sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Čertův roh
MYSLIVECKÁ VĚŽ
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
[c.] HRANA PRO OTUŽILCE, VI (Písk.Sasko), 27. 10. 1979, František Záběhlík, J. Rus. Od nástupu „Náhorní cesty“ šikmo doleva na JZ hranu a tou na vrchol.
[b.] NÁHORNÍ CESTA, IV (Písk.Sasko), 20. 4. 1974, Petr Laštovička(1), Heinz Weigel, Helmut Weigel, Hans Pankotsch, Dieter Lehmann, Dietmar Heinicke. Uprostřed náhorní stěny asi 2m vzhůru, vpravo do žebírka a tím na vrchol.
[h.] ÚDOLNÍ TRAVERZ, IV (Písk.Sasko), 27. 8. 1975, Heinz Weigel. Ze sedla traverz po římsách doprava, sestup na balkon. V údolní stěně šikmo doprava na římsu, traverz doprava a „Údolní spárou“ na vrchol.
[a.] STARÁ CESTA, IV (Písk.Sasko), 8. 1923, Henry Kunert, Herbert Lubke, Rudolf Hanel, Kurt Rost, Rainer Noack, Otto Albrecht. Vpravo v náhorní stěně krátkou stěnkou na JV hranu a tou na vrchol.
[e.] ZLATÁ HOREČKA, VI (Písk.Sasko), 13. 8. 1977, František Záběhlík, Jiří Šlégl. Jako „Údolní spára“ traverz do středu Z stěny. Stěnou přes K na římsu a vlevo hranou na vrchol.
[d.] ÚDOLNÍ SPÁRA, V (Písk.Sasko), 12. 10. 1969, Jaroslav Uher, Josef Hozák. Po římse v Z stěně traverz vlevo do údolní stěny a spárou na vrchol.
EXOTIKA, VIIIa (Písk.Sasko), 1. 5. 2016, Jiří Chocholoušek stř. Vladislav Nehasil, Jan Paul. Zcela vpra­vo na údolní straně (od SZ) výlomem, hranou k hodinám a doleva do stěny ke K. Krátce vzhůru nad K a napravo šikmou spárou na polici. Z stěnou, výše spolu s cestou Zlatá horečka (kruh) na vrchol.
KANČÍ TROFEJ, VIIb (Písk.Sasko), 17. 4. 2016, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Stěnou podél pravé údolní hrany přes 2 kruhy a výše cestou Šoulačka na vrchol.
[f.] ŠOULAČKA, VIIa (Písk.Sasko), 16. 5. 1979, Jaroslav Houser, Zdeněk Kropáček, Zdeněk Weingartl. Vpravo v údolní stěně spárou přes převis ke K. Vpravo u hrany (postavením) na římsu a stěnou šikmo doleva ke spáře. Tou na plošinu a jako „Údolní spára“ na vrchol.
[f1.] ŠOULAČKA - VAR., VIIb (Písk.Sasko), 27. 10. 1979, František Záběhlík. Vlevo od K stěnkou do zářezu a tím k římsám. Traverz doprava a „Údolní spárou“ na vrchol.
LOGICKÁ VARIANTA, VIIc (Písk.Sasko), 13. 10. 2007, Jaroslav Cach, Miroslav Cach. Nástup jako cesta Šoulačka. Dále šikmo doleva až ke spáře cesty "Halali". Stěnou šikmo doprava ke K "Šoulačky", krátce vlevo a výše hladkou stěnou šikmo doprava ke spáře cesty Šoulačka a tou n. v.
[g.] HALALI, VIIb (Písk.Sasko), 25. 5. 1978, Jaroslav Houser, Zdeněk Kropáček. Levou spárou v údolní stěně na její konec, traverz doleva a stěnou ke K. Zářezem šikmo doprava na velký balkon (slaň. BH) a stěnou doprava přes převis na kazatelnu. Postavením přes další převis a stěnou podél tupé hrany na vrchol.
JÄGERMEISTER, VIIIb (Písk.Sasko), 12. 4. 2016, Vladislav Nehasil, Jan Paul. Vlevo od cesty Halali stěnou přes 3 K na vrchol.
ZELENÁ KAMIZOLA, VIIa (Písk.Sasko), 23. 6. 2016, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Podél levé údolní hrany přes kruh ke kruhu cesty Halali. Od něj přímo hranou na velký balkon (slaňovací borhák). Libovolně n. v.
LOVU ZDAR!, VIIa (Písk.Sasko), 23. 6. 2016, Jan Paul stř. Vladislav Nehasil. Podél levé údolní hrany přes kruh ke kruhu cesty Halali. Od něho přímo hranou na velký balkón. (slaňovací borhák). Libovolně na vrchol.
LIŠČÍ OHÁŇKA, VI (Písk.Sasko), 13. 7. 2016, Vladislav Nehasil, Milan Šafařík, Jan Paul. Mírně převislou V stěnou podél trhlinek na balkón, výše hranou a Starou cestou na vrchol.