region  Moravské pískovce
sektor  Hostýnské vrchy
podsektor  Skály u Držkové
ZADNÍ SKÁLY
poznámka: Ze skalního masívu vystupuje Východní, Prostřední a Západní věž. Další skálou je Pes, menší skalka sedmdesát metrů západně od hlavního bloku Zadních skal.
HODINKOVÁ, 3 (UIAA), Nástup vedle spáry s vklíněným balvanem do komína mezi S stěnou a ploutvovitým blokem. Odtud doleva na hranu (hodinky) a na vrchol.
VÝCHODNÍ STĚNA, 3 (UIAA), Spárkou na římsičku, doprava na hranu a cestou Hodinková.
SOKOLÍK, 3+ (UIAA), V J stěně sokolíkem na balkónek, vlevo na hranu a jí.
SOKOLÍK - VAR., 4 (UIAA), Sokolíkem přímo po hraně.
CESTA GORILEK, 6+ (UIAA), 1988, Olin Seifer - R. Holčák. Vlevo od hrany stěnou přes kruh.
SKOČNÁ, 7+ (UIAA), 1974, Roman Velísek. Středem pravé části stěny ke kruhu a spárkou.
BONDOVA CESTA, (), 1980, Roman Velísek. Vpravo od komína stěnou zleva doprava.
Poznámka:VA0
ZA BUKEM, 7 RP (UIAA), 2003, Zdeněk Luža. Stěnou mezi Bondovou cestou a komínem (kruh) na temeno.
KOMÍN, 3 (UIAA), Přes vklíněné balvany komínem mezi Východní a Prostřední věží.
NADĚJNÉ VYHLÍDKY, 5+ (UIAA), 1983, Jiří Houšť - M. Poláš. Stěnou při hraně komína (kruh).
MILANOVA CESTA, 5 (UIAA), Milan Mendřec stř. J. Režný. Vpravo od cesty Jižní spára kolem trhlinek (skoby) a stěnou na hřeben.
JIŽNÍ SPÁRA, 3 (UIAA), Rozporem na hrot balvanu a spárou do štěrbiny.
SÓLOVÁ, 8- (UIAA), 4 A0 (UIAA), 1959, Milan Mendřec. Uprostřed J stěny Z věže trhlinou na plošinku a stěnou na vrchol.
Poznámka:1. RP R. Holčák, 1990
RUDÁ SPÁRA, 4+ (UIAA), 1953, Milan Mendřec stř. J. Režný. Tři metry vpravo od hrany trhlinou nad převis a plotnou s děrami na vrchol.
VZPOMÍNKA NA MILANA M., 7+ (UIAA), 2000, Zdeněk Luža, J. Leška, P. Leška. Hranou mezi spárami.
BÍLÁ SPÁRA, 4+ (UIAA), 1953, Milan Mendřec stř. Miroslav Trávníček(1). Na Z hraně přes velký převislý balvan, který vyplňuje komín a dále komínem lehce na vrchol.
OPIČÍ CESTA, 7 (UIAA), 1974, Roman Velísek - Z. Čepela - J. Hanáček. Koutem vpravo od Převisové přes hrot a doprava k 1. kruhu. Traverz doprava pod převisem na hranu (2. kruh). Přes převis do velké misky a stěnou na vrchol.
Poznámka:(VIA0)
PŘEVISOVÁ, 8 (UIAA), 5 A1 (UIAA), 1953, J. Krhút stř. V. Pančoška stř. Jindřich Dobrovolný. Stěnou a doprava do horní části členitého komína (jištění). Doleva na balkónek pod převis. Přes něj (kruh), trhlinou do vhloubení a trhlinou mírně doprava.
Poznámka:1. RP R. Holčák, 1988
DOTEKY LÁSKY, 8- (UIAA), 1999, Zdeněk Luža. Stěnou vpravo od Generační.
GENERAČNÍ PROBLÉM, 7 (UIAA), 1974, Roman Velísek - J. Hynčica. Spárou v údolní stěně ke kruhu. Stěnou na poličku, převislou stěnou (2. kruh) a přímo na vrchol.
NO PROBLEM, 6+ RP (UIAA), 2003, Zdeněk Luža. Od druhého kruhu Generačního problému stěnou šikmo doleva (kruh) na vrchol.
STĚNA 2000, 6+ (UIAA), 2000, Zdeněk Luža.
HRANA 2000, 8+ (UIAA), 2000, Zdeněk Luža.
1 TRHLINA, 4 (UIAA), 1953, Milan Mendřec stř. J. Nečas. Vlevo od Generační trhlinou na předskalí a vlevo další trhlinou na vrchol.
TRHLILNA - VAR.ŘÍMSIČKA, 3 (UIAA), Ve V stěnce Z věže stěnou doprava do cesty Trhlina.
ZALOMENÁ SPÁRKA, 5 (UIAA), 1974, Roman Velísek - J. Hanáček. Uprostřed S stěny do zalomené spáry a jí na vrchol.
SEVERNÍ ZÁŘE, 5+ (UIAA), Jiří Houšť - I. Janas. Středem S stěny Východní věže.
PŘÍMÁ, 5 (UIAA), 1963, J. Janovský - M. Piro. Levou částí stěny přes ploutev, stěnou přímo a po hraně.
Poznámka:IVA0
LETADÉLKO KÁNĚ, 4 (UIAA), 30. 9. 2014, Pavel Šumšala, Ivana Šumšalová. Od nástupu cesty sokolík doprava po odštěpu na balkón. Stěnou (borhák, smyčky) přímo na Východní vrchol.
PABĚREK, 3 (UIAA), 30. 9. 2014, Pavel Šumšala, Ivana Šumšalová. Tři metry vpravo od cesty Sokolík stěnou na balkón a kolem spáry a přes vklíněný blok.
BURČÁKOVÉ HRY, 4 (UIAA), 30. 9. 2014, Pavel Šumšala, Ivana Šumšalová. Ve východní stěně k vodorovnému odštěpu (smyčka) a stěnou kolem zářezu (borhák) na hranu a východní vrchol.
ODPOLEDNÍ HRANA, 6 (UIAA), 2000, Zdeněk Luža.