sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Prostřední Žleb
PODSKALÁK
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
[a.] STARÁ CESTA, II (Písk.Sasko), 16. 4. 1977, Zdeněk Kropáček, Dáša Kropáčková. Úplně vlevo v náhorní stěně (vlevo od sedla) šikmou spárou na balkon. Stěnou vlevo na vrchol.
ZÁPADNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 5. 7. 2008, Mario Witte x Johannes Munde. Západní stěnou a spárou na balkon. „Starou cestou“ na vrchol.
[b.] PRAVÁ ÚDOLNÍ CESTA, VIIa (Písk.Sasko), 23. 4. 1983, Zdeněk Kropáček, Dáša Kropáčková. Vpravo v údolní stěně stěnou a spárou na balkon a přímo na vrchol.
[c.] LEVÁ ÚDOLNÍ CESTA, V (Písk.Sasko), 19. 7. 1989, Zdeněk Kropáček, Dáša Kropáčková. Uprostřed údolní stěny stěnou a spárou přes K na balkon. Spárkou přímo na vrchol.
ÚDOLNÍ HRANA, VI (Písk.Sasko), 7. 9. 2008, Jörg Nescheida, Matthias Feldmann, Mario Witte. Levou údolní hranou na polici a "Žlutou spárou" na vrchol.
[d.] ŽLUTÁ SPÁRA, VI (Písk.Sasko), 19. 7. 1989, Dáša Kropáčková, Zdeněk Kropáček. Vpravo v JZ stěně spárou na její konec. Doprava na hranu a podél ní na vrchol.
JIHOVÝCHODNÍ STĚNA, VI (Písk.Sasko), 6. 7. 2008, Mario Witte, Sandra Prinke. Od nástupu cesty "Pravý žlábek" doprava po římse do středu JV stěny. Stěnou přímo na vrchol.
[f.] ROZPOROVÁ CESTA, IV (Písk.Sasko), 23. 4. 1983, Zdeněk Kropáček, Dáša Kropáčková. Ze sedla ve stěně masivu vzhůru, výše rozporovým komínem na vrchol.
[e.] PRAVÝ ŽLÁBEK, III (Písk.Sasko), 23. 4. 1983, Dáša Kropáčková, Zdeněk Kropáček. Vpravo v JZ stěně spárkami do žlábku a jím na vrchol.
[i.] PRAVÝ HORNÍ SKOK, Přeskok 1 (Písk.Sasko), 18. 2. 1995, Marius Zippe, Jörg Hempelt, Karsten Friedrich. Úplně vpravo z masivu sestup na hrot. Přeskok na vrchol.
JIHOZÁPADNÍ STĚNA, VI (Písk.Sasko), 6. 7. 2008, Mario Witte, Sandra Prinke. Od nástupu cesty Pravý žlábek doprava na polici uprostřed JZ stěny. Stěnou přímo na vrchol.
MALÝ SKOK, Přeskok 1 (Písk.Sasko), 5. 7. 2008, Johannes Munde, Mario Witte. Uprostřed masivu od bloku skokem na vrchol.
[k.] LEVÝ HORNÍ SKOK, Přeskok 2 (Písk.Sasko), 18. 2. 1995, Marius Zippe, Karsten Friedrich. Vlevo z masivu sestup na zarostlý balkon Horní cesty. Přeskok na vrchol.
[j.] HORNÍ CESTA, I (Písk.Sasko), 16. 4. 1977, Zdeněk Kropáček. V masivu šikmo dolů na balkonek, komínem krátce dolů a přepad na římsu. Stěnou krátce na vrchol.
[g.] POD SLANĚNÍM, V (Písk.Sasko), 18. 10. 1991, Pavel Černý(2). Uprostřed náhorní stěny přes převis a žlábkem na vrchol.
[h.] LEVÝ ŽLÁBEK, IV (Písk.Sasko), 23. 4. 1983, Dáša Kropáčková, Zdeněk Kropáček. Ze sedla vlevo spárou na vrchol.
[a1.] STARÁ CESTA - VAR., II (Písk.Sasko), 25. 9. 1997, Albrecht Kittler, Cornelius Zippe. Od nástupu „Levého žlábku“ na polici, traverz doleva na balkon a Starou cestou n.v.