region  Jižní Morava
oblast  Jevišovická pahorkatina
sektor  Vranovická skála
MALÁ STĚNA
poznámka: 8-12 metrů vysoký pás skal, nacházející se nalevo od Velké stěny.
oblast: Jevišovická pahorkatina, sektor: Vranovická skála, skála: MALÁ STĚNA
Obr.1: MALÁ STĚNA (VRANOVICKÁ SKÁLA), zstrnad , vystaveno: 2021

Obr.2: MALÁ STĚNA (VRANOVICKÁ SKÁLA), zstrnad , vystaveno: 2021

ŠMUCIK RYS, 2 RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup úplně vlevo koutem spárou ke slaňáku.
Poznámka:Friendy č. 1 až 3.Slaňák
VŽDY PŘIPRAVEN, 3 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Výraznou spárou ve stěně napravo od cesty Šmucik rys ke společnému slaňáku.
Poznámka:Friendy č.1 až 3. Slaňák
ZELENÉ ÚDOLÍ, 4 RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Stěnkou vpravo od Vždy připraven přes dva borháky ke slaňáku.
Poznámka:2bh, slaňák
PIONÝŘI VÝCHODU, 5 RP (UIAA), 2008, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Hranou vpravo od Vždy připraven přes tři borháky ke společnému slaňáku.
Poznámka:3bh, slaňák
ČASOVÁ TÍSEŇ, 5+ RP (UIAA), 2008, Ilja Březina, Vladimír Wolf. První cesta vpravo od levé hrany stěny, nástup pod převísek, přes něj přímo přes dva borháky ke slaňáku.
Poznámka:2bh.,slaňák V současnosti se o skálu opírá velký smrk, leze se nalevo od něj.
INVAZE, 5 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od Časové tísně přes borhák ( nyní za velkým smrkem) nahoru do spráry a tou ke druhému borháku a od něj nahoru ke slaňáku.
Poznámka:2bh,sl., Friendy č.1-3
NÁTLAK, 5 RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od Invaze přes tři borháky nahoru ke slaňáku.
Poznámka:3bh, sl.
SLUNEČNÍ HODINY, 5- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup na levé hraně propadlého terénu přes tři borháky šikmo doleva do slaňáku cesty Nátlak.
BZUM-BZUM, 4+ RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od cesty Sluneční hodiny ze spodu propadlého terénu převislým vytláčejícím koutkem přes tři borháky šikmo doleva ke slaňáku cesty Nátlak.
RÁNA PĚSTÍ, 6 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup stejně jako cesta Bzum-Bzum, od druhého borháku doprava nahoru ke třetímu borháku, přes převis ke čtvrtému borháku a nahoru ke slaňáku.
Poznámka:4bh, sl.
ŽLUTÉ NEBEZPEČÍ, 4- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup na pravé straně propadlého terénu přes převísek na polici k prvnímu borháku, od něj přímo ke druhému borháku a přes něj přímo přes převísek nahoru a odtud ke slaňáku cesty Rána pěstí.
Poznámka:2bh, sl.
SBĚRAČ, 2 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup výrazným koutem vpravo od cesty Žluté nebezpečí po friendech nahoru na konec koutu a odtud doprava stěnkou přes borhák ke slaňáku.
Poznámka:1bh, sl., Friendy č.1-4
POTEMNÍK, 4- RP (UIAA), 2009, Ilja Březina, Vladimír Wolf. Nástup vpravo od Sběrače koutkem do stěny k prvnímu borháku, po pilíři ke druhému borháku a plytkým koutkem ke třetímu borháku a dále nahoru ke slaňáku cesty Sběrač.
Poznámka:3bh, slaňák
KLOFAN, 6- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Potemník přes první borhák pod stropový převis přes druhý borhák na jeho špici na polici, z police mírně doprava ke třetímu borháku a od něj dále mírně doprava ke čtvrtému borháku v závěrečném převisu, přes něj na polici a ke slaňáku.
Poznámka:4bh,sl.,sada Friendy 1-3
SIROTEK, 7 RP (UIAA), 2010, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Klofan přes první borhák v převise do šikmé rampy, z ní šikmo doprava převisem přes dva borháky na velkou polici, z police přímo nahoru přes dva borháky ke třetímu borháku v závěrečném převise, přes něj nahoru na polici.
Poznámka:6bh,sl.,
ZAPLAŤ KRVÍ!!!, 5+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Sirotek šikmo doleva rampou, kříží cestu Sirotek, vlevo od převisu (i cesty Sirotek) spárou na polici ke čtvrtému borháku cesty Sirotek a tou ke slaňáku.
Poznámka:4bh, sl.,sada Friendy 1-3
MALÝ KAMÍNEK, 6- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Zaplať krví!!!, šikmo doprava spárou k prvnímu borháku a dále ke druhímu borháku, od něj doleva nahoru ke třetímu borháku a přes něj na polici, z police přímo nahoru ke čtvrtému borháku a přes něj ke slaňáku.
Poznámka:4bh,sl., sada Friendy č.1-4
SKIPPY, 5+ RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Převisem nebo spárou k prvnímu borháku cesty Malý Kamínek, dále ke druhému borháku a od něj doprava ke třetímu borháku, přes něj na polici a z police dále cestou Malý kamínek ke slaňáku.
Poznámka:3bh,sl., sada Friendy č. 1-4
SEČTENO A PODTRŽENO, 4 RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Skippy v koutě, přes borhák ve stěnce na polici a odtud cestou Malý kamínek ke slaňáku.
Poznámka:2bh, sl. sada Friendy č.1-3
ALERGIE, 4- RP (UIAA), 2009, Vladimír Wolf, Ilja Březina. Nástup vpravo od cesty Sečteno a podtrženo přímo nahoru k prvnímu borháku a od něj vytláčejícím koutkem ke slaňáku.