sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Krkavčí ostroh
KAMZIČÍ HROT
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
[g1.] FAJN DŽOB, VIIIb (Písk.Sasko), 25. 5. 2002, Vladislav Nehasil, David Nehasil. Od S úzkým komínem, výše podél spár k 1. K. Středem S stěny přes 2 kruhy na vrchol.
[g.] MATEMATICKÁ CESTA, VIIc (Písk.Sasko), 25. 5. 1966, Rudolf Zabilka, Jaroslav Uher. Od S po lávce a stěnou šikmo doprava na balkón na údolní straně (na balkón též přímo komínem). Stěnou do díry, traverz vlevo a spárou ke K. Stěnou a traverz doprava na hranu, „Labskou cestou“ na vrchol.
VARIANTA MATEMATICKÉ CESTY, VIIIc (Písk.Sasko), 26. 5. 2007, Jaroslav Cach. Od K Matematické cesty přímo k dalšímu K, výše hladkou stěnou zleva n. v.
REPARÁT, IXa (Písk.Sasko), 21. 7. 2013, Jiří Chocholoušek stř. Vladislav Nehasil. V pravé části S stěny, vlevo od komína, pilířem (2 kruhy, kříží se původní traverz Matematické cesty), výše přes převis a podél trhlin ke 3. kruhu. Tupou hranou přes 4. kruh ke kruhu Matematické cesty. Jako její přímá varianta na vrchol.
CRHA A STRACHOTA, IXa (Písk.Sasko), 30. 6. 2013, Jiří Chocholoušek stř. Vladislav Nehasil. Od SZ pilířem přes 3 kruhy na balkon. Společně s Matematickou cestou vlevo podél trhlin do díry a dále vzhůru trhlinou až na konec (4. kruh). Stěnou přímo (kříží se traverz Matematické cesty) přes 5. kruh na vrchol.
[f.] ÚDOLNÍ HRANA, VIIb (Písk.Sasko), 18. 9. 1975, Petr Laštovička(1) - Miroslav Michlík. Údolní hranou přes 2 kruhy na balkón. Asi 3m jako „Matematická cesta“, šikmo doprava na hranu a tou ke 3. kruhu. Traverz doprava a jako „Labská cesta“ na vrchol. (Možno také od 3. kruhu přímo VIIc)
PROCHÁZKA V OBLACÍCH, VIIIb (Písk.Sasko), 15. 9. 2018, Vladislav Nehasil, Zuzana Nehasilová. Vpravo od údolní hrany převislou stěnou přes 2 kruhy na polici a stěnou (3. a 4. kruh) ma pilíř. Stěnou přes 5. kruh, výše jako Labská cesta na vrchol. (Věnováno památce Petra Štěpána 1946-2017)
Poznámka:(Věnováno památce Petra Štěpána 1946-2017)
[e.] ÚDOLNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 29. 5. 1960, Miloš Albrecht - Jiří Gaisl, Ladislav Veselý. Na údolní straně hranou na plošinu a na pilíř. Traverz doprava a spárou na plošinu v J stěně. Dále „Labskou cestou“ na vrchol.
[d.] LABSKÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 19. 7. 1919, Ehrhardt Renger, Martin Röhnick, M. Klier. Z plošiny v J stěně sestup poněkud doleva a jemnou spárou na balkón na údolní straně. Vlevo hranou, pak šikmo doprava na vrchol.
1 [c.] JIŽNÍ STĚNA, VIIa (Písk.Sasko), 25. 7. 1965, Heinz Weigel, Helmut Weigel. Z plošiny v J stěně středem stěny přes K na vrchol.
Poznámka:RP VIIb
[b.] ČŮRO, VIIc (Písk.Sasko), 9. 5. 1993, Vladimír Pešek - Tomáš Švihnos. Z plošiny v J stěně pravou částí stěny přes borhák na vrchol.
[a.] STARÁ CESTA, VI (Písk.Sasko), 2. 4. 1911, Georg Heßler, Oskar Hensel, Hans Geiger . Od J komínem do sedla a stěnkou na plošinu v J stěně. Převislou spárou ve V hraně na šikmou plošinu a vhloubením doleva na vrchol. 1
[h.] PO PROUDU, VIIIb (Písk.Sasko), 17. 7. 1987, Milan Krauskopf, Stanislav Rataj. Jako „Stará cesta“ do sedla a S hranou ke K. Vpravo podél trhlin na vrchol.