region  Střední Čechy
oblast  Kolínsko
sektor  Vlčí důl - Střechové skály
STŘECHOVÁ SKÁLA
poznámka: Skála s velkým převisem vysoká asi deset metrů. GPS jsou přibližné.
oblast: Kolínsko, sektor: Vlčí důl - Střechové skály, skála: STŘECHOVÁ SKÁLA
Obr.1: Střechová skála, jaro 2010., rpesik , vystaveno: 2010

NÁSTUPOVÁ, 3+ RP (UIAA), 1988, František Rámus. V levé části skalní stěny po poličkách šikmo vpravo, vzhůru a šikmo vlevo na vrchol.
Poznámka:Nutno použít vlastní jištění (smyce, friendy, vklíněnce)!
VZDUŠNÉ VÍRY, 8 RP (UIAA), 14. 9. 2008, Vladimír Střihavka, Ondřej Běhal. Nástup v levé části stěny šikmo vpravo směrem první borhák cesty „Magnetická“ a dále šikmo vpravo po hraně převisu přes první borhák cesty "Nezkoušená", třetí borhák cesty "Vytři si prdel magnéziem", a borhák "Chybné varianty" k hraně na vrchol.
MAGNETICKÁ, 6- RP (UIAA), 4. 4. 2007, Vladimír Střihavka, Ondřej Běhal. Nástup v levé části skalní stěny pod převis a jím přímo přes borhák do šikmé plotny, tou přes druhý borhák přímo ke slaňovacímu řetězu. 1
NEZKOUŠENÁ, 5 (UIAA), 1985, Jiří Krejčí. Vlevo od střechy pílířem a přes převísek k borháku a spárou v plotně mírně šikmo doleva a na vrchol.
Poznámka:Nutno použít vlastní jištění (smyce, friendy, vklíněne)!
NOČNÍ PYCH, 5- (UIAA), 11. 9. 2008, Ondřej Běhal. Hranou pilíře přes borhák přímo nahoru ke slanění.
OHŇOVÁ VARIANTA (VAR.), 5+ RP (UIAA), 1996, František Pašek. V levé části stěny pod střechou přes vršek pilíře k borháku cesty "Nezkoušená" a jí vzhůru.
VYTŘI SI PRDEL MAGNÉZIEM, 7+ RP (UIAA), 4. 4. 2007, Vladimír Střihavka, Ondřej Běhal. Rozrušeným nástupem vpravo od koutu přes malý převísek k borháku a mírně vpravo (druhý borhák) stropem a plotnou podél trhlinky přes třetí borhák k slaňovacímu řetězu.
TOMÁDUCHA (VAR.), 7+ (UIAA), 11. 9. 2008, Ondřej Běhal stř. Vladimír Střihavka. Cestou „Ch*i*ba“ k jejímu prvnímu nýtu a šikmo vlevo přes druhý borhák cesty „Vytři si prdel magnéziem“ a jí k vrcholovému řetězu.
CHYBNÁ VARIANTA (VAR.), 8- (UIAA), 11. 9. 2008, Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka. Cestou Ch*i*ba k druhému nýtu, odtud mírně vlevo k druhému nýtu cesty Tomáducha a jí nahoru.
CH*I*BA, 8+ RP (UIAA), 23. 11. 2006, Ondřej Běhal, Ondřej Ďoubal, Roman Pešík. V levé části jižní stěny do převisu a jeho levou částí přímo prěs dva nýty a dále mírně šikmo vpravo vzhůru s využitím druhého nýtu cesty "Cliffhanger" k vrcholovému řetězu.
CLIFFHANGER, 9- RP (UIAA), 1999, Pavel Novák(2) stř. Vladimír Střihavka, Norbert Klvaň. Středem jižní stěny pod převisem přes hrot (smyce) mírně šikmo vlevo k prvnímu nýtu a přímo převisem k druhému nýtu a k vrcholovému slaňovacímu řetězu. 1
SKALNÍ MUŽI, 9- RP (UIAA), 2008, Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka. Vpravo od cesty "Cliffhanger" převisem přímo vzhůru přes dva borháky k řetězu.
PROHLÍDKA, 8 RP (UIAA), 1999, Pavel Novák(2). Cestou „Pod střechou“ ke druhému borháku, odtud doleva převisem přes dva borháky k slaňovacímu řetězu cesty "Cliffhanger" na konci převisu.
POD STŘECHOU, 5 RP (UIAA), 1996, František Pašek. V pravé části jižní stěny pod střechou koutem a plotnou přes tři borháky stále šikmo vpravo ke slaňovacímu borháku. 1
VODÁCI FRČEJ, 5- RP (UIAA), 1996, František Pašek, Antonín Vencovský. V pravé stěnce přes převísek se skobou a dále plotnou k poslednímu borháku cesty "Pod střechou". 1
MOZOULE, 8/8+ RP (UIAA), 14. 9. 2008, František Rámus, Ondřej Běhal, Vladimír Střihavka. Nástup od cesty „Duniblok vznešený“, šikmo vlevo přes první borhák cesty „Vodáci frčej“ do kouta ke druhému borháku cesty „Pod střechou“ a cestou „Prohlídka“ k vrcholovému řetězu cesty „Cliffhanger“.
DUNIBLOK VZNEŠENÝ, 5+ RP (UIAA), 1996, František Rámus. Přes dunivý blok převisem do šikmé stěny a jí přes dva borháky a vlevo ke slaňovacímu borháku.
VZDUŠNÉ ZÁMKY, 6+ (UIAA), 5. 11. 2008, Vladimír Střihavka, Rostislav Staněk. Šikmo vlevo přes první borhák cesty Duniblok Vznešený, dále ve směru na druhý borhák cesty Vodáci frčej, do kouta a dále ve směru při zachování linie převisem ke štandu v pravé části velkého střechového převisu.
Opravil: Zapsal: Email: Kdy:
Střihavka Vladimír obehal strihavka(Z)volny.cz 26. 11. 2008 20:23:23
Materiál: Počet: Datum: Poznámka:
Tyčka ČHS - pro vrch. krabici 1 v ceste "vytri si prddel magneziem"