region  Střední Čechy
oblast  Posázaví
sektor  Vranické skály
VRANIWAND
poznámka: Hlavní stěna Vranických skal výšky až 45 m.
oblast: Posázaví, sektor: Vranické skály, skála: VRANIWAND
Obr.1: , rpesik , vystaveno: 2015

PIČIFUK, 7+ RP (UIAA), 7. 4. 2010, Ondřej Běhal stř. Roman Pešík. Od řetězu cesty "Dunivý hrom" vpravo stěnkou přes 2 bh na polici a přímo v rozbytém terénu (bh) na polici pod převis (vlevo u borháku možno štandovat) převisem (2 bh) a stěnou dále přes tři bh k vrcholovému řetězu.
Poznámka:délka cesty cca 25 m, nástup možný i koutem zprava od Pílířku "Cestou nejmenšího odporu"
CESTA NEJMENŠÍHO ODPORU, 6 RP (UIAA), 6. 6. 2009, Ondřej Běhal stř. Roman Pešík, Oli Ramešová. Koutem vpravo od "Pilířku" stále vzhůru a doleva po polici k borháku (křížíme cestu "Pičifuk"). Dále doleva koutem (vhloubením) vzhůru na vrchol.
[2] MRHOLIL PRACH A PRŠELO KAMENÍ, 6 (UIAA), 19. 9. 2010, Tomáš Vízner, Roman Pešík, Filip Singert. Levou částí spodní stěny do její horní částí na štand. Přes střechový previs středem, dále přímo přes další převísek k jehličnatému keříku a kolem něj zprava na lávku a koutkem k třešňi.
[3] FILTOM, 5+ (UIAA), 19. 9. 2010, Tomáš Vízner stř. Filip Singert. Přímo spodní stěnou (mechy) a v její horní části doprava ke štandu cesty Rastafarský Kňour. Odtud zpět doleva do linie a přímo vzhůru až k řetězu.
[4] RASTAFARSKÝ KŇOUR, 3 (UIAA), 6. 9. 2010, Lukáš Janda, Jakub Jarolím. Rozlámanou skálou vlevo od cesty "Eugen Korba" do velkého kouta, později komína a na vrchol.
[5] CURRICULUM VITAE, 5+ (UIAA), 9. 3. 2005, Jan Borovička, Roman Pešík. Pod velký převis v půlce stěny. Pod ním po rampě doprava (štand) Pravou částí převisu do menší plotny. Jí a později členitou skálou doleva k borovičce. Odtud doprava na vrchol k břízce.
[7] EUGEN KORBA, 7/7+ (UIAA), 22. 3. 2009, Roman Pešík a Jan Borovička. Od řetězu c. Currikulum Vitea přímo středem velkého převisu do položené stěnky. Přímo členitou stěnou vzhůru.
Poznámka:Dodatečně přidány bh na pv. 9.4.2009.
[6] VELKÝ TŘESK, 6+/7- (UIAA), 6. 9. 2008, Veronika Jecelínová, Roman Pešík. Přímo, pořád v linii spáry přes tři borháky až pod pravou část velkého převisu - štand (řetěz). Dále pravou částí převisu a nad ním mírně doleva ukloněnou stěnkou (2 bh) na její horní okraj. Odtud přímo nahoru přes skobu a další borhák, převisem (bh), dále stěnou (bh) do kouta a přes poslední nýt na vrchol.
Poznámka:Dodatečně odjištěno bh na pv. 9.4.2009
[8] NEBESKÉ ŤUKÁNÍ, 5- (UIAA), 5. 6. 2009, Jan Borovička a Roman Pešík. L1: (21 m) "Velkým třeskem" k jeho prvnímu štandu na polici. L2: (30 m) Traverz šikmo doprava po chodníčku (polici), dále šikmo vpravo rampou na její konec (štand). L3: (19 m) Mírně šikmo doleva na balkón a vlevo traverzem stěnou na hlavní vrchol (slaňovací řetěz cesty "Štofin").
Poznámka:L1: 4+; L2: 3; L3: 5- UIAA
[9] ŠTOFIN, 7+/8- RP (UIAA), 5. 6. 2009, Roman Pešík, Jan Borovička. L1: (21 m) Vpravo od cesty "Velký třesk" stěnou, dále plotnou podél vhloubení přes díru na horní okraj plotny (štand). L2: (26 m) Mírně vlevo přes převísek a poté stěnkou. Přes velký převis na balkónek (možnost štandovat) a přímo vzhůru na vrchol k slaňovacímu řetězu.