t. (slaňovací nýt)
KRALUPSKÁ, 3 (UIAA), 6. 2. 1988, Jiří Protiva. Otevřeným koutem přes dva akáty na stanoviště Jarní a tou n. t. (v průvodci je místo Kralupské do poloviny stěny zakreslena varianta Zednické)