region  Střední Čechy
oblast  Kolínsko
sektor  Vlčí důl - Skály U Jezu
RYBÁŘKA
poznámka: Skála s výrazným převisem asi 10 m vysoká nejblíže Doubravčanům na levém břehu Výrovky. GPS jsou přibližné.
SEVERSKÁ CESTA, 7- RP (UIAA), 13. 9. 2003, Vladimír Střihavka, Jiří Bulíček. Vlevo od kouta přímo převisem přes dva borháky k řetězu v koutě.
ODPADLÍK, 6- (UIAA), 13. 9. 2003, Vladimír Střihavka, Jiří Bulíček. Levou částí nevýrazného pilíře ke skobě a horní částí stropového převisu šikmo doprava k nýtu v jeho horní části.
PRŮSTUPOVÁ CESTA, 4 (UIAA), 1985, Jiří Krejčí. Levou částí plotny pod převisem ke skobě a mírně šikmo vlevo. Poté stále nahoru vlevo kolem šutru pod horním pyramidovým převisem a jeho levou částí k nýtu. Nástup označen červenou šipkou.
ŠPINAVÁ CESTA, 4+ (UIAA), 13. 9. 2003, Jiří Bulíček, Vladimír Střihavka. Koutem ke skobě pod stropovým převisem, šikmo doprava ke druhé skobě a od ní přímo přes převislý šutr pod horním pyramidovým převisem a jeho středem k nýtu.
DRAVÁ VODA, 9- RP (UIAA), 15. 6. 2013, Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka. Koutem přímo přes dva nýty pod levou část stropového převisu a jím mírně šikmo vpravo přes další dva nýty ke slaňovacímu řetězu v jeho horní části.
THUNDER STRIKE, 8 A1 (UIAA), 9+/10- RP (UIAA), 15. 6. 2013, Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka. Rozeklanou lámavou stěnkou vpravo od kouta přes skobu k nýtu pod pravou částí střechového převisu. Dále jím přes nýt ke čtvrtému nýtu cesty "Dravá voda" a jí ke slaňovacímu řetězu na vrcholu střechového převisu.
Poznámka:Cesta nemá 7/2013 PP přelez! Klasu odhadujeme kolem 9+/10- UIAA pro lezce pod 180 cm. Problém lze řešit buď přes malé lišty mírně šikmo vlevo směrem k cestě "Dravá voda" nebo mohutným skokem na pravou horní hranu střechového převisu do obliny (čím výše tím lépe bere).
SPIDERMAN, 7+ (UIAA), 28. 9. 2003, Vladimír Střihavka, Martin Mayer. Pilířkem ke skobě pod stropovým převisem a přímo jeho pravou částí k ostrému zářezu, odtud šikmo doleva traverzem po hraně stropového převisu přes skobu k nýtu v jeho horní části.
LOMIKÁMEN, 5 (UIAA), 28. 9. 2003, Martin Mayer, Vladimír Střihavka. Mírně převislým rozeklaným koutem ke skobě a vpravo vedle velkého převisu nahoru. Dále pak pravou částí pyramidového převisu k nýtu.
ŽÍLA, 4+ (UIAA), 1985, Jiří Krejčí. Ve směru žíly přes skobu pod převísek a koutem šikmo doleva nahoru. Dále pak pravou částí pyramidového převisu k nýtu.
SEMAFOR, 3 (UIAA), 1985, Jiří Krejčí. Na polici vlevo vedle pilíře a podle něj ke skobě viditelně označené červeným puntíkem, dále nahoru pod převis ke skobě viditelně označené zeleným puntíkem a doprava nahoru ke skobě v horní části převisu.
PILÍŘ, 4+ (UIAA), 28. 9. 2003, Vladimír Střihavka, Martin Mayer, Pavel Strejček. Pilířem přes dvě skoby na balkónek ke třetí skobě a dále nahoru přes čtyři stupně ke skobě v horní části převisu.
KRAG, 5+ (UIAA), 28. 9. 2003, Martin Mayer, Vladimír Střihavka. Pod převis ke skobě a jeho středem ke druhé skobě a na balkónek nad ním. Poté přímo vzhůru převislým blokem na blok. Odtud šikmo vlevo ke skobě v horní části převisu.