region  Jižní Čechy
oblast  Skály u Písku
sektor  Stará strana
ROZEKLANÁ
poznámka: Jedná se o komplex skal. Levá část je poměrně členitá. Střední část je nejvyšší. Pravou část tvoří převislá stěna.
oblast: Skály u Písku, sektor: Stará strana, skála: ROZEKLANÁ
Obr.1: ROZEKLANÁ , vystaveno: 2021

ČERNÝ PECHOUŠ, 8+ (UIAA), 26. 1. 2008, Ivan rose. Nástup napravo od výrazné spáry ve středu stěny, přes plotnu nahoru.
Poznámka:nýty.
1 MARIINA, 3 (UIAA), V levé části masívu, mírně doprava do zářezu a jím dále na vrchol.
VARIANTA PRAŽSKÉ, 6- (UIAA), Stano Glejdura. V levé části stěny pod převislý vystouplý blok, přes tento blok nahoru, nejištěno.
1 PRAŽSKÁ, 5 (UIAA), V levé části stěny prod převislý vystouplý blok, dále šikmou spárou vpravo do díry a odtud přímo na vrchol.
MECHOVÁ, 3 (UIAA), V pravé části stěny koutem na vystouplý balvan, z něj odtud přímo na vrchol.
KŘÍŽOVÁ, 5- (UIAA), Cesta začíná v pravé části skály, vede traverzem přes celou stěnu.
PIVO, 6 (UIAA), J. Novák(1). Cesta vede v pravé boční stěnce, přes 1 nýt na vrchol.
JARNÍ KOMÍNEK, 2 (UIAA), Členitý komínek vlevo od pamětních desek.
APSIDA, 5- (UIAA), Přes mechovou stěnku do díry, přes staré nápisy dále na vrchol.
SKALÁCKÁ, 7 (UIAA), 1967, Jiří Pechouš, Pavel Stříbrný. Převislá stěna vpravo od Apsidy, po lámavých stupních pod převis, odtud doprava nahoru. Pozor, hodně lámavé. Původní klasifikace VI/A2.
HOSTIE, 7- (UIAA), Rudolf Klíma. Levá varianta nástupu do Plátkova koutu.
1 PLÁTKŮV KOUT, 5 (UIAA), Jiří Plátek. Přes členitý žlábek k výraznému koutu a jím na polici a přímo na vrchol (varianta - traverzem doprava a při pravé hraně na vrchol).
ZÁVOJOVÁ HRANA, 7 (UIAA), 1968, Pavel Stříbrný, Jaroslav Maňák. Nástup jako Plátkův kout, pod výrazným koutem traverz dovprava přes nýt a dále na pravou hranu a tou na vrchol. Původní klasifikace VI/A1.
Poznámka:skoby.
RYBÁŘSKÁ, 5 (UIAA), 1954, Zdeněk Hrubec, Muška, Pošmourný. Vpravo za rohem od Závojové hrany stěnou na vrchol věžičky.
STÁŇŮV KOUTEK, 4 (UIAA), V levé části stěny koutkem krátce vzhůru a pak doprava na vrchol.
1 DÁMSKÁ STÍNOVÁ, 5+ (UIAA), 1954, J. Kužvart. V levé části stěny koutkem krátce vzhůru a pak doprava na vrchol.
CIVILNÍ, 6- (UIAA), Vpravo od Dámské stínové přes členitou hranu do kouta a jím na vrchol.
PÁNSKÁ STÍNOVÁ, 6 (UIAA), Zářezem do díry, dále vlevo na hranu a odtud na vrchol (stejné jako u Dámské stínové).
VARIANTA PÁNSKÉ STÍNOVÉ, 7+ (UIAA), Nástup vpravo od Pánské stínové, z díry doprava ubíhající spárou na vrchol.
BRANCŮV VÝKŘIK, 8+ (UIAA), 2001, Michal Nedomlel. Stěnou vlevo od Viktorovy šestky.
Poznámka:4 nýty.
VIKTOROVA ŠESTKA, 7+ (UIAA), 1955, Viktor Mikeš, Milena Voldřichová. Výraznou spárou středem stěny do díry a odtud přímo na vrchol, nebo varianta traverz doprava do spáry a na vrchol 7-. Původní klasifikace VI/A2.
Poznámka:skoby
KOUSEK PO SILNICI, 8+ (UIAA), Jiří Pechouš. Plotnou přes dva kruhy na vrchol.
Poznámka:dodělal S. Kořínek
VOJENSKÁ, 7 (UIAA), Šikmou doleva ubíhající spárou v pravé části stěny na vrchol. Původní klasifikace VI/A1.
PROJEKT, Michal Nedomlel. Přímo stěnou přes dva nýty.
PROJEKT II., Michal Nedomlel. V právé části stěny u hrany (vlevo od Lesácké).
LESÁCKÁ, 4- (UIAA), Zarostlým žlábkem se spárami na vrchol.