sektor  Labské údolí - levý břeh
podsektor  Ostroh Jeptišky
ORLOJ - M
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OVK.
ONLY JOKING, TOO MUCH SMOKING, Xa RP (Písk.Sasko), 8. 9. 2012, Jiří Chocholoušek, Robert Hes, Miloslav Zedník. Zcela vlevo v J stěně. Stěnou podél markantní hrany přes 4 borháky ke slaňáku.
[h.] KOUTEM V KOUTĚ, VIIa (Písk.Sasko), 18. 8. 1996, Zbyněk Homola, František Hochwalder. Zcela vlevo v J stěně výrazným koutem přes 2 borháky ke  kruhu. Přes převísek na vrchol ke slaňovacímu K.
[e.] BAJONET, VI (Písk.Sasko), 2. 5. 1976, František Záběhlík, A. Korelová. Od J ze strže 15m komínem do vodorovného zářezu a jím traverz doprava do J stěny pod spáru, tou do rozšíření pod vrcholem a vnitřním komínem na vrchol.
TURBOY, VIIIc (Písk.Sasko), 23. 9. 2012, Robert Hes stř. Jakub Houška, Lukáš Rakoncaj, Jiří Chocholoušek. Ze západu v koutě z předskalí pravou převislou stěnkou a dále po hraně přes 4 borháky ke slaňovacímu borháku.
[g.] V BERANU, IXa (Písk.Sasko), 26. 4. 1998, Jindřich Švihnos,Vladimír Hájek. Z předskalí na JZ hraně přes borhák a 2 K stěnou pod převis. Přes převis (borhák) a dále na vrchol.
[f.] CESTA MISTRA HANUŠE, VIIIa (Písk.Sasko), 1. 9. 1998, Zbyněk Homola, Jindřich Švihnos. Nástup z předskalí u JZ hrany a traverz vpravo za hranu k 1. K. Stěnou vpravo nad převis ke (2. kruh) a vlevo do žebra (borhák), tím na římsu pod převisem. Přes převis (4. kruh) a stěnou přes 5. K a 6. K na vrchol.
NĚCO Z ALENKY, VIIIc RP (Písk.Sasko), 14. 8. 2011, Miloslav Zedník stř. Jiří Chocholoušek, Jan Pleticha, Kateřina Minksová. Spárou ve středu J stěny přes borhák na konec ke 2. borháku. Přes velké kyzy nad převis a stěnou (2 borháky) na polici pod spárou cesty „Bajonet“. Spárou asi 4m a vpravo k 5. borhák. Stěnou vpravo do žebírka a do vhloubení ke slaňovacímu borháku.
Poznámka:Smyčky se hodí - ve spodní spáře, ale hlavně ve spáře Bajonetu pod 5. bh (větší uzly). Smyčka jde i v žebírku pod slaňákem.
[d.] STROJ ČASU, VIIIa (Písk.Sasko), 17. 8. 1996, František Hochwalder, Zbyněk Homola. Nástup v J stěně spárou 4 m, dále doprava k 1. K. Vpravo stěnou přes 3 K a podél trhlin na římsu. Doprava k borháku od cesty Ocelové dveře a vlevo ke slaňovacímu borháku.
VARIANTA "ZA PĚT MINUT DVANÁCT", IXa (Písk.Sasko), 31. 7. 2012, Jiří Chocholoušek, R. Hes. Cestou Stroj času přes 4 kruhy do římsy (nad ní 5. K). Krátce zprava (cca 1, 5 m napravo od K), pak zpět nad kruh a přímo ke slaňáku. 1
1 STOP TIME, IXc RP (Písk.Sasko), 31. 7. 2012, Jiří Chocholoušek, Robert Hes. Cestou "Housenka" asi 7 metrů. Vlevo stěnou a podél hrany přes 4 borháky a mírně vpravo k 5. K cesty "Ocelové'dveře". Tou (2 borháky) ke slaňáku.
[c.] HOUSENKA, VI (Písk.Sasko), 2. 5. 1976, František Záběhlík, A. Korelová. Od V koutovou spárou a výše komínem na vrchol.
1 OCELOVÝ VRATA, VIIIb (Písk.Sasko), VIIIc RP (Písk.Sasko), 7. 2012, Robert Hes, Lukáš Rakoncaj. V údolní stěně, vpravo od cesty Housenka, výraznou hranou přes 3 K. Překrok do levé stěny a tou přímo přes 2 kruhy pod převísek. Přes něj (borhák) a vzhůru přes 2. borhák, nakonec vlevo ke slaňáku.
1 [b.] LUNÁRNÍ KALENDÁŘ, VIIIb (Písk.Sasko), 20. 4. 1998, Jindřich Švihnos, Zbyněk Homola. V pravé části údolní stěny přes 4 K ke slaňovacímu borháku. 1
RUMOVÝ DENÍK, VIIIb (Písk.Sasko), Vpravo z údolí podél sokolíků a stěnou přes 2 borháky ke K cesty ""Severní stěna"" a dále hned vpravo stěnou přes 3 borháky ke slaňovacímu borháku.
[a.] SEVERNÍ STĚNA, VIIa (Písk.Sasko), 7. 12. 1986, Josef Sulke,Zbyněk Homola. Od S stěnkou na polici (v díře smyčka). Traverz doleva dolů do SV stěny do sokolíka. Jím a stěnou ke K (velké ležaté hodiny). Od K stěnou přes hodiny a BH přímo na velkou polici. Z ní vzhůru a doleva na hranu k velkým talířům a na vrchol.
CHILLI FAZOLE, VIIIa (Písk.Sasko), Vpravo ve stráni od cesty Severní stěna  stěnkou přes borhák na polici (uzel) a dále po hraně přes 2 borháky ke slaňovacímu borháku.
DRUMMER 45, VIIIa (Písk.Sasko), 19. 8. 2012, Robert Hes, Josef Rakoncaj, Lukáš  Rakoncaj. Železitou stěnkou vlevo od cesty Samá voda přes 3 borháky ke 4. borháku cesty Samá voda.
1 [a0.] SAMÁ VODA, VIIIa (Písk.Sasko), 2. 9. 2002, Petr Laštovička(2) , František Hochwalder. Středem pravé S stěny přes 4 borháky na hranu.
PRORADNÍ RADNÍ, VIIa (Písk.Sasko), 3. 9. 2022, Richard Gemperle stř. Jan Pleticha stř. Zbyněk Homola, P. Černý, L. Juráková, M. Samková, M. Stará. V levé části Jižní stěny nástup z bloku stěnkou (BH) a dále hrankou přes 3 BH ke slaň. BH.