region  Jižní Morava
oblast  Brno a okolí
sektor  Babí lom
BALKON
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou povoleny. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
poznámka: Velká plotnovitá skála v cca.polovině cesty mezi sedlem Podlesí - Vranov a Rozhlednou .Skála je situována směrem na Podlesí .
oblast: Brno a okolí, sektor: Babí lom, skála: BALKON
Obr.1: , dpavlik , vystaveno: 2009

PANENČINA PLOTÝNKA, 3+ (UIAA), 10. 4. 1996, Dalibor Motl. Plotnou vlevo od Panenky bez použití pukliny nebo hrany
[23.] PANENKA, 3 (UIAA), Puklina ve středu levé předsunuté stěny balkonu, poté plotnou k vrcholu, bez jištění, délka 8 metrů.
[22.] CHLAPEČEK, 3 (UIAA), Pravá hrana stěny vpravo od Panenky, bez jištění, délka 7 metrů.
[21.] BOROVŇÁK, 2 (UIAA), Vpravo od Chlapečka po dvou plotnách za borovicí vzhůru. Bez jištění, délka 5 metrů.
METEORA BLUES, 5 RP (UIAA), David Pavlík. Narovnání - pokračování Diretky , N.z lávky - ve 2/3 stěny - Bříza . Stěnou pod přev.strop / frend / do plotny / B / traverz doleva ku hraně a při ní na vrchol.
[20.] PUKLINA, 2 (UIAA), Puklinou vlevo od hlavní stěny nahoru, poté po kamenech vpravo pod převislým balvanem na vrchol, délka 16 metrů, bez jištění.
PLOTNA, 3- (UIAA),
ZELENÁ PLOTNA, 4 (UIAA), 27. 6. 2000, Dalibor Motl. Plotnou vlevo od Puklinky (v průvodci č.20) bez použití pukliny nebo hran n.t.
Poznámka:http://www.lezec.cz/cesta.php?key=19310
[17.] TRAVERZ, 4+ (UIAA), Nástup je spárkou asi 1 metr vpravo od prvního nýtu, leze se spárkou nahoru až na úroveň druhého nýtu, poté malý traverz vpravo na římsu (třetí jištění skoba), zde začíná hlavní traverz vpravo jištěný starými popruhy (vhodné použít vklíněnce nebo friendy) po asi 3 metrovém traverzu spárou bez jištění na vrchol. Délka 16 metrů.
HLADKÁ, 5 (UIAA),
[19.] DIRRETISSIMA, 6+ (UIAA), 1967, Jiří Putna. Středem hladké plotny a přes dva stropové převisy (středem) přímo (ve spádnici) vzhůru. 1
VARIANTA TRAVERZU, 4+ (UIAA),
SUPERKA, VI (Welzenbach), 12. 3. 2014, David Pavlík. Nástup vlevo od c.Nová Direttissima do převisu a hl.plotny /cca.0.5 m od jištění st.nýt c.N.Direttissima / plotnou po m. chytech na rampu , vpravo k břízce pod vrchol.plotnu , / st.nýt / přes něj do plotny a na vrchol.
Poznámka:Starý projekt cca.z roku 94 - 95 . - Superdirettissima.
NOVÁ DIRETTISSIMA, 6+ (UIAA), Nástup bez balvanu vpravo, cesta bez použití spáry.
JÍZDA SOKOLÍKŮ, 3 (UIAA), 2. 9. 2012, Jan Meško, Jiří Preis. V pravé části stěny sokolíkem na římsu a po ní traverz vlevo k borovici. Stěnou vzhůru pod převis k široké spáře cesty "Traverz" (borhák), kterou na temeno. 1 4
[18.] SOUKAČ, 4+ (UIAA), Nástup je totožný s cestou 17. -„Traverz , spárkou se pokračuje až na její konec, poté po kamenech vpravo na vrchol. Délka 13 metrů, jištění: 2 nýty.
RITUÁL, IV (Welzenbach), 10. 3. 2014, David Pavlík. Nástup vlevo od cesty Soukač , plotnou při hraně pod druhý převis / křížení s c.Traverz / přes převis do hl.plotny / vlevo jištění s c.Soukač / plotnou na vrchol.
SAMOTÁŘ, 5 RP (UIAA), David Pavlík. Nástup cca.3 m vpravo od N,cesty Jantárie . Plotnou vzhůru ve spádnici velk.borovice,dále pod výrazný převis , přes něj /bez odšlapů vlevo za spáru / do plotny / B / a na vrchol.