region  Střední Čechy
oblast  Kolínsko
sektor  Vlčí důl - Střechové skály
PLOTNA MECHŮ
poznámka: Největší západní položená plotna s lehčími cestami.
MECHOMOR, 3 (UIAA), 9. 2008, František Pašek. Z terasy nad Kamenem Mudrců levým okrajem plotýnky a doprava k borháku cesty Dudlley.
DUDLLEY, 3+ (UIAA), 9. 2008, František Pašek. Z terasy nad Kamenem Mudrců levou částí plotýnky nahoru (borhák).
PLOTÝNKA, 4- (UIAA), 9. 2008, František Pašek. Z terasy nad Kamenem Mudrců plotýnkou nahoru (borhák).
LEVEJ ZUB (VAR.), 4 (UIAA), 19. 9. 2008, František Pašek. Z levé strany hranou na vrchol zubového výčnělku a cestou Něco na zub.
NĚCO NA ZUB, 4+ (UIAA), 19. 9. 2008, František Pašek. Od nástupu cesty Smrčec převisem a hranou na vrchol zubového výčnělku, přepadem do plotny a mezi cestami Plotýnka a Smrčec přes tři borháky přímo na temeno.
SMRČEC, 4 (UIAA), 7. 2008, František Pašek. Vpravo od ostrého zubového výčnělku stěnou přes borhák, na polici a po ní šikmo vpravo ke slanění (řetěz).
DLOUHEJ MECH, 4- (UIAA), 8. 2008, František Pašek. Stěnou přes dva borháky přímo nahoru ke slanění.
NÁSKOKEM V MECH, 4+ RP (UIAA), 8. 2008, František Pašek. Přes převis do stěny a šikmo vlevo přes dva borháky ke slanění (řetěz).
PROJEKT 1, 2008, František Pašek. ?
Poznámka:Rozdělaná cesta, nedolezeno.
PROJEKT 2, 2008, František Pašek. Převisem, dále stěnou přímo nahoru. Rozdělaná cesta, nedolezeno, obtížnost 6 a více.
Poznámka:Rozdělaná cesta, nedolezeno, obtížnost 6 a více.
HLEN DOLEVA VEN (VAR.), 4 (UIAA), 19. 9. 2008, František Pašek. Od borháku cesty Žabí hlen doleva za hranu a podél ní vzhůru (borhák) a dále ke slaňovacímu borháku.
ŽABÍ HLEN, 4 (UIAA), 7. 2008, František Pašek. Pod převisem šikmo vpravo a koutem vzhůru přes borhák. Na konci kouta doleva na balkón ke slaňovacímu borháku.
JASNÁ PÁKA, 3 (UIAA), 9. 2008, František Pašek. Zahliněnými policemi, přes malé převisy (borhák), přímo vzhůru na temeno, a doleva ke slaňovacímu borháku.
TUNA CHYTŮ, 3+ (UIAA), 7. 2008, František Pašek. Od nástupu přímo vzhůru (borhák), do vylomeného kouta po vypadlém bloku a nahoru.
HLEMEJŽDÍ PLOTNA, 3 (UIAA), 9. 2008, František Pašek. Po policích pod plotnu a plotnou přímo nahoru ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:Pozor chyty ve tvaru ulity jsou opravdu ulity.
SLIMÁK, 3- (UIAA), 9. 2008, František Pašek. Vlevo od Levé stříšky plotnami vzhůru.