region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Kdousov
ARÉNA
Na tuto skálu právě nyní platí sezónní omezení lezení, lezení je povoleno v období Prvovýstupy jsou povoleny.
poznámka: 25 metrů vysoká stěna, vzdálená asi 50 metrů po proudu potoka od Tříleté. Převislé lezení ve velmi členité a nekompaktní skále. Lze lézt i za deště.
SKRYTÁ HROZBA, 4 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup na levé hraně stěny, šikmo doprava přes tři borháky, od třetího při levé hraně stále nahoru přes tři borháky a dále nalevo do stěnky, tou přes borhák ke slaňáku.
Poznámka:7bh, sl.
KRVAVÝ SPORT, 6+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup výrazným koutem na polici, z ní středem ukloněné stěny mezi liniemi borháků pod převis, přímo přes něj přes dva borháky do ukloněné stěny a jí šikmo doleva ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
MAČKEJ MAUSE, 5+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup cca 6m vpravo od cesty Krvavý sport doleva na polici, z police ukloněnou stěnkou přes dva borháky pod převis, převisem zprava nad něj přes dva borháky pod závěrečnou převislou stěnu a jí mírně šikmo doprava přes dva borháky ke slaňáku
Poznámka:7bh, sl.
ŽALUDEČNÍ NERVÓZA, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta Mačkej Mause k prvnímu borháku, od něj přímo kolmou stěnkou přes tři borháky pod převis. Převisem přes borhák k dalšímu borháku na hraně převisu a od něj přímo nahoru ke slaňáku.
OTČENÁŠ, 5 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup cca 2 metry vpravo od cesty Mačkej Mause, převislou stěnou přímo nahoru nalevo od převisů do vrcholového komína a jím ke slaňáku.
MRTVÁ VODA, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Otčenáš převislou stěnou přes čtyři borháky na polici, zleva po levou část střechovitého převisu a jeho levou částí (borhák) přes něj do ukloněné stěny. Přímo nahoru převislou stěnou přes dva borháky ke slaňáku.
Poznámka:8bh, sl.
PIANISTA, 7 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup stěnou vpravo od cesty Mrtvá voda přes dva borháky do koutu, jím a dále přes menší převis a převislou stěnou na polici. Z police šikmo doprava a pravou částí střechovitého převisu do ukloněné stěny, jí přímo nahoru a mírně převislou závěrečnou stěnkou pod vrchol, šikmo doleva ke slaňáku.
Poznámka:9bh, sl.
KDYŽ MUSÍŠ, TAK MUSÍŠ, 6 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup ve vhloubení vlevo od nástupové police, přes dva borháky ke třetímu v hraně převisu, přes něj přímo ke čtvrtému borháku a mírně doprava nahoru k pátému borháku, nevýrazným vhloubením pod další převis a přímo přes něj do ukloněné stěnky, přímo nahoru k osmému borháku a mírně zleva po pilíři přes devátý borhák pod vrchol a doprava ke slaňáku.
HRABOŠ SKALNÍ, 5+ RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Když musíš, tak musíš z levé strany nástupové police převislou stěnou přes tři borháky přímo nahoru, přes převis a dále převislou stěnou přes další tři borháky, přímo nahoru zleva okolo šestého borháku cesty Senoseč a Levé V, odtud šikmo doleva k osmému borháku cesty Když musíš, tak musíš a z jeho pravé strany závěrečnou převislou stěnkou přímo ke slaňáku.
Poznámka:8bh, sl.
SENOSEČ, 5- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vlevo od Levého V, převislou stěnou přes šest borháků k pátému borháku cesty Levé V a tou ke slaňáku.
1 LEVÉ V, 4+ RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup ve spádnici levého koutu k prvnímu borháku a dále výrazným levým koutem šikmo doleva nahoru ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
TENKRÁT V MEXIKU, 7 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup společný s cestou Setkání s Antoniem, od čtvrtého borháku této cesty šikmo doleva převislou stěnou přes čtyři borháky ke slaňáku.
Poznámka:8bh, sl.
SETKÁNÍ S ANTONIEM, 7 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup mezi cestami levé V a pravé V, převislou stěnou přes sedm borháků ke slaňáku.
Poznámka:7bh, sl.
PRAVÉ V, 6- RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup uprostřed stěny, pravým výrazným koutem šikmo doprava nahoru přes závěrečný převis ke slaňáku.
HATÁTITLÁ, 6+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Pravé V přes první borhák ke druhému borháku v převise, přímo přes něj do převislé stěny a tou přes další čtyři borháky pod závěrečný převis, přímo přes převis nevýrazným vhloubením k sedmému borháku a přes něj nahoru, na konci stěny traverz doleva do slaňáku cesty Pravé V.
TUTOVEJ HEXENŠUŠ, 7- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup středem stěny vpravo od cesty Hatátitlá stěnou přes dva borháky pod převis, přes borhák v převise do převislé stěny a jí přes další tři borháky k závěrečným převisům, přímo přes ně přes tři borháky ke slaňáku.
Poznámka:9bh, sl.
NEZVANÝ HOST, 6+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Tutovej Hexenšuš stěnkou přes dva borháky pod převis, přes třetí borhák přímo nad převis do svislé spárky, jí pod další převis, přes něj do police a z police přímo dalším hladkým převisem přes sedmý borhák do malého pilíře, jím přímo nahoru a zde traverz metr doprava ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
MÍSA PLNÁ HOVEN, 6- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Nezvaný host, stěnou vlevo od nevýrazného koutu pod převislou stěnu, jí přímo nahoru pod převis, jeho pravou částí do vhloubení a jím přímo nahoru ke slaňáku.
Poznámka:7bh, sl.
DOPOLEDNÍ PROCHÁZKA, 4 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Mísa plná hoven na polici, z police nevýrazným převislým koutem přes šest borháků ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
PROMOVANÍ ÚDERNÍCI, 6- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Dopolední procházka, převislou stěnou vpravo od nevýrazného koutu přes čtyři borháky pod převis, přímo nahoru přes převis přes dva borháky a dále šikmo doprava k poslednímu jištění cesty Beztrestný smích a tou ke slaňáku.
Poznámka:7bh, sl.
BEZTRESTNÝ SMÍCH, 6+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Promovaní úderníci koutem, jím šikmo doleva nahoru přes čtyři borháky pod převis, zprava k pátému borháku a dále na polici, z police vpravo stěnou přes šestý borhák ke slaňáku.
Poznámka:6bh, sl.
PADAJÍCÍ LIST, 5 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Beztrestný smích, pilířem přes čtyři borháky ke slaňáku.
Poznámka:4bh, sl.
1 POSLEDNÍ ŠROT, 4 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup posledním koutem vpravo od cesty Padající list, šikmo doleva přes tři borháky ke slaňáku.