sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Nad přívozem
MAJDALÉNA - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
poznámka: Nový prvovýstup se musí předem oznámit správci oblasti.
ŠEDIVEJ PUBERŤÁK, VIIc (Písk.Sasko), 5. 9. 2017, David Obermann x Tomáš Sobotka(1). Vlevo od Rehabilitace spárou a podél trhlin ke slanění..
REHABILITACE, VIIc (Písk.Sasko), 5. 9. 2017, Tomáš Sobotka(1) x David Obermann. Z balkonu vlevo od cesty Jako pako kyzovou stěnou a podél trhlin slanění..
NARKÓZA, VIIIc (Písk.Sasko), 5. 9. 2017, Tomáš Sobotka(1) x David Obermann. V levé části masívu vlevo od koutu stěnou přímo přes borhák ke slanění.
ASKETA, Xa RP (Písk.Sasko), 27. 12. 2017, Tomáš Sobotka(1) stř. David Obermann. Mezi cestami Narkóza a Dehťák hranou výše asfaltovým stokem přímo ke slanění..
DEHŤÁK, VIIIc (Písk.Sasko), 5. 9. 2017, David Obermann x Tomáš Sobotka(1). V levé části masivu  zelenou stěnkou vlevo od tupé hrany přímo podél asfaltového stoku ke slanění..
ZAPOMENUTÁ, VIIc (Písk.Sasko), 13. 3. 2019, David Obermann stř. Tomáš Sobotka(1). Z police v údolní stěně šikmo vlevo k bh a přímo výše zářezem na vrchol.
VÍTR V KAPSE, VIIb (Písk.Sasko), 2. 10. 2002, Pavel Henke, Pavel Bechyně. Z horní police v S stěně, vlevo od velkého kouta, spárou a hranou na vrchol.
[s.] KOLÍBKA HNISU, VIIc (Písk.Sasko), 2. 10. 2002, Pavel Bechyně, Pavel Henke. Z horní police v S stěně hranou vlevo od cesty „Brutalitou ke slávě“ přímo na vrchol.
[r.] BRUTALITOU KE SLÁVĚ, IXb (Písk.Sasko), 1. 10. 2002, Pavel Henke, Vladimír Kadlčík, Pavel Bechyně. Z horní police v S stěně středem stěny přes K a borhák ke spáře. Tou n. v.
1 [i.] JAKO PAKO, VIIIb (Písk.Sasko), 2. 10. 1993, Richard Litochleb(1). Vlevo od „Ocelové spáry“ stěnou přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku. 1
[h.] OCELOVÁ SPÁRA, VIIa (Písk.Sasko), 24. 9. 1975, Jiří Šlégl, Karel Skopec. Spárou v S stěně na její konec (stanoviště). Přes převis a vlevo na vrchol.
[g.] LEZE LEZE PO ŽELEZE, IXb (Písk.Sasko), 22. 9. 1993, Petr Laštovička(2) , Richard Litochleb(1). Vpravo od „Ocelové spáry“ přes 3 borháky a mírně vpravo ke 4. BH. Stěnou přímo k 5. borhák ke slaň. K.
[f.] BOD G, Xb (Písk.Sasko), 1995, V pravé části S železité stěny přes 3 borhákyke 4. borháku cesty „Leze, leze po železe“. Tou ke K
1 [e.] ZKOUŠKA TVRDOSTI, VIIIb (Písk.Sasko), 10. 10. 1993, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2). SZ hranou přes 2 K, výše koutem a zpět na hranu ke 3. kruhu. Nad ním mírně vlevo ke 4. K. (slanění).
PŘITVRZENÍ, IXc (Písk.Sasko), 29. 7. 2012, Thomas Küntscher. Jako  Zkouška tvrdosti ke 3 kruhu Dale přvýše koutem a zpět na hranu k 2. k cesty Splynutí duši zprava  a tupou hranu (2 kruhy) k slaňáku (55m).
[k.] SPLYNUTÍ DUŠÍ, VIIc (Písk.Sasko), 30. 8. 1979, Zdeněk Weingartl, Pavel Weingartl, Rostislav Sedliský, Miroslav Michlík. Nástup v SZ stěně, traverz doprava za hranu do údolní stěny a tou ke K. Vlevo na hranu a šikmo doprava do kouta. Koutem do římsy (2. kruh), stěnou šikmo vpravo do komína a jím na vrchol.
NESMRTELNÁ TETA, IXc (Písk.Sasko), 29. 7. 2003, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Vlevo od cesty „Údolní kout“ stěnou (kruh) k 1. kruhucesty „Splynutí duší“. Stěnou přímo přes 5K n. v.
[j.] ÚDOLNÍ KOUT, V (Písk.Sasko), 28. 9. 1982, Miroslav Michlík, Petr Laštovička(1) . Výrazným koutovým komínem v SZ stěně do sedla mezi vrchol a předvrchol. Komínem n. v.
2 [d.] NYMFOMANKA, VIIIb (Písk.Sasko), 17. 7. 1998, Michal Burda, Rostislav Sedliský. „Údolním koutem“ několik m vzhůru a vpravo podél hrany přes 5 borháků na vrchol.
RESTART, Xb (Písk.Sasko), 30. 4. 2010, Tomáš Sobotka(1), David Obermann. Středem S. stěny vlevo od cesty”Hranostoj”přes 4 borháky do cesty “Hranostoj”
[c.] HRANOSTOJ, IXc (Písk.Sasko), 1995, Martin Červenka, Richard Litochleb(1), Jiří Slavík, Martin Rýva, František Hochwalder. Hranou vlevo od cesty „Labská odyssea“ (3 K a 4 BH).
ČESKÁ SODA, IXb RP (Písk.Sasko), 23. 10. 2003, Tomáš Sobotka(1) stř. Ondřej Beneš. Vpravo od cesty „Hranostoj“ stěnou přímo přes 3 borhákydo sokolíka cesty „Labská odyssea“. Tou na vrchol.
[b.] LABSKÁ ODYSSEA, VIIb (Písk.Sasko), 2. 6. 1975, Jiří Šlégl. V údolní stěně koutem a spárou na předskalí (stanoviště). Šikmo doleva a sokolíkem přes převis ke K. Sokolíkem a hranou na předvrchol. Komínem na vrchol.
1 LÉTO POD STŘECHOU, IXa (Písk.Sasko), 21. 8. 2011, Konrad Schlenkrich x Stefan Hille. Vpravo “Labské odysey” koutem a doprava stěnou přes 2 kruhy na pilíř ke 3. kruhu. Dále stěnou nejprve vlevo 4 K přímo přes převis  5 K, 6 K a 7 K kruh ke slan. bh.
[a.] VETŘELEC, VIIIa (Písk.Sasko), 16. 5. 1983, Pavel Weingartl, Miroslav Michlík. JZ hranou na předskalí (hodiny) a stěnou ke K. Doprava na hranu, šikmo doprava stěnou na předvrchol a komínem na vrchol.
[o.] VTĚRKA, VIIb (Písk.Sasko), 18. 9. 2002, Pavel Bechyně, Vladimír Kadlčík, Pavel Henke, J. Sitař. Vpravo od J hrany spárou ke K, výše stěnou šikmo vlevo pod převis. Přes převis a stěnou zprava na vrchol.
PARAZIT, Xa RP (Písk.Sasko), 14. 4. 2013, Tomáš Sobotka(1) stř. David Obermann. vlevo od Levitace stěnou přímo přes první BH a výše trhlinou přes druhý ke třetí BH, přímo stěnou přes čtvrtý BH výše hranou k poslední BH cesty Levitace.
LEVITACE, IXc RP (Písk.Sasko), 27. 5. 2003, Tomáš Sobotka(1) stř. Ondřej Beneš. JV stěnou, vpravo od cesty „Vtěrka“ přes 6BH.
TERMIKA, IXc (Písk.Sasko), 26. 8. 2018, Tomáš Sobotka(1) stř. Miloš Otáhal. Vpravo od cesty Levitace koutem a stěnou přímo přes K a 3 borháky ke slaňáku.
[p.] ENYKY - BENYKY, VIIc (Písk.Sasko), 27. 9. 2002, Pavel Henke, Pavel Bechyně. Z horní police vpravo od J hrany stěnou přes borhák na vrchol.
[t.] MAJDALÉNO DEJ MI LŮNO!, VIIc (Písk.Sasko), 4. 10. 2002, Pavel Bechyně, Slavomil Krob, Pavel Henke. V levé části JV stěny (z horní police) spárou přes borhák a vpravo stěnou na vrchol.
[n.] REZATÁ MOTYKA, III (Písk.Sasko), 3. 9. 2002, Pavel Bechyně, Pavel Henke. V JV stěně třetí nebo čtvrtou spárou zprava na vrchol.
[m.] SMETIŠTNÍ SPÁRA, II (Písk.Sasko), 3. 9. 2002, Pavel Bechyně, Pavel Henke. V JV stěně druhou spárou zprava na vrchol.
[l.] DĚRAVÝ HRNEC, II (Písk.Sasko), 3. 9. 2002, Pavel Bechyně, Pavel Henke. V pravé části JV stěny první spárou zprava na vrchol.
Z důvodu vyčerpání možností vytyčení nových logických linií nové prvovýstupy jen se souhlasem správcem oblasti. Oznámení správců Pravého a Levého břehu v Labském údolí 17.8. 2011