sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Prostřední Žleb
ŠIKMÁ JEHLA
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
[a.] STARÁ CESTA, III (Písk.Sasko), Z náhorní strany mezi skalními bloky na J balkon a vlevo v J stěně spárou na plošinu. Hranou (slaň. K) na vrchol.
NÁHORNÍ HRANA, V (Písk.Sasko), 16. 4. 2014, Vladislav Nehasil, Jan Paul. Úplně vlevo hranou a Starou cestou na vrchol.
[a1.] STARÁ CESTA - VAR., III (Písk.Sasko), 18. 3. 1954, Helmut Weigel, Heinz Weigel. Z náhorní strany krátce dolů na S stranu. Traverz vlevo a stěnou, pak žlábkem na plošinu Staré cesty. Spolu s ní na vrchol.
SZ HRANA, VIIb (Písk.Sasko), 21. 4. 2014, Vladislav Nehasil, Jan Paul. Vpravo od SZ hrany podél trhlin, výše vlevo hranou do Varianty Staré cesty a tou na vrchol. (nejištěno).
Poznámka:nejištěno
[b.] SEVERNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), Od SZ hrany traverz po římse doleva do S stěny. Přes převis a stěnou ke K. Stěnou mírně vlevo na vrchol.
[c.] RULETA, VI (Písk.Sasko), 2. 8. 1977, Jiří Šlégl, Karel Skopec. Vlevo v S stěně na římsu a šikmo doleva ke K. Hranou na šikmou plošinu, stěnou šikmo doprava ke K „Severní cesty“ a tou na vrchol.
[d.] ÚDOLNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 17. 7. 1963, Günter Schneider, F. Kasal. Údolní SV stěnou šikmo doleva na římsu a dále šikmo doleva na balkon na JV hraně. Mírně převislou stěnou (kruh) na šikmou plošinu pod velkým převisem a stěnou doprava ke K „Severní cesty“ a tou na vrchol.
ČERNÝ HUMOR, VIIIb (Písk.Sasko), 2. 7. 2014, Vladislav Nehasil stř. Jan Paul. Od nástupu Prodloužené cesty vpravo trhlinou (1.K) na konec na polici. Stěnou přes římsy na hranu (2. kruh) a podél ní (3. kruh) n. v.
[f.] PRODLOUŽENÁ CESTA, IV (Písk.Sasko), 30. 6. 1983, Zdeněk Kropáček, Dáša Kropáčková. Vlevo v údolní stěně koutem mezi věží a představím přes převis na J balkon a „Starou cestou“ na vrchol.
[e.] JIŽNÍ STĚNA, VIIIa (Písk.Sasko), 24. 9. 1995, Vladislav Nehasil, David Nehasil. Z balkonu na J straně středem J stěny přes K a hodiny na vrchol.
OCCAMOVA BŘITVA, VIIc RP (Písk.Sasko), 17. 4. 2014, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Z balkonu na J straně v levé části J stěny přes 2 kruhy a zprava na vrchol.
Historické VK
ŠIKMÁ JEHLA, výstupy od roku do (18,4Mb).