sektor  Labské údolí - pravý břeh
podsektor  Ostroh Duhové věže
PAVLAČ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK. Zákaz lezení s magnesiem nebo jinými chemickými prostředky!
ZÁPADNÍ KOMÍN, II (JPK), 12. 9. 1971, Jaroslav Houser, Zdeněk Hubka, J. Král, Jiří Janiš, A. Staňková. Od Z komínem mezi věží a masivem do sedla a „Starou cestou“ n. v.
[v.] SEVEROZÁPADNÍ BOK, V (Písk.Sasko), 2. 5. 1975, Karel Bělina, L. Bednář. Vlevo od cesty „Jde slunce spát“ na vrchol.
SMYKOVÉ TŘENÍ, IXa (Písk.Sasko), 21. 8. 2014, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Vlevo od cesty Jde slunce spát středem Z stěny přes 1 kruh  na kazatelnu (2. kruh). Obtížně položenou stěnou (3. kruh) a výše podél hrany a stěnou na vrchol.
[w.] KOMÍN, II (Písk.Sasko), 12. 9. 1971, Jaroslav Houser, Zdeněk Hubka, Jiří Král, Jiří Janiš, A. Hubková. Od Z komínem mezi věží a masívem do spáry a tou na předvrchol.Stěnou na vrchol.
[u.] JDE SLUNCE SPÁT, VIIb (Písk.Sasko), 5. 5. 1985, Karel Bělina, Dana Kadlecová. V Z stěně krátkou spárou na zarostlou plošinu a vlevo hranou (hodiny) ke K. Hranou na vrchol.
[t.] DRBNY NA PAVLAČI, VIIc (Písk.Sasko), 9. 5. 1985, Dalibor Slánský, Karel Bělina. U Z hrany převisem do spáry, tou a stěnou ke K. Stěnou k hodinám, přes převis a hranou na horní terasu. Jako „Houpačka“ na vrchol.
[s.] DÍVČÍ CUDNOST, VIIIb (Písk.Sasko), 3. 5. 1997, Vladislav Nehasil, David Nehasil. Vlevo od „Klikaté spáry“ přes převis kruh  podél tupé hrany (2. kruh) na horní terasu. „Houpačkou“ n. v.
[r.] KLIKATÁ SPÁRA, V (Písk.Sasko), 2. 11. 1975, Jaroslav Houser, Karel Bělina. Vlevo od „Koryta“ klikatou spárou na horní terasu a jako „Houpačka“ na vrchol.
[q.] KORYTO, V (Písk.Sasko), 2. 11. 1975, Karel Bělina stř. Jaroslav Houser. Z dolní terasy v údolní stěně vlevo spárou na horní terasu a jako „Houpačka“ na vrchol.
KORYTO - VAR. PIKNIK V KORÝTKU, V (Písk.Sasko), 24. 10. 2005, Ondřej Fér,J.Vrabec . Jako Koryto na velkou polici průlezem tunelem a z horní plošiny jako Piknik na vrchol.
[p.] SOUSEDSKÉ VZTAHY, VIIIa (Písk.Sasko), 5. 9. 1999, Vladislav Nehasil, David Nehasil. 6m vpravo od cesty „Koryto“ stěnou přes 4K na horní terasu. Libovolně na vrchol.
[o.] LAHŮDKOVÁ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 20. 9. 1975, Jaroslav Houser, Jaroslav Hanuš (2), Heinz Skopec, Jan Krausová. Od paty údolní stěny šikmo doprava stěnou na dolní terasu. Krátce jako „Dlouhý kout“, pak vlevo podél hrany pod převis (hodiny). (Postavením) přes převis, stěnou na plošinku a spárou na horní terasu. Jako „Trychtýř“ na vrchol.
Poznámka:RP VIIb
PRAŠTĚNEJ PAVLAČÍ, VIIIa (Písk.Sasko), 28. 4. 2021, Jiří Chocholoušek stř. Robert Hes. Od paty údolní stěny zprava šikmo vlevo do vhloubení pod převískem a k 1. K. Položenou stěnou přes 2. K na dolní terasu (stanoviště). Od začátku trhliny Dlouhého koutu stěnou doleva nad strž ke 3. kruhu a vzhůru přes 4. a 5. K pod převis ke 4. K cesty Sousedské vztahy. Spolu s ní na balkon (slaňovací borhák)
[n.] DLOUHÝ KOUT, IV (Písk.Sasko), 25. 11. 1984, Karel Bělina, J. Šimková. Z dolní terasy v údolní stěně vpravo spárou do kouta a tím na horní terasu. Jako „Piknik“ na vrchol.
[m.] TWIST NA HRANĚ, VIIb (Písk.Sasko), 10. 8. 1985, Karel Bělina, Ludmila Matějíčková, Miroslava Bělinová. V levé části J stěny spárou vzhůru a doleva k 1. K. Stěnou krátce vzhůru, doleva za hranu a stěnou na plošinu. Po hraně (2. kruh) na terasu a jako „Piknik“ na vrchol.
HIGH BALL, VIIa (Písk.Sasko), 19. 8. 2007, Michal Aulický, J. Horčička, M. Mareš. Od balvanu doleva stěnkou do středu stěny, středem převislé stěny přes trhlinku na vrchol.
Poznámka:Schváleno OVK Labské pískovce 15.11.07.
POŽÁRNÍ ŽEBŘÍK, VI (Písk.Sasko), 19. 8. 2007, Michal Aulický, J. Horčička, M. Mareš. Nástup jako cesta "Jde slunce spát" na zarostlý balkon, dále zleva stěnkou na balvan a z něho sokolíkem a koutem na vrchol.
[l.] HOUPAČKA, V (Písk.Sasko), 12. 9. 1971, Zdeněk Hubka, Jiří Král, Jaroslav Houser, Jiří Janiš. Z terasy vlevo spárou na předvrchol a stěnou na vrchol.
[j.] BRZDNÁ DRÁHA, VIIIb (Písk.Sasko), 10. 5. 1985, Pavel Weingartl. Přímo stěnou k 1. kruhu„Tornádo Lou“ a tím k hodinám. Doleva za hranu a lehce na vrchol.
[k.] KOMBINACE, VIIIc (Písk.Sasko), 25. 9. 1985, Jindřich Hudeček, Pavel Černý(2). Jako „Brzdná dráha“ k 1. K, jako „Tornádo Lou“ ke 2. K a vlevo stěnou na vrchol.
[i.] TORNÁDO LOU, VIIc (Písk.Sasko), 27. 4. 1985, Zbyněk Votoček, Karel Bělina. Z terasy vlevo od „Trychtýře“ stěnou k 1. kruhua dále stěnou přes velké hodiny ke 2. K. Vpravo spárou na vrchol.
[h.] TRYCHTÝŘ, V (Písk.Sasko), 12. 9. 1971, Jaroslav Houser. Z terasy spárou uprostřed stěny n. v.
[g.] PIKNIK, IV (Písk.Sasko), 12. 9. 1971, Jaroslav Houser, Zdeněk Hubka, Jiří Král, Jiří Janiš. Z horní terasy v údolní stěně vpravo spárou na balkón a stěnou na vrchol.
[f.] LEDOVÝ VÍTR, VIIb (Písk.Sasko), 4. 11. 1984, Radim Přibyl, Karel Bělina, Leo Marák, M. Danek. Vlevo v J stěně širokou koutovou spárou, pak doprava ke K. Stěnou přes stupeň přímo na vrchol.
[e.] MĚSÍČNÍ SVIT, VIIIc (Písk.Sasko), 22. 5. 1985, Pavel Weingartl, Zbyněk Votoček. Středem J stěny k 1. K, pak vzhůru a doprava ke K „Hledání rovnováhy“. Zpět do středu stěny a přes 3. kruhu a 4. K na vrchol.
[e1.] MĚSÍČNÍ SVIT - VAR, VIIIc (Písk.Sasko), 25. 9. 1985, Jindřich Hudeček, Pavel Černý(2). Od 1. kruhu cesty Měsíční svit  přímo ke 3. kruhu Měsiční svit. dále na vrchol.
[d.] PŘÍMÉ HLEDÁNÍ ROVNOVÁHY, VIIIc (Písk.Sasko), 1. 6. 1991, Jindřich Švihnos, Jiří Pekař. Vpravo od „Měsíčního svitu“ při hraně přes K přímo k 1. kruhu„Hledání rovnováhy“.
[c.] HLEDÁNÍ ROVNOVÁHY, VIIb (Písk.Sasko), 3. 11. 1984, Karel Bělina, Leo Marák. Vpravo v J stěně přes dvoje hodiny šikmo doleva k 1. K, stěnou do zářezu a převisem ke 2. K. Stěnou podél hrany na vrchol.
NEČEKANÝ VÝKON, VIIIa RP (Písk.Sasko), 18. 6. 2004, Vladislav Nehasil, Ivan Náhlík. Vpravo od nástupu cesty „Hledání rovnováhy“ hranou přímo přes K na vrchol.
[b.] PTAČÍ KOMÍN, II (Písk.Sasko), 17. 8. 1984, Milan Mocker. Od V komínem mezi masivem a věží do sedla a „Starou cestou“ na vrchol.
[a.] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), Z masivu sestup do sedla a komínem na vrchol.
Článek
ke skále:
Labské pískovce - vybrané stěny z roku 1993.
Z propadliště času se podařilo vydolovat archivní kopii dnes již neexistujícího webu, jehož podkladem byl tiskem vydaný průvodce LAŠTOVIČKA Petr st., SLAVÍK Jiří, NOVÁK Jiří, PLESKOTOVÁ Zdenka, ARNOLD Bernd (1993): Labské pískovce - vybrané stěny.

Z dnešního pohledu to má již jen historickou cenu, za těch 29 let ve stěnách vznikly desítky dalších cest a topa stěn již nemusí být tak jasná, jako kdysi (jestlliže tam v roce 1993 bylo pět kruhů, dnes jich tam klidně může být i dvacet a pak se v tom čert vyznej).