sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Loubí
TERČ U LABSKÉ STRÁŽE (ELBWARTENSCHEIBE)
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: Loubí, skála: TERČ U LABSKÉ STRÁŽE (ELBWARTENSCHEIBE)
Obr.1: TERČ U LABSKÉ STRÁŽE (ELBWARTENSCHEIBE) (LABSKÉ ÚDOLÍ - PRAVÝ BŘEH), pkysa , vystaveno: 2009

[e)] JEDNA BÁZEŇ, VI (Písk.Sasko), 14. 6. 2009, Pavel Bechyně, Dana Kadlecová, Jana Řezníková. Jižní hranou (vpravo od komína), výše stěnou n. v.
[h)] POTNIČKY, VIIa RP (Písk.Sasko), 13. 7. 2009, Pavel Henke, Pavel Bechyně. Z velké terasy uprostřed na další terasu (velké hodiny) a podél šikmého zářezu šikmo vpravo ke hraně a n. v. 1
KŘIŠŤÁLOVÁ HRANA, VIIa (Písk.Sasko), 5. 4. 2011, Vladislav Nehasil, David Nehasil. Levou údolní hranou kruh a hodiny na velký balkon. Jako cesta “Hledač poezie” na vrchol.
STUDÁNKOVÁ STĚNA, VI (Písk.Sasko), 5. 4. 2011, Vladislav Nehasil, David Nehasil. Vlevo od cesty” Hlídač poezie” středem stěny (hodiny) přes kruh ke spáře a tou na balkon. Dále přes stupně na velký balkon. Jako cesta “ Hledač poezie” na vrchol.
NAROZENINOVÁ PÁRTY, VIIa (Písk.Sasko), 6. 3. 2014, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Od nástupu cesty Hledač poezie přímo stěnou přes K na balkón. Z něj jako Studánková stěna na vrchol.
BLUES VŠEDNÍHO DNE, VI (Písk.Sasko), 30. 10. 2017, Jan Paul. Nástup z horního balkonu (vlevo od cesty Hledač poezie) hranou, výše otevřenou spárou na vrchol.
Poznámka:sólo
[d)] HLEDAČ POEZIE, VI RP (Písk.Sasko), 13. 6. 2009, Pavel Bechyně, Jana Řezníková. Vpravo v údolní stěně podél puklin šikmo doprava ke hraně a podél ní na římsu k 1 kruhu stěnou velký balkon a podél trhlin 2 kruhu stěnou na vrchol. 1
NÁSTUPOVÁ VARIANTA (HLEDAČ POEZIE), VI (Písk.Sasko), 8. 4. 2011, Vladislav Nehasil. Přes převis, výše podél hrany ke kruhu a dále cestou “Hledač poezie” na vrchol.
[g)] DRUHÁ SLOKA, III (Písk.Sasko), 28. 6. 2009, Pavel Bechyně, Dana Kadlecová, Jana Řezníková. Druhou spárou vlevo od komína na vrchol. 1
[f)] PRVNÍ SLOKA, III (Písk.Sasko), 28. 6. 2009, Pavel Bechyně, Dana Kadlecová, Jana Řezníková. První spárou vlevo od komína na vrchol. 1
[b)] LABSKÝ KOMÍN, II (Písk.Sasko), 2. 11. 2008, Mario Jilge, Karsten Jilge. Od Z komínem na vrchol.
TŘI SKOKY, Přeskok 1 (Písk.Sasko), Z vyhlídky sestoupit tři snadné přeskoky na vrchol.
Poznámka:Od nepaměti - turistická atrakce.
[c)] VEČERNÍ CESTA, VI (Písk.Sasko), 14. 11. 2008, Mario Jilge, Karsten Jilge. V S stěně traverz vlevo na SV hranu a tou n. v.
DOLEVA, V (Písk.Sasko), 7. 4. 2018, Jan Paul. Vlevo od cesty Vítězství podél poruch a výše vlevo ke hraně a cestou Tři skoky na vrchol.
VÍTĚZSTVÍ, V (Písk.Sasko), 7. 4. 2018, Jan Paul. Uprostřed S stěny 2. předskalí převisem a přes kyz, stěnou a cestou Tři skoky na vrchol.
KYZY, III (Písk.Sasko), V S stěně 2. předskalí vlevo od Hrany stěnou přes železné kyzy a cestou Tři skoky na vrchol.
HRANA, V (Písk.Sasko), 7. 4. 2018, Jan Paul. V S stěně 2. předskalí pravou hranou a cestou Tři skoky na vrchol.
LISTÍ POTEMNĚLO, VIIa (Písk.Sasko), 15. 8. 2018, Jan Paul. Ve V stěně 2. předskalí otevřenou spárou na vrchol (kinderkopfy) a libovolně na hlavní vrchol.
STŘED, III (Písk.Sasko), Středem S stěny 1. předskalí na vrchol předskalí a cestou Tři skoky n. v.
[a)] STARÁ CESTA, I RP (Písk.Sasko), Z masivu slezeme asi 1 metr do komína, přepadem a n. v.