region  Severozápadní Čechy
Obr.1: Levý masiv - levá část, zstrnad , vystaveno: 2017

Obr.2: Levý masiv - pravá část, zstrnad , vystaveno: 2017

Obr.3: Levý masiv - střední část, zstrnad , vystaveno: 2017

7 [a] SPLAŠENÝ JEPTIŠKY, 4 (UIAA), 15. 11. 2008, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Úplně vpravo pilířem (2 bh) n.v. 1
LIBEČEK, 2 (UIAA), 7. 5. 2011, Filip Křivinka, Zdeněk Hubka, Pavel Tůma. Mělkým koutem (2 bh) a přes desku n.v.
4 [b] KANOVNICKÁ, 4 (UIAA), 15. 11. 2008, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Vlevo od cesty Splašený jeptišky stěnou (2 bh) n.v. 1
KOSTELNÍK, 4 (UIAA), 5. 6. 2012, Zdeněk Hubka, Pavel Tůma. Stěnou mezi Kanovnickou a Mandarinkou přes balkonek na vrchol.
2 [c] MANDARINKA, 4 (UIAA), 21. 12. 2008, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Vpravo do cesty Krásná Samota stěnou přes 3 nýty n.t. 2
2 [d] KRÁSNÁ SAMOTA, 3 (UIAA), 1960, . Ve středu J stěny spárou pod výrazný převis a spárou vpravo a dále od převisu doleva n.v.
Poznámka:1. známý přelez T. Groh
[dd] KRÁSNÁ SAMOTA - VAR. ZMRZLÝ PRSTY, 3 (UIAA), 26. 12. 2006, T. Groh, Milan Týce. Nad převisem doprava n.v.
POHOŘANSKÁ, 7 (UIAA), 2011, Aleš Podivínský. Jako Pomeranč a pravou stranou převisu na vrchol.
2 [e] POMERANČ, 4+ (UIAA), 8. 3. 2009, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Ve středu J stěny plotnou přes (bh) pod převis (bh) a přímo přes převis stěnou (bh) n.v. 1
3 [f] SEDMÉ NEBE, 4+ (UIAA), 21. 12. 2008, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš, Pavel Tůma. Vlevo od cesty Pomeranč podél spáry do kouta pod převis (bh) a dále vlevo přes převis (bh) n.v.
1 [g] BANÁN, 5 (UIAA), 7. 3. 2009, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Vpravo od cesty Žezlo spárou pod převis (bh), přes převis a dále (3 bh) n.v.
5 [h] ŽEZLO, 5 (UIAA), 15. 11. 2008, Jaromír Dolejš, Zdeněk Hubka. Vlevo od cesty Banán spárou (3 bh) n.v.
2 [i] TOXIQUE, 7- (UIAA), 29. 3. 2009, Zdeněk Němec(1), J. Landsperský. Přes převis dále pilířem (2 bh) na polici (kniha) a libovolně n.v.
Poznámka:Alternativní popis z podkladů Zdeňka Hubky: "Kiwi, 6+, Zelinář, 2009, Stropovitým převisem a pilířem na polici VK. Dále libovolně n.t."
1 [j] DIAGONÁLA, 5 (UIAA), 17. 11. 2008, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Nástup společně s cestou Mitra, dále přes převis a doprava trhlinkami na pilíř (kniha) a křížíme cestu Žezlo a vpravo sokolíkem n.v.
1 [k] MITRA, 5 (UIAA), 15. 11. 2008, Jaromír Dolejš, Zdeněk Hubka. Výraznou širokou spárou n.v. 1 1
MRKEV, 7- (UIAA), 22. 4. 2011, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Vlevo od Mittry stěnou a pravou částí stropu na vrchol.
VEPŘOVÉ KOLENO, 7 (UIAA), 13. 8. 2009, Jiří Lansperovský, Zdeněk Hubka. Jako Okurka,dále levou stranou stropu na vrchol.
2 [l] OKURKA, 5- (UIAA), 21. 11. 2008, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Vlevo od cesty Mitra stěnou (2 bh) do spáry a tou (2 bh) n.v.
NAKLÁDAČKA, 5+ (UIAA), 12. 1. 2011, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Koutem Vetřelce přes převis a dále hranou do Okurky.
[m] VETŘELEC, 5 (UIAA), 31. 1. 2009, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Vlevo od cesty Okurka přes převis a dále (4 bh) n.v. 1
1 [n] JÓGA, 5 (UIAA), 8. 2. 2009, J. Landsperský, Pavel Tůma. Vlevo od cesty Vetřelec přes převis a stěnou (5 bh) n.v. 1
[o] POKER, 4 (UIAA), 7. 2. 2009, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Vpravo od cesty Příjemná výrazným koutem (3 bh) n.v.
[p] PŘÍJEMNÁ, 3 (UIAA), 15. 11. 2008, Jaromír Dolejš, Zdeněk Hubka. V levé části stěny přes položený pilíř a spárou doleva n.v.
1 [q] RAJČE, 6- (UIAA), 9. 4. 2009, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka. Vlevo od cesty Příjemná převislým pilířem (4 bh) n.v.
[r] BISKUPSKÁ, 4 (UIAA), 15. 11. 2008, Jaromír Dolejš, Zdeněk Hubka. Spárou do trychtýře a levou částí n.v.
1 MAGICKÉ OKO, 5+ (UIAA), 3. 1. 2009, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš.
2 [s] ZLATÉ OKO, 5+ (UIAA), 3. 1. 2009, Zdeněk Hubka, Jaromír Dolejš. Středem výrazného pilíře (3 bh) n.v.
[t] BARBAR, 4 (UIAA), 17. 11. 2008, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Vlevo od výrazného pilíře koutovou spárou n.v.
JAHODY MRAŽENÝ, 4 (UIAA), 30. 1. 2011, Pavel Tůma, Zdeněk Hubka, Bára Tůmová. Pilířem mezi Babarem a Křížovou výpravou na vrchol.
1 [u] KŘÍŽOVÁ VÝPRAVA, 3 (UIAA), 17. 11. 2008, Miroslav Dříza, Zdeněk Hubka. Vlevo od cesty Barbar spárou šikmo doleva a n.v.
TISÍC KUREV, 4 (UIAA), 5. 6. 2012, Kostelník, Zdeněk Hubka, Pavel Tůma. Vlhoubením a stěnkou na vrchol.
[v] ARTUR, 3 (UIAA), 26. 11. 2008, Zdeněk Hubka, Daniel Rousek. Na levém okraji stěny spárou podél vystouplého pilíře n.v.
[w] KONCOVKA, 3 (UIAA), 9. 2. 2009, Zdeněk Hubka. Na konci masivu krátkým koutem n.v.
Opravil: Zapsal: Email: Kdy:
Tučka Martin mtucka martan.kladno@seznam.cz 29. 7. 2010 12:50:02
Materiál: Počet: Datum: Poznámka:
Knížka ČHS - velká 1 Za účasti správce, +seznam cest zleva doprava.