region  Střední Čechy
oblast  Praha a okolí
sektor  Divoká Šárka
AMFITEÁTR
poznámka: Vzhledem k tomu, že dosud probíhá dohledávání cest ze starých průvodců a sanace nevyhovujícího jištění, prvovýstupy jsou možné jen se souhlasem VK.
CEJCH NA FRŇÁKU, 7/7+ RP (UIAA), 6. 1. 2013, Jiří Janák stř. Jaroslav Kukla. Uprostřed Amfiteátru stěnou k Bh, zprava přes převis a stěnou na vrchol. 1
ÚPRKOVÁ VARIANTA, 6 (UIAA), 27. 6. 2013, Jaroslav Kukla stř. Jiří Janák. Jako cesta "Cejch na frňáku" k 1. Bh, výše vlevo stěnou do koutku a na vrchol.
ŠPAGETKA, 7 (UIAA), 13. 6. 2013, Jaroslav Kukla stř. Jiří Janák. Zcela vlevo v Amfiteátru převislou stěnkou krátce k Bh a dále na vrchol.
Poznámka:Cesta se nachází na kratší stěnce zcela vlevo za hranou v Amfiteátru. Cestu je možné prodloužit spodním nástupem.
JARNÍ PLOTNY, IV (Welzenbach), Nástup ve spádnici jižního výběžku levé strany Amfiteátru. Přes skloněné plotny do jeskyňky pod převisem. Odtud traversem hladkou strmou plotnou šikmo doleva na exponovanou hranu a po ní přes nízký převis a balkonek n. t.
ALBRECHTŮV ŽEBŘÍČEK, VI (Welzenbach), Do jeskyňky jako c. Jarní plotny. Z ní přímo vzhůru přes převislé bloky (technicky) krajně těžce n. t.
CYNICKÝ VÝKLENEK, IV (Welzenbach), Po levé straně Amfiteátru vybíhá do kotle samostatná skalní ostruha, která končí nevysokou, ale širokou a převislou stěnou. Z plošiny pod stěnou do výklenku, rozporem přes převis a vytlačujícím komínkem na skalní bloky. Po nich snadno n. t.
TROJÚHELNÍK, IV (Welzenbach), Výstup středem mírně převislé průčelní trojúhelníkové stěnky v levé části Amfiteátru.
GOTICKÁ PLOTNA, V (Welzenbach), Vlevo od nástupu c. Trojúhelník přes převislý stupeň a šikmo trhlinou doleva na hrot. Přes nízký převis k odštípenému bloku vpravo, pak hladkou stěnkou vzhůru a po stupních na plošinu vlevo od komínku. Spárkou na plochý odštěpený blok a z jeho středu přes převis n. t.
GOTICKÁ STĚNA, IV (Welzenbach), Nástup z kouta ve středu Amfiteátru, strmým lámavým žlábkem a přes hladkou plotnu podél trhliny do hnízda. Kolmým komínkem na vrcholovou stráň.
BUNDALŮV PŘEVIS, VI (Welzenbach), Strmým koutem jako var. Rudé hrany na úzkou římsu, z té šikmo doprava na travnatou nakloněnou plošinku pod převisem. Přes převis krajně těžce na vrcholovou stráň.
RUDÁ HRANA (PILÍŘ AMFITEÁTRU), V (Welzenbach), Nástup přímo po hraně pilíře vybíhajícího ve střední části Amfiteátru na balkónek. Dále přímo po hraně nebo vpravo od ní (snáze) n. t.
VAR. RUDÉ HRANY, V (Welzenbach), Strmým koutem vlevo od pilíře (rudá skála) na úzkou římsu a po ní doprava na balkónek.
BRUTÁLNÍ KOUT, V (Welzenbach), Koutem v pravé části Amfiteátru. Přes skalní stupně na travnatou plošinku. Z té hladkým mírně doprava ubíhajícím koutem (červeně zbarvená skála) a dále přes několik stupňů pod vrcholovou stěnku. Převislou trhlinou po její pravé straně, výše vytlačujícím komínkem n. t.