region  Jižní Čechy
Obr.1: LIPICE (LIPICE), zstrnad , vystaveno: 2020

Obr.2: LIPICE (LIPICE), zstrnad , vystaveno: 2020

Obr.3: LIPICE (LIPICE), zstrnad , vystaveno: 2020

ODLOŽKA, 3 (UIAA), 1978, Stanislav Hlaváč. V levé části masívu, krátkou stěnkou na vrchol.
OBKROČÁK, 4+ (UIAA), 1978, Karel Hübner, Novák. Plotnou vlevo od výrazného kouta v l. části pod výrazný převis a přes něj (nýt) na vrchol.
Poznámka:skoba
KOUTOVÁ, 4+ (UIAA), 1978, Karel Hübner, Novák. Šikmým koutem , v závěru 2m doleva komínově na vrchol.
Poznámka:skoby
PRVNÍ, 3 (UIAA), 1978, J. Troup, J. Novák(1). Vpravo od kouta stěnou do díry a zářezem na vrchol.
Poznámka:kruh
BOROVIČKA, 4+ (UIAA), 1978, J. Troup, Karel Hübner, J. Novák(1). V nejnižším bodě masivu pravým žlábkem vzhůru na balkón k borovici, odtud vpr. do stěny a zářezem na vrchol.
ŽÍLA, 4+ (UIAA), 1978, Stanislav Hlaváč, J. Novák(1). V pr. části předskalí středem plotny na balkon a poté mírně přev. zářezem k charakteristické bílé žíle, podél ní na vrchol.
AMONTILADO, 7+ (UIAA), Stano Glejdura, J. Novák(1). Středem stěny na balkon, dále plotnou k vrcholu.
DUBOVÁ, 5+ (UIAA), 1977, Karel Hübner, J. Novák(1). Nástup na velkém zarostlém balkóně u mohutného dubu jehož žaludy se nabíjejí pistole žaludovky. Odtud těžce přes velký převis (skoba) na balkón k charakteristické spáře (asi má charakter...) a na vrchol.
Poznámka:skoba
INTERUPČNÍ, 4 (UIAA), 1978, J. Novák(1), Stanislav Hlaváč, J. Troup. Vpravo od dubu stěnou na policia dále na vrchol.
ZATRACENÝ VEDRO, 5- (UIAA), 1981, J. Novák(1). V levé části stěny pod doleva ubíhající spáru a tou na vrchol.
UKRADENÁ, 6- (UIAA), 1977, Karel Hübner, Wimer. Přev. vhloubením pod převis, přes něj a dále nahoru.
Poznámka:skoby
KÁVA, 5- (UIAA), 1977, Karel Hübner, Wimmer. Koutem šikmo doleva do jeskyňky, odtud doprava, pr. okrajem plotny přes stupně na vrchol. Varianta: z jeskyňky přímo přes převis nahoru.
POHODLNÁ, 4+ (UIAA), 1978, J. Troup, J. Novák(1). Sokolíkovitým zářezem po hraně na trav. balkón, odtud pr. koutem přes převis na vrchol. Varianta: nástup stěnou vpravo od zářezu.
PEVNÁ, 4+ (UIAA), 1977, J. Novák(1), J. Troup. Koutem přes převísky na balkon, z něj přímo na vrchol nebo traverzem doprava a na vrchol.
Poznámka:skoby
BUDĚJOVICKÁ, 4 (UIAA), 1977, Karel Volena. Za rohem ve svahu šikmou plotnou doleva pod převis, odtud traverz vl. na hranu a jí na vrchol.
KRÁTKÁ, 3 (UIAA), 1979, Kosina. Vpravo od Budějovické koutem na vrchol.
SÍGOVO KOMÍN, 3 (UIAA), 1979, Z. Schwarzkopf st.. Koutem vpravo od Budějovické (jako Krátká), poté doprava do komína a na vrchol.
Poznámka:skoba.
BÍLÝ KOMÍNEK, 3 (UIAA), Krátkou stěnkou do hlubokého zářezu a na vrchol.
ŠÍPKOVÁ, 4+ (UIAA), 1977, Marie Brůžková. Stěnou pod převis (skoba) a přes něj vpr. na vrchol.
OTAVSKÁ 1109, 5 (UIAA), 2019, Stanislav Hlaváč, J. Novák. Nástup jako na Dubovou, vpravo koutem a přes sokolíky ke sl. řetězu. (2 Bh)
PÍSECKÁ, 4+ (UIAA), 2019, Stanislav Hlaváč. Mezi cestami Budějovická a Krátká, koutkem (Bh) a dále stěnkou (2. Bh) ke sl. řetězu.