sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Centrální část
MALÁ BAŠTA - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou zákázány. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
poznámka: Nový prvovýstup se musí předem oznámit správci oblasti.
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - pravý břeh, podsektor: Centrální část, skála: MALÁ BAŠTA - M
Obr.1: MALÁ BAŠTA - M (Labské údolí - pravý břeh), foto: z aplikace Black , vystaveno: 2018

1 CROWD SALAT, IXa (Písk.Sasko), Vlevo od „Panamericana“ stěnou vlevo a hranou, nahoře přes stříšku přes 9 borháků ke slaňáku.
PANAMERICANA, Xa RP (Písk.Sasko), 3. 2014, Jörg Andreas stř. Felix Neumärker. Cca 15m vlevo od „Hezké Iny“ stěnou na balkónek (kruh). Koutem, žebrem a hranou přes 6K ke slaňáku.
3 SOUTĚŽ KRÁSY, VIIc RP (Písk.Sasko), Cestou „Hezký Alfréd“ ke 4. BH. Dále stěnou přes 4 borháky doleva do kouta a vlevo stěnou přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
2 POSLEDNÍ TANGO V HAVANĚ, VIIIb (Písk.Sasko), 28. 3. 2020, Richard Litochleb(1), Antonín Pekař, Petr Laštovička(2). Nástup vlevo od cesty “Hezká Ina”. Stěnou přes 3 Bh do cesty “Soutěž krásy”. Tou přes 4 Bh a šikmo vlevo do výrazného kouta. Jím a stěnou (6 Bh) na vrchol.
9 [k.] HEZKÁ INA, VIIc (Písk.Sasko), 1998, Michal Burda, Rostislav Sedliský. Cestou „Hezký Alfréd“ ke 4. BH. Dále vlevo stěnou přes 7 borháků ke slaňovacímu K.
7 [j.] HEZKÝ ALFRÉD, VIIIa (Písk.Sasko), 1998, Michal Burda, Rostislav Sedliský. Středem stěny přes 12BH ke slaňovacímu K. 1
1 PŘÍMÝ ALFRÉD, VIIIb RP (JPK), 18. 3. 2021, Richard Litochleb(1), Richard Litochleb(2), Antonín Pekař. Stěnou vlevo od  cesty "Černá spára" přes 7 Bh k 6. Bh cesty "Hezký Alfréd". Logický samostatný nástup.
Poznámka:Cesta má cca.57m.
POCHCAT PATNÍK, VIII (JPK), VIIIa (Písk.Sasko), 27. 9. 2017, Miroslav Dědek(2) stř. Ladislav Skobla stř. Jiří Chocholoušek. Vpravo od cesty „Černý spáry" podél trhliny  vlevo ke kruhu na balkon dále stěnou přes 3 kruhy k 6. bh od cesty „Baštění" od něj vpravo do spáry ke kruhu a podél hrany ke slan bh.
Poznámka:Pozor slanění do převisu.
1 [i.] ČERNÁ SPÁRA, VIIa (Písk.Sasko), 2. 5. 1976, Radomír Souček, Jindřich Strauss, Jiří Sýkora. Nástup v koutě. Stěnou pod převis a traverz přes kruhu  doleva na začátek spáry. Tou přes 2 kruhy na vrchol.
2 BAŠTIÁLNÍ BAŠTLENÍ, IXb (Písk.Sasko), 26. 4. 2015, Jens Manka x Konrad Schlenkrich. Vpravo od nástupu „Černé spáry“ trhlinou kruh  na balkón. Zpočátku převislou hranou a stěnou (10 borháků) ke slaňáku.
2 [h1.] JOHANKA, VIIIb (Písk.Sasko), 13. 7. 2002, Michal Burda, Rostislav Sedliský. Jako „Černá spára“ k kruhu, dále přímo stěnou přes 7K ke slaňovacímu K.
[h.] PRCEK GABRIEL, VIIc (Písk.Sasko), 20. 5. 1989, Milan Krauskopf, J. Šiler, Pavel Černý(2). Nástup z police v nejnižší části masivu. Stěnou a spárou do kouta, přes převis a stěnou ke K „Feroxácké“. Stěnou přes velký převis (2. kruh) a stěnou přímo na vrchol.
1 ZEMĚ ANTILOP, VIIc (Písk.Sasko), 21. 5. 2005, Tomáš Dolenský stř. Petr Waller. Vlevo od cesty”Intervence” stěnou přímo k 1. K. Dále mírně vlevo přes 3K. pod převis. Vlevo při hraně přes 5. K. a 6. K. do spáry. Tou krátce vzhůru a stěnou šikmo vlevo pod převis. Přes převis (7. K. ), stěnou přímo ke hraně a tou přes 8. k. na vrchol.
SVAČINKA, VIIIa (Písk.Sasko), 9. 3. 2014, Pavel Rýva, Petr Livonec. Od 3 kruhu cesty”Země Antilop” středem stěny 4 BH na balkon spárou a mírně zleva k 5 BH a převislou 6 BH přímo 7 BH ke slaňovacímu BH.
1 [g.] INTERVENCE, VIIc (Písk.Sasko), 3. 4. 1990, Milan Krauskopf. Hranou vlevo od kouta „Jasné zprávy“ přes 3K na vrchol. 1
[g1.] INTERVENCE - VAR., VIIb (Písk.Sasko), 26. 4. 1995, Stanislav Lukavský(1), Milan Krauskopf. Vlevo od „Jasné zprávy“ spárou na hranu.
[f.] FEROXÁCKÁ, VIIa (Písk.Sasko), 15. 8. 1978, Jiří Kašák. Spárou jako „Jasná zpráva“ a vlevo stěnou na balkón ke K. Traverz vlevo a stěnou do žlabu. Jeho pravou hranou na vrchol. 1
1 [e.] JASNÁ ZPRÁVA, VIIa (Písk.Sasko), 1. 10. 1984, Miroslav Michlík, Petr Laštovička(1) . Ve středu Malé Bašty výraznou koutovou spárou přes K na vrchol.
7 [d1.] AMERICKÝ SEN, VIIb (Písk.Sasko), 2002, Pavel Rýva. Vpravo od cesty „Jasná zpráva“ stěnou přes 9BH ke slaňovacímu K. 1
2 [d.] CHLADOJAHODA, VIIb (Písk.Sasko), 19. 9. 1986, Jiří Forman. Nástup hranou vpravo od cesty „Americký sen“ k 1. K. Do díry a stěnou přes poličku ke 2. K. Mírně vlevo, stěnou do mělké díry a vzhůru ke žlutému pásu. Žebírkem přes převis na římsu a stěnou přes 3. kruhu do koutku. Podél spárky na vrchol. 1
3 PLODNÝ ROK, VIIIa RP (Písk.Sasko), 21. 4. 2007, Pavel Rýva a Jan Švihnos. Trhlinou a stěnou přes 6 borháků ke slaňovacímu borháku. 1
1 [c.] DROBNÁ SPÁRA, VIIa (Písk.Sasko), 1. 6. 1976, Radomír Souček, Jindřich Strauss. Třetí spárou zprava vzhůru na velkou plošinu a koutovou spárou přes K na vrchol.
1 DOBROU CHUŤ, VIIb (Písk.Sasko), 12. 6. 2008, Miloslav Zedník stř. Petr Waller. Jako “Drobná spára” na polici. Vpravo stěnou přes 5K. k hodinám, od nich mírně zprava ke slaňovacímu K. 1
1 [b.] UTEČEME NA JIH, VIIa (Písk.Sasko), 15. 8. 1982, Luboš Novák, D. Klučková, Pavel Kulík, L. Mergl. Druhou spárou zprava šikmo doprava vzhůru až na její konec. Dále přímo stěnou přes 2 kruhy na vrchol. 1
1 [b1.] UTEČEME NA JIH - VAR.PŘÍMÁ, VIIa (Písk.Sasko), Vpravo od nástupu stěnou a trhlinou do spáry.
3 [a1.] ADRENALINE, VIIb (Písk.Sasko), Pavel Rýva. V pravé části masivu přes 6 borháků k 1. kruhucesty „Utečeme na jih“.
Poznámka:shora
2 [a.] HEJKAL, VIIc (Písk.Sasko), 5. 10. 1985, Miroslav Michlík, Petr Laštovička(1) . Vlevo od pravé hrany k 1. K, stěnou přes 2. K do žlábku. Jím a spárou na balkónek na hraně. Doleva ke 3. kruhu a vpravo hranou na vrchol.
3 HÁK ZA HÁKEM, VIIIa RP (Písk.Sasko), 21. 5. 2009, Jakub Měkota stř. Filip Křivinka, Aleš Petrů, Ivoš Pokorný. Vpravo od cesty „Hejkal“ stěnou a hranou přes 11BH ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:Lepší zaštandovat na polici u 9.bh (1.délka AF VIIIa - RP VIIIb a 2.délka RP VIIc) . V cestě 8 borháků Kouba 19cm a 4 ČHS pískovcové borháky 20cm.
NEPOVEDENÉ SLUNCE, VIIIc (Písk.Sasko), 16. 5. 2017, Vladislav Nehasil, Jan Paul. Ve středu J stěny sokolíkem a stěnou (2 kruhy) na polici ke 3. kruhu. Stěnou šikmo vlevo do cesty Hák za hákem a tou n. v.
PŮLMĚSÍC, VIIa (Písk.Sasko), 16. 5. 2017, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. V levé části J stěny zalomenou spárou na polici a vpravo ke 3. kruhu Nepovedené Slunce. Stěnou ke žlabu a jím (hodiny a smyčky) na vrchol.
1 POSLEDNI CESTA DO HAVANY, VIIIb (JPK),
Z důvodu vyčerpání možností vytyčení nových logických linií nové prvovýstupy jen se souhlasem správcem oblasti. Oznámení správců Pravého a Levého břehu v Labském údolí 17.8. 2011