sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  U Zloděje a Atlantidy
KRIMINÁL - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
poznámka: vpravo od Zloděje
oblast: Labské údolí, sektor: Labské údolí - levý břeh, podsektor: U Zloděje a Atlantidy, skála: KRIMINÁL - M
Obr.1: KRIMINÁL - M , vystaveno: 2020

Obr.2: KRIMINÁL - M , vystaveno: 2020

NEDOŘEŠENÝ PŘÍPAD, VIIa (Písk.Sasko), 22. 10. 2019, Martin Drbohlav stř. Radek Závěský . Vpravo od cesty Nedořešený případ podél trhlin přes 2 borháky na balkon. Dále podél převislé hrany (3 borháky) a výše stěnou ke slaňovacímu borháku.
1 BRATRSTVO KRVE, VIIIb RP (Písk.Sasko), 18. 5. 2022, Richard Litochleb(1), Antonín Pekař. Vpravo od cesty Nedořešený případ podél trhlin přes 2 borháky na balkon. Dále podél převislé hrany (3 borháky) a výše stěnou ke slaňovacímu borháku.
RECIDIVA, VI (Písk.Sasko), 2. 4. 2017, Pavel Rýva, Radka Krumplová, Milan Koleta. V levé části masívu v koutě za Zlodějem doprava ke hraně 1. BH a vzhúru (2. borhák). Vlevo stěnou přes 2 borháky ke slan. bh.
KONEČNĚ VENKU, VI (Písk.Sasko), 2. 4. 2017, Pavel Rýva stř. Milan Koleta. Z balkonu nad 2. borhák cesty Recidiva vzhůru  a zprava při hraně přes 2 borháky ke slan. bh.
1 KOZEL ZAHRADNÍKEM, VIIb (Písk.Sasko), 28. 9. 2020, Zdeněk Faltys. Vlevo od cesty Děčínská mafie stěnou přes 4 borháky ke slan. bh.
1 DĚČÍNSKÁ MAFIE, VIIIb RP (Písk.Sasko), 18. 9. 2015, Richard Litochleb(1) stř. Richard Litochleb(2). Vlevo od cesty,, Rodiný gang" při hraně a stěnou přes 4 borháky ke slan. bh.
1 RODINNÝ GANG, VIIIc RP (Písk.Sasko), 18. 9. 2015, Richard Litochleb(1), Richard Litochleb(2). Nástup z kamene vlevo od cesty "Třetí nápravná" traverz doprava k 1. borháku přímo přes převis stěnou přes 4 borháky ke slan. BH.
1 POKUS O ÚTĚK, IXa RP (Písk.Sasko), 2007, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Nad 2. borhák cesty „Třetí nápravná“ oblou policí traverz doleva a stěnou přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku cesty „Třetí nápravná“.
1 [b.] TŘETÍ NÁPRAVNÁ, VIIIc (Písk.Sasko), 1995, Richard Litochleb(1), Petr Laštovička(2). V údolní stěně převislou trhlinou (2 borháky) do spáry, tou (3. BH) pod převis a další spárou vlevo ke slaňovacímu borháku.
MÍSTO ČINU, IXa RP (Písk.Sasko), 14. 4. 2012, Petr Laštovička(2) stř. Richard Litochleb(1). Cestou 3. nápravná nad 2. borhák a vpravo stěnou přes 5 borháků na vrchol.
AMNESTIE, Xc RP (Písk.Sasko), 17. 5. 2017, Ondřej Tůma stř. Martin Jüngling. Vpravo od Třetí nápravné stěnou přes 3 borháky ke 3. borháku cesty Místo činu. Dále přes 3 borháky ke slan. bh.
VISIO IN EXTREMIS, Xa RP (Písk.Sasko), 30. 4. 2017, Richard Litochleb(1). Asi 5m vpravo od cesty ""Třetí nápravná"" koutkem a doleva ubíhající spárkou do římsy (3 Bh). Přímo přes převísek a stěnou šikmo doleva pod převis (3 Bh). Přes něj, pak zprava podél tupé hrany (2 Bh) a přes převis k 9. Bh. "
ZLOČIN A TREST, IXb RP (Písk.Sasko), 2007, Richard Litochleb(1) stř. Petr Laštovička(2). Cestou „Okurková sezóna“ k 2. borhák a stěnou přímo (2 borháky) a převis k 5. borhák. Stěnou ke slan. bh.
[a.] OKURKOVÁ SEZÓNA, VIIb (Písk.Sasko), 24. 6. 1995, Petr Laštovička(2) , Richard Litochleb(1). Vpravo od cesty Visio in Extremis  koutkem (2 Bh). Traverz doprava a stěnou přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku.
1 VARIANTA OKURKOVÉ SEZONY, VIIIa RP (Písk.Sasko), 24. 5. 2014, Thomas Küntscher, Cornelia Ley. Vpravo od nástupu cesty "Okurková sezona" stěnkou přes borhák a dále cestou "Okurková sezona"
VOLÁNÍ DIVOČINY, VIIc RP (Písk.Sasko), 17. 4. 2012, Pavel Rýva, Pavel Randák. SV hranou 2 borháky do mělkého kouta 3. BH, stěnou přes malý převis 4. BH a položenou stěnou 5. borhák ke slan. bh.
KRIMINÁLNÍ ŽIVEL, VIIa RP (Písk.Sasko), 17. 4. 2012, Pavel Rýva, Pavel Randák. S stěnou později hranou 4 BH  k slan. bh.
KRIMI KOMEDIE, VI RP (Písk.Sasko), 17. 4. 2012, Pavel Rýva. Zcela v pravé části masivu spárou v S stěně 1. BH přes převis 2. borhák a stěnou přes  3. BH ke 4. borháku cesty Kriminální živel a tou ke Sl. BH.