region  Jižní Čechy
oblast  Skály u Písku
sektor  Stará strana
VSTUPNÍ
poznámka: Jedná se o vertikálně vrstvenou skálu. Stěna je často mokrá, zejména v jarních měsících.
oblast: Skály u Písku, sektor: Stará strana, skála: VSTUPNÍ
Obr.1: VSTUPNÍ , vystaveno: 2021

PŘES DÍRU, 5+ (UIAA), V levém koutku po nepříznivě vrstvené skále na odštěpený blok, traverz vpravo do díry a na vrchol.
VARIANTA CESTY PŘES DÍRU, 6 (UIAA), V levé části stěny přímo přes nýt a do díry, dále na vrchol.
SKOBOVÁ, 6+ (UIAA), Středem stěny na vrchol přes malý převis(dva nýty). Varianta nástupu: pod převis pravou částí stěnky.
Poznámka:skoby.
ROH, 7 (UIAA), V levé části hranou přes dva nýty a převis na vrchol.
AKÁTOVÁ, 3 (UIAA), Vlevo, spárou za odštípnutým balvanem šikmo vpravo na vrchol.
BEZEJMENNÁ, 3 (UIAA), Vlevo, spárou ve stěnce (nýt) šikmo vpravo na vrchol.
ŠIROKÝ KOMÍN, 2 (UIAA), V levé části stěny komínem vzhůru pod strop a vlevo na vrchol.
CESTA ZMRZLÝCH ÚSMĚVŮ, 7 (UIAA), 1968, Pavel Stříbrný, Jaroslav Slánský. Vpravo od komínu přes mohutný převis na vrchol (dříve VI+A2).
Poznámka:skoby
VARIANTA, Michal Nedomlel. Mezi cestou zmrzlých úsměvů a Pater Noster.
PATER NOSTER, 6+ (UIAA), Spárou vpravo od převisu vzhůru přes další převisy(3 nýty), v horní části přechod do levé stěny a tou na vrchol.
Poznámka:skoby.
CONGRATULATIONS, 7+ (UIAA), Stano Glejdura. Mezi Pater Noster a Olivětínskou hranou, nejištěno
OLIVĚTÍNSKÁ HRANA, 6 (UIAA), 1969, Jiří Pechouš. Nástup cestou Sokolík, na balkoně přechod vlevo přes nýt na hranu a odtud přes další nýt na vrchol.
SOKOLÍK, 5- (UIAA), Spárou na balkon, odtud traverz zleva pod převisy a na vrchol. Varianta: z balkonu přímo na vrchol (přes nýt) 5+.
CESTA STĚNKOU, 6 (UIAA), Pavel Stříbrný. Mezi Sokolíkem a Spárou pouze stěnkou na vrchol.
ZVONKOVÝ TRAVERZ, 3 (UIAA), Traverz přes celou dolní část stěny od Pater noster oběma směry.
SPÁRA, 4+ (UIAA), V pravé části stěny šikmo spárou na kazatelnu a na vrchol.
ŠIROKÁ SPÁRA, 4+ (UIAA), V pravé části stěny širší spárou na kazatelnu a na vrchol.
BOČNÍ, 3+ (UIAA), Zářezem na pravém okraji na plošinu, odtud stěnkou vlevo a doprava na vrchol.
STARÝ VÍNO, 7- (UIAA), J. Novák(1), S. Kořínek. Stěnou a trhlinou nahoru (přes 1 nýt).
SPÁRÁ, 5+ (UIAA), Cesta začíná vpravo od Starýho vína, spárou přes převis.
MÍŠOVA CESTA, 5+ (UIAA), 1966, M. Brož. Z plošiny pravou spárou pod převis na vrchol.